loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 28 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (4)

Youda-Survivor-2

 

در بازی Youda Survivor 2 (Full) به جزیره بازگردید و قبیله دوست خود را نجات دهید. جادوگر قبیله به کمک شما نیاز دارد تا خطری که در کمین کل کره زمین است را متوقف کند. مهارت‌ها و پشتکار خود را امتحان کنید، موجودات عجیب و غریب را ملاقات کنید، طرز تهیه معجون‌های جدید را یاد بگیرید و با دزدان دریایی قدرتمند به مبارزه بپردازید. مهم‌تر از همه اینکه به قبیله کمک کنید تا طلسم مقدس گم شده را بازیابی کند و دو سنگ قیمتی که برای مراسم جادویی استفاده می‌شود را با هم متحد کنند.

 

ویژگی‌ها:

 

بیش از ۱۰۰ مرحله شگفت‌انگیز در ۹ فصل

 

۱۰ قدرت اضافه برای استاد شدن

 

دو حالت بازی: داستانی و محاصره

 

دو شخصیت قابل بازی با قابلیت‌های منحصربه‌فرد

 

ارتقاءها، جایزه‌ها و پاداش‌ها

مهدی کارگر بازدید : 29 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Surgeon-Simulator

 

Surgeon Simulator بهترین شبیه ساز عمل جراحی برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما در نقش یک دکتر جراح قرار داشته که بایستی بیماران را جراحی کنید . جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا تمامی تجهیزات جراحی در اختیار شما خواهد بود . عمل جراحی را با دست خود انجام داده و مریض ها را نجات دهید . مراقب باشید ، زیرا یک حرکت اشتباه از شما منجر به مرگ بیمار می شود . بنابراین باید تمام هوش و هواس خود را بر روی عمل جراحی بگذارید . پس از عمل جراحی های پی در پی قادر خواهید بود ابزار های جراحی را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است .

 

ویژگی های اصلی:

 

بیش از ۵۰ دستاورد مختلف در بازی

 

گرافیک اچ دی و سه بعدی بازی

 

گیم پلی فوق العاده جذاب

مهدی کارگر بازدید : 29 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

HE-Smithsonian-Hidden-Object

 

شما در یک قطار در وسط یک مکان ناشناخته ، مکانی که دزدان دریایی برای پیدا کردن الماس ها و جواهرات از شما سوال می پرسند قرار دارید ! قبل از اینکه دست آن ها به الماس برسد آن ها را پیدا نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و با پیگیری سرنخ ها الماس ها را پیدا کنید . HE: Smithsonian Hidden Object یکی از بهترین بازی های هیدن آبجکت برای دیوایس های اندرویدی بوده که طرفداران زیادی دارد . فراموش نکنید که اولویت با سرنخ هاست ، با پیدا کردن سرنخ به همه چیز دست خواهید یافت . هزاران اشیا را پیدا کرده و مراحل را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی هیجانی را از دست ندهید .

 

ویژگی های اصلی:

 

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی بازی

 

جلوه های صوتی بی نظیر و پویا

 

وجود هزاران اشیای پنهان

مهدی کارگر بازدید : 25 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Sherlock-The-Network

 

شرلوک هلمز برای شما یک پیام فوری دارد. او از شما می‌خواهد تا در جدیدترین موردی که برایش پیش آمده است به او کمک کنید. در بازی Sherlock: The Network باید با استفاده از دستگاه اندرویدی خود در خیابان‌های لندن به جست و جو و کشف سرنخ‌ها بپردازید، معماهای مختلف را حل کنید و قطعات مختلف پازل را کنار هم بگذراید تا معما حل شود. در این بازی ۱۰ کیس جدید و یک معمای بزرگ برای حل کردن وجود دارد و شامل ویدیوهای اختصاصی، بازی‌ها و پازل‌های مختلف و همچنین یک جدول برای بالاترین امتیازات می‌باشد. اگر همیشه در رویای این بوده اید تا همانند شرلوک هولمز ، کاراگاه معروف به حل معماهای مختلف بپردازید ، اکنون بهترین موقعیت برای شما می باشد .

مهدی کارگر بازدید : 28 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Singham-Returns-Takedown

 

در مسابقات ماشین سواری شرکت نموده و رقیبان خود را شکست دهید . دوستان خود را به چالش کشانده و نمرات خود را در شبکه های اجتماعی ثبت نمایید . به فیسبوک متصل شوید و سپس نمرات را در آن جا به اشتراک بگذارید . ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در جاده ها رانندگی کنید . مراقب باشید ، زیرا با هر ضربه ای که به ماشین وارد می کنید از امتیاز شما کاسته می شود . توضیحات فوق مربوط به بازی Singham Returns: Takedown  می باشند . در طول هر مرحله با چالش های بیشتری رو به رو خواهید شد . وقتی که ماشین شما به حالت دیوانگی می رسد همه چیز را خراب می کند ، به طوری که دیگر هیچ چیز سالمی در جلوی خود مشاهده نخواهید کرد .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 31 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Official-Speedway-GP-2013

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 

آیا می دانید چه چیزی باعث خواهد شد تا شما تبدیل به قهرمان مسابقات جایزه بزرگ Speedway شوید ؟

 

Official Speedway GP 2013 یک بازی موتور سوای بسیار زیباست که با گرافیک سه بعدی شگفت انگیز و البته محیط زیبایی که دارد قادر است شما را برای ساعت ها به خود سرگرم سازد . در این بازی که دارای کنترلری هوشمند می باشد بایست در ۱۶ مرحله مختلف و البته خطرناک با موتورسیکلت های پویا اقدام به برگزاری مسابقات مختلف نمایید . بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه باعث خواهد شد که احساس حضور در بازی به شما دست دهد .

مهدی کارگر بازدید : 20 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Race-the-Traffic

 

در بازی اتومبیلرانی هیجان‌انگیز Race The Traffic در ترافیک خیابان‌ها به مسابقه بپردازید و از میان ماشین‌ها و کامیون‌ها ویراژ بدهید. با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید و سعی کنید پیروز میدان شوید. سه حالت مختلف برای بازی وجود دارند و در روز و شب می‌توانید مسابقات را انجام دهید. تعداد زیادی ماشین برای خرید موجود هستند. همچنین می‌توانید ماشین خود را به وسیله پولی که به دست می‌آورید ارتقاء دهید.

 

ویژگی‌ها:

 

سه حالت بازی مختلف

 

تعداد زیادی ماشین برای انتخاب

 

گرافیک سه بعدی عالی

 

موسیقی شگفت‌انگیز

 

سرگرمی بی‌نهایت

مهدی کارگر بازدید : 24 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Drift-Zone 

 

آیا شما هم طرفدار مسابقات دریفت هستید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Drift Zone را از دست ندهید . سرعت ؛ شتاب ، گرافیک ، گیم پلی ، هیجان ، چالش ، رقابت ، سفارشی سازی اتومبیل ، دریفت همه و همه را در این بازی تجربه نمایید . این بازی شامل ۱۶ مرحله منحصر به فرد و رقابتی بوده که بایستی آن ها را به انجام برسانید . تمام کوشش خود را به کار برده و با برنده شدن در مسابقات امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . با جمع آوری امتیازات قادر به سفارشی سازی خودروی مورد علاقه خود خواهید بود . جالب است بدانید که در پایان مسابقات تنها دو جفت لاستیک سوخته برایتان باقی خواهد ماند ، بنابراین با نهایت سرعت ممکن حرکت نمایید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن اتومبیل های جدید و متنوع

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 27 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

Wings-on-Fire 

 

آیا برای سوزاندن بال های هواپیما آماده هستید ؟ ماموریت شما کاملا مشخص است ، بمباران کردن پایگاه های دشمن ! در محیط های کاملا سه بعدی پرواز کرده و پایگاه های دشمن را از بین ببرید . از میان هواپیماهای مختلف یکی را انتخاب نموده و سپس مراحل را آغاز نمایید . تمامی این ها در بازی Wings on Fire وجود دارند .  پس از جمع آوری امتیازات و سکه ها قادر به ارتقا هواپیمای خود خواهید بود . تمام توان و کوشش خود را به کار ببرید و از موانع های سرسخت عبور نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است . در نهایت به خودتان امتیاز داده و سپس امتیازات خود را بشمارید . اگر عاشق بازی های هوایی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب را از دست ندهید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن دستاوردهای جدید

 

کاهش قیمت هواپیما

مهدی کارگر بازدید : 15 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Differential-FPL

 

مدیریت تیم فانتزی خود را عهده گرفته و بر آن ها نظارت داشته باشید . از پیگیری ها و یادداشت های تیم مورد علاقه خود آگاه شده و همه چیز را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . اطلاعیه های مربوط به  اهداف ، تغییر قیمت بلیط ورزشگاه ها ، تغییرات در تیم ها ، آخرین نقل و انتقالات و … را مشاهده نموده و سعی کنید تا تیم خود را به رده ی بالای جدول برسانید . Differential FPL نام این بازی جذاب است که با نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید تجربه داشتن یک تیم فوتبال و مدیریت آن را برای خود به ارمغان آورید . اگر به رشته ورزشی فوتبال علاقه مندید و البته عاشق مدیریت نیز هستید ، دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزی

 

بهبود عملکرد برنامه

مهدی کارگر بازدید : 21 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Epic-Skater

 

در بازی اسکیت‌سواری هیجان‌انگیز Epic Skater در خیابان‌های لس‌انجلس به انجام حرکت‌های نمایشی مختلف بپردازید. پس از کمی بازی و یاد گرفتن تکنیک‌های این بازی که با انجام حرکت‌های مختلف می‌توانید بی‌نهایت ترکیب مختلف ایجاد کنید، آن را هرگز رها نخواهید کرد. می‌توانید بر اساس بیشترین فاصله طی شده، طولانی‌‌ترین حرکت ترکیبی و یا بالاترین امتیاز به رقابت بپردازید.

 

ویژگی‌ها:

 

بیش از ۲۵ حرکت نمایشی منحصربه‌فرد که میلیون‌ها ترکیب مختلف را ایجاد می‌کنند

 

برای شکست دوستانتان در جدول امتیازات تلاش کنید

 

توانایی‌های خود را ارتقاء دهید تا بتوانید بیشتر بپرید و حرکات نمایشی بهتر و طولانی‌تری را به نمایش بگذارید

مهدی کارگر بازدید : 28 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Drive-Angry-Racing-2

 

Drive Angry Racing 2 محبوب‌ترین بازی مسابقه اتوموبیلرانی برای اندروید در راه است! این بازی با گرافیکی چشمگیر دارای یک ویژگی جالب به نام برگشت زمان است! با استفاده از آن در مواقعی که موفق به عبور از یک پیچ سخت نمی‌شوید و یا تصادف می‌کنید، می‌توانید دوباره آن قسمت را امتحان کنید. مسیر بازی قابل تغییر است و بعضی عناصر در آن فرو می‌ریزند و یا منفجر می‌شوند.

 

ویژگی‌ها:

 

دارای سیستم کنترل نرم و روان

 

موسیقی جذاب هماهنگ با بازی

 

صحنه‌ها و آیتم‌های قدرتی مختلف

مهدی کارگر بازدید : 21 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

TalisMan

 

Talisman نسخه دیجیتالی بازی کلاسیک تخته‌ای با همین نام است که از یک تا چهار نفر می‌توانند آن را بازی کنند. در این بازی شما عازم مأموریتی خطرناک می‌شوید تا به گنج نهایی یعنی تاج پادشاهی دست پیدا کنید. از میان ۱۴ شخصیت مختلف مانند جنگجو، آدمکش، دزد و یا جادوگر یکی را انتخاب کنید و در قلمرویی خطرناک با حریفان خود به رقابت بپردازید، هر شخصیت در نقاط قوت و ضعف و قدرت‌های ویژه‌اش منحصربه‌فرد است. 

 

ویژگی‌ها:

 

دارای حالت بازی چند نفره بر روی دستگاه

 

قابلیت بازی آنلاین برای ۲ تا ۴ بازیکن

 

می‌توانید با هوش مصنوعی بازی به صورت آفلاین بازی کنید

 

دارای جدول امتیازات

مهدی کارگر بازدید : 21 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Doom-Buggy-3D-Racing

 

Doom Buggy 3D Racing یک بازی مسابقه اتوموبیلرانی سرعتی و چالش برانگیز به سبک کارتینگ است: مسابقه واقعی قدرت و سرعت! با اتوموبیل باگی خود گاز بدهید و از بقیه سبقت بگیرید، برای برنده شدن به اندازه کافی سریع هستید؟ با دارا بودن گرافیک شگفت‌انگیز و سرعتی باور نکردنی این بازی از بقیه بازی‌های اتوموبیلرانی متمایز می‌شود. از موشک‌ها در مواقع مناسب استفاده کنید تا رقیبان خود را منفجر کرده و از دور خارج کنید. باگی خود را ارتقاء دهید تا قدرتمندتر و کنترل آن آسانتر شود. سلاح‌های خود را نیز می‌توانید ارتقاء دهید تا ویرانگری بیشتری داشته باشند.

 

 

مهدی کارگر بازدید : 25 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Rochard v1.50.41

 

جان و گروهی از معدنچیان به صورت کاملا تصادفی در اعماق یکی از سیاره های ناشناخته یک ساختمان کشف کرده اند ! دزدان دریایی به معدن حمله کرده اند و همه چیز را غارت نموده اند . اکنون جان ناپدید شده و هیچ کس هم نمی داند که او الان کجاست ! توضیحات فوق مربوط به بازی Rochard می باشند . اکنون وظیفه شما این است که معدنچیان بیمار را درمان نموده و سلامت آن ها را تامین کنید . لازم به ذکر است که آیتم های متنوع و باور نکردنی ای در این بازی وجود داشته که در طول مراحل آن ها را به دست خواهید آورد . آیا فکر می کنید که بتوانید دزدان دریایی را نابود کرده و آن ها را به سزای اعمال خود برسانید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . لازم به ذکر است که این بازی مخصوص پردازنده تگرا ۴ بوده و بر روی سایر پردازنده های دیگر قابل اجرا نمی باشد ! به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب را از دست ندهید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن خدمان گوگل

 

پشتیبانی کامل از گیم پد

 

رفع برخی اشکالات

مهدی کارگر بازدید : 23 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Guardians-of-the-Galaxy-LWP

 

این زمان برای نجات جهان است ! با با رهبران دوست داشتی دیدار داشته باشید و خشم خود را به همگان نشان دهید . آیا شما آماده هستید تا از کهکشان مراقبت کنید ؟ اکنون می توانید وال پیپرهای Guardians of the Galaxy LWP را بر روی صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید . والپیپر را سفارشی ساخته و آن را بر روی صفحه تزیین نمایید . قابل توجه است که انیمیشن های به کار رفته در این مجموعه فوق العاده حرفه ای طراحی شده اند .

 

ویژگی های اصی:

 

به کار رفتن شخصیت های دوست داشتنی در وال پیپر

 

انیمیشن های حرفه ای و جذاب

مهدی کارگر بازدید : 52 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

RunSanity-–-Fun-running-game

 

با RunSanity – Fun running game تجربه بسیار خوب و عالی ای از دوندگی را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید ! با چالش های جدیدی رو به رو شده و دستاوردهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید . شخصیت های موجود در بازی را انتخاب نموده و به سلامت از مراحل عبور نمایید . بیش از ۲۵ لباس خنده دار در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها برای بازیکنان خود خریداری کرده و آن ها را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که صداگذاری ها و جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده لذت بخش و حرفه ای طراحی شده اند .

 

ویژگی های اصلی:

 

صداگذاری و جلوه های صوتی بی نظیر

 

گرافیک خیلی خوب بازی

 

حالت داستان بی پایان

 

وجود ۲۵ لباس

مهدی کارگر بازدید : 61 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Dirt-Rider

 

Dirt Rider نام تنها بازی رسمی موتور سواری حرفه ای برای گوش های اندرویدی می باشد ! در این بازی بایستی در جنگل ، سواحل و بیابان با دوستان خود مسابقه داده و آن ها را شکست دهید . بدون شک مسابقه در جنگل به لطف موسیقی های هیجان انگیز و جذاب کاملا لذت بخش خواهد بود . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی مبتنی بر قوانین فیزیک بوده و مطمئنا مجذوب گیم پلی واقع بینانه  آن خواهد شد . پس از برنده شدن در مسابقات و کسب پول و امتیازات فراوان قادر خواهید بود موتور خود را سفارشی ساخته و یا آن را ارتقا دهید . با دوستان خود مسابقه داده و پیروز مسابقات شوید !

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

اضافه شدن حالت های جدید

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 60 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Z Steel Soldiers

 

خودتان را برای حمله به سربازان فولادی آماده کنید ! آیا تا به اکنون تجربه جنگ با سلاح های هسته ای را داشته اید ؟ مسلما خیر ! در بازی Z Steel Soldiers  بایستی به جنگ با دشمنان رفته و با سلاح های هسته ای و شیمیایی آن ها را نابود کنید . کنترل سربازان خود را بر عهده گرفته و سپس به قملرو دشمنان نفوذ نمایید . بیشترین مانور این بازی بر روی قسمت گرافیک سه بعدی آن است ، به طوری که انیمیشن های به کار رفته و جزئیات موجود بسیار عالی بوده و هیچ گونه کمبودی را از نظر گرافیک احساس نخواهید کرد . بیش از ۹ جنگنده در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با پول خود یکی از آنان را انتخاب نمایید . زمین در حال نابودی است ، پس وقت را تلف نکیند و سلاح خود را برداشته و آماده جنگ با دشمنان شوید . توجه داشته باشید که سبک این بازی به صورت استراتژیک بوده و مطمئنا مجذوب آن خواهید شد . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب و هیجانی را از دست ندهید .

 

ویژگی های اصلی:

 

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی همراه با انیمیشن های شیک

 

وجود سلاح های هسته ای و شیمیایی در بازی

 

ارائه تصویر های گرافیکی و جذاب

 

وجود ۹ ربات مختلف در بازی

مهدی کارگر بازدید : 44 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Violett 

 

 اگر همیشه به دنبال بازی هایی هستید که ذهن تان را به چالش بکشاند بی شک Violett یکی از آنها خواهد بود .

 

 داستان بازی در رابطه با یک دختر جوان و البته یاغی است که از سوی والدینش در حومه شهر رها گردیده و اکنون در یک خانه قدیمی شبح وار زندگی می کند . زندگی کردن در شرایطی که نه تنها دور از دوستان است بلکه به طور کل به دور از آدمیان ، فضایی سخت وحشت آور را پدید خواهد آورد و اکنون قرار است شما این نقش را بازی کنید !

 

اشعه ی نوری که از سوراخ موشی در اطرافش به چشمان او رسید ، گویی پرده هایی را که پیش چشمانش بودند از آنها کنار زده و به او فهماند که گویی جایی که در آن قرار دارد بسیار متفاوت است از آنچه می پندارد ؛ جایی آشنا اما فوق العاده خطرناک  و البته عجیب ! جایی که در آن هر روز قورباغه آواز اپرا از خود سر می دهد و کوتوله هایی که با قدرت های فراتصور خود کارهایی می کنند بس شگرف .

 

اکنون در این شرایط می بایست به این دخترک تنها کمک کنید تا با آنالیز دقیق موقعیتی که در آن قرار دارد و البته استفاده از تمامی ابزارهای موجود ، راهی بیابد برای بازگشت به خانه ، جایی که به آن تعلق دارد .

مهدی کارگر بازدید : 47 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Fix-My-Car-Zombie-Survival

 

قطعات و ابزار مورد نیاز خود را پیدا کنید و از مهارت‌های مکانیکی خود استفاده کنید و یک ماشین اسقاطی را به یک ماشین پرقدرت تبدیل کنید که می‌تواند در برابر زامبی‌ها نیز دوام بیاورد! با استفاده از ده‌ها قطعه مختلف موتور، کمک فنر، فضای داخلی، بدنه، سپر و اسلحه‌های مختلف ماشین خود را تقویت کنید.

 

ویژگی‌ها:

 

بیش از ۶۰ مأموریت مختلف برای انجام دادن 

 

ده‌ها ابزار و قطعات مختلف برای پیدا کردن و نصب

 

فروشگاه‌های جالب قطعات بدنه برای اکتشاف

 

قابلیت نصب تجهیزات پیشرفته

 

امکان کمک گرفتن در بازی

مهدی کارگر بازدید : 23 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Survival-in-Forest

 

بازی جالب و هیجان‌انگیز Survival in Forest به شما یاد خواهد داد تا در این جنگل ترسناک بتوانید زنده بمانید. مواظب اطرافتان باشید، سعی کنید خود را با محیط وفق دهید، سعی کنید زنده بمانید اما از تاریکی نیز بترسید! واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک را در این بازی خواهید دید!

 

ویژگی‌ها:

 

دارای حالات شب و روز

 

اسلحه‌های مختلف

 

دارای مشعل برای استفاده در تاریکی

مهدی کارگر بازدید : 27 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Sacra-Terra

 

عشقهای بسیار قوی وجود دارند که حتی می‌توانند بر قویترین شیاطین نیز غلیه کنند. در بازی Sacra Terra: Kiss of Death این عشق در قلب زنی بوجود می‌آید که برای نجات نامزدش از چنگال یک نیروی فراطبیعی که از رنج انسان‌ها تغذیه می‌کند، عازم می‌شود. او را راهنمایی کنید تا آیتم‌های مفید را پیدا و معماها را حل کند. ماجراجویی این بازی را هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد. آیا می‌توانید نامزدش را قبل از اینکه نیروی شیطانی او را ببلعد نجات دهید؟

 

ویژگی‌ها:

 

۵۵ مکان مختلف برای اکتشاف

 

دارای ۲۷ بازی کوچک

 

۱۷ صحنه اشیای گم شده

 

۱۸ صحنه سینمایی

مهدی کارگر بازدید : 24 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Battle-Of-The-Saints-II

 

Battle Of The Saints II یک بازی سه بعدی نقش‌آفرینی برای دستگاه‌های اندرویدی است. در دوران حکومت نیروهای شیطانی، تاریکی دنیا را فرا گرفته، ویرانی و تباهی به روال عادی تبدیل شده که نشان‌دهنده قانون جنگل است. با راهنمایی‌های یک فرد دانا انسان‌ها بالاخره برای مسدود کردن منابع تاریکی راهی پیدا می‌کنند، با تاریکی مبارزه کنید تا دنیا را نجات دهید.

 

ویژگی‌ها:

 

دارای ۴ شخصیت منحصربه‌فرد با سمت‌های مختلف

 

تجربه مبارزه‌های اکشن و هیجان‌انگیز

 

دارای حالت سیستم مبارزه تصویر آهسته

مهدی کارگر بازدید : 42 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://dl.niceandroid.ir/1393/5/game/Special%20Forces%20Shooting%20v1.0.jpg

 


 

 سیستم عامل مورد نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

 

تاریخ ارائه بازی :  2014/05/16

 

شرح بازیSpecial Forces Shooting

 

بازی نیروی ویژه تیراندازی برای اندروید.هشدار هشدار شهرستان شما در خطر است تعدادی از تروریست های آموزش دیده و بسیار مجهز وارد شهر شده و به سرعت در حال تصرف محل زندگی شما هستند و شما باید به عنوان یک نیروی نخبه وارد عمل شوید و شهر خود را پس بگیرید.شما می توانید این بازی را به صورت کاملا" رایگان از نایس اندروید دانلود کنید.

 

★ ویژگی های بازی :

 

◆  حالت ماجراجویی

 

◆  کم حجم

 

◆  ارتقاع سطح سلاح ها

مهدی کارگر بازدید : 39 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://dl.niceandroid.ir/1393/5/game/Police%20Car%20Driving%20v1.02.jpg

 


 

 سیستم عامل مورد نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

 

تاریخ ارائه بازی :  2014/07/25

 

شرح بازیPolice Car Driving

 

بازی رانندگی ماشین پلیس برای اندروید.بازی جذاب و بسیار عالی رانندگی با ماشین پلیس برای اندروید یک بازی در سبک سرعت که باید با خلاف کاران مقابله ای داشته باشید به همراه گرافیک سه بعدی و بسیار مطلوب که لذت بازی را برای شما دو چندان خواهد کرد.شما می توانید این بازی را به صورت کاملا" رایگان از نایس اندروید دانلود کنید.

 

★ ویژگی های بازی :

 

◆  گرافیک 3D

 

◆  تاثیر شیب های جاده بر رانندگی شما

 

◆  مقابله و متوقف کردن خودروی متخلف

مهدی کارگر بازدید : 33 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

The-Cursed-Ship

 

بزرگ ترین و لوکس ترین کشتی کروز که تا کنون ساخته شده  در اولین سفر به دریا ناگهان غرق می شود ، به طوری که هرگز دوباره دیده نشد ! در حال حاضر تنها کسی که می تواند این ماجرا را پیگیری کند شما هستید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار برده و با سفر به دریا این کشتی گمشده را پیدا کنید . در عرشه کشتی به جستجو پرداخته و علت غرق شدن این کشتی را بفهمید . اگر فکر می کنید به این ماجراجویی علاقه مندید ، پیشنهاد می کنیم بازی The Cursed Ship را از دست ندهید .

 

ویژگی های اصلی:

 

وجود ۴۳ پازل مختلف در بازی

 

وجود ۶۶ مکان شگفت انگیز

 

پشتیبانی از خدمت گوگل

مهدی کارگر بازدید : 33 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

Teenage-Mutant-Ninja-Turtles

 

نگاهی به پشت خیابان های نیویورک داشته باشید ! As Tartarugas Ninja نام بازی رسمی لاک پشت های نینجا برای گوشی های اندرویدی بوده که می توانید آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . با پرش ، عبور از موانع ، اسلاید ، حمله های افسانه ای ، نابود کردن کارفرمایان افسانه ای و حرکات رزمی مختلف مراحل را به اتمام رسانده و امتیازات بی شماری را به دست آورید . حملات دشمنان را دفع نموده و سپس با دوستان خود رقابت نمایید . مهارت های خود را به چالش کشانده و در برابر انبوهی از دشمنان از خودتان مقاومت نشان دهید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

 

ویژگی های اصلی:

 

مبارزه با انبوهی از دشمنان

 

گرافیک خیلی خوب بازی

 

رقابت با دوستان

 

گیم پلی جذاب

مهدی کارگر بازدید : 34 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

JURASSIC-HUNT-3D

 

URASSIC HUNT 3D نام یک بازی چالشی و تیراندازی برای گوشی های اندرویدی بوده که شما را به پارک ژوراسیک خواهد کشاند ! هدف شما کاملا مشخص است ، نابود کردن و شکار دایناسورهای غول پیکر ! در دنیاهای جدید به کاوش پرداخته و با پشت سر گذاشتن ماموریت ها دستاوردهای متعددی را به دست آورید . امتیازات بی شماری را کسب نموده و سپس آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است . آیا آماده هستید تا وارد پارک ژوراسیک شده و دایسناسورها را شکار کنید ؟ آیا از خطر مرگ رها خواهید شد ؟ کافی است خودتان امتحان کنید !

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

دریافت امتیازات بیشتر

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 18 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

Jacob-Jones-Episode-1

 

در مکان های هیجانی به کاوش پرداخته و ماموریت های شگفت انگیز را به اتمام برسانید . در طول مراحل باید یک موضوعی را بررسی کنید ، اینکه چرا حیوانات هنگام شب صحبت می کنند ؟ چرا گریمل اینقدر حساس  بوده و یا چرا جکسون اینقدر حساس و نازنازی است ؟ تمامی این ها در بازی Jacob Jones : Episode 1 وجود دارند . دلیل این همه سوال را بایستی متوجه شوید . در طول مسیر با شخصیت ها جذاب و خنده داری دیدار خواهید کرد .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

 

 

مهدی کارگر بازدید : 31 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Jurassic-Park-Builder

 

در بازی Jurassic Park™ Builder بایستی در زمینی که به شما داده می شود پارک دایناسورها را بسازید . تمام تلاش خود را به کار برده و با ساخت پارک های شیک برای دایناسورها امتیازات متعددی را برای خود جمع آوری نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود انیمیشن های سه بعدی ، گیم پلی جذاب ، گرافیک خیلی خوب ، اشتراک گذاری امتیازات با دوستان و افزودن امکانات بیشتر به پارک ها اشاره داشت .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 32 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

The Amazing Spider-Man 2

 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 

در بازی هیجانی و ماجراجویی The Amazing Spider-Man 2 مبارزه با جرم و جنایت را تماشا کنید ! شهر نیویورک در معرض خطر است . ولگردها و لات های خیابانی متعددی در سطح این شهر وجود دارند . جرم و جنایت در شهر بیداد می کند . برای از بین بردن این جرم و جنایت یک قهرمان نیاز است ! تنها مرد عنکبوتی است که می تواند این شورش را متوقف کند . تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان را از بین ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ماموریت های جذاب و به کار بردن انیمیشن های حرفه ای اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و با کیفیت می باشد .

 

ویژگی های اصلی:

 

وجود جلوه های صوتی شگفت انگیز

 

به کار رفتن تصاویر سه بعدی

 

گرافیک بسیار عالی

 

نابود کردن دشمنان

مهدی کارگر بازدید : 24 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Stickman-Soccer-2014

 

اگر به دنبال یک بازی فوتبال جذاب و البته متفاوت برای اندروید خود می گردید ، Stickman Soccer 2014 را به شما پیشنهاد می کنیم .  تیم مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس بازی را آغاز نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و در مسابقات جام جهانی شرکت نمایید . بیش از ۴۰ تیم مختلف در این بازی وجود داشته که می توایند یکی از آن ها را برگزینید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

 

تغییر گیم پلی

 

 

مهدی کارگر بازدید : 29 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

The-Great-Prank-War

 

The Great Prank War نام یک بازی جدید می باشد که در آن شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با دشمنان و حیوانات ماهر مبارزه کنید . از سرزمین خود دفاع کرده و دشمنان را از پای درآورید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گیم پلی هیجانی و وجود مراحل شگفت انگیز اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

 

ویژگی های اصلی:

 

گرافیک خیلی خوب و جذاب

 

گیم پلی هیجانی

مهدی کارگر بازدید : 25 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

MODERN-WORLD-WAR

 

اگر به تیراندازی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که حتما MODERN WORLD WAR را امتحان کنید ! شخصیت های غنی ، ماموریت های شگفت انگیز ، گیم پلی منحصر به فرد و سلاح های پیشرفته همه و همه در این بازی وجود دارند ! در محیط های مختلف به کاوش پرداخته و از صداگذاری های بازی نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 27 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Anomaly 2

 

Anomaly 2 نام یکی از بهترین بازی های دفاعی برای دستگاه های اندرویدی می باشد . پس از حمله به کره زمین در سال ۲۱۰۸ سیاره زمین توسط ماشین آلات بیگانه اشغال شده و مورد تاخت و تاز قرار گرفته است . اکنون نسل انسان ها در حال انقراض بوده و هیچ کس هم نمی تواند کاری انجام دهد . هیچ گونه مواد غذایی و یا آب آشامیدنی ای وجود ندارد ، زمین یخ زده است . تمام تلاش خود را به کار گرفته و با نابود کردن دشمنان زمین را از این فاجعه نجات دهید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع مشکل اجرا روی اندروید ۴٫۴

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 380 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Star-Wars-Pinball

 

جنگ میان ستارگان را مشاهده کرده و شاهد ماجرا باشید ! شخصیت مورد نظر خود را انتخاب نموده و شورشی در جهان بر پا کنید . اگر به فیلم جنگ ستارگان و همچنین بازی های سبک پین بال علاقه مندید ، بی شک از Star Wars™ Pinball که ترکیبی از این دو می باشد نیز خوشتان خواهد آمد . اگر قصد دارید تا نیروهای شرور کهکشان را از بین ببرید ، تنها راه چاره این است که به امتیازات بالا دست یافته و نیروهای خود را تجهیز نمایید پس اکنون این وظیفه شماست که به شخصیت های محبوب جنگ ستارگان یاری رسانید .

مهدی کارگر بازدید : 32 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Recounter

 

در بازی Rencounter یک معبد باستانی را که شیطان در آن سکونت کرده است را مشاهده خواهید کرد . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا مبارزه خود را با شیاطین آغاز نموده و دشمنان را از پای در آورید . دشمنان خود را شکست داده و سلاح های بیشتری را باز نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و با کیفیت عرضه شده است .

مهدی کارگر بازدید : 24 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Fireman-Sam---Junior-Cadet

 

آیا طرفدار بازی های آتش نشانی هستید ؟ آیا دوست دارید در مواقع اضطراری جان مردم را نجام دهید ؟ اگر این طور پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی Fireman Sam – Junior Cadet را از دست ندهید . در ابتدا باید یاد بگیرید که چطور از سطل آب برای خاموش کردن آتش استفاده نموده و سپس مراحل را آغاز کنید . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و هیجان آور بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

پشتیبانی از زبان های بیشتر

 

رفع برخی باگ ها

مهدی کارگر بازدید : 30 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Gun-Fu-Stickman-Edition

 

در بازی زیبا و جذاب Gun Fu: Stickman Edition بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با انبوهی از دشمنان مبارزه نمایید . امتیازات متعددی را کسب نموده و به مراحل بالاتر صعود نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ۲۲ دستاورد ، گرافیک خیلی خوب و تیراندازی حرفه ای اشاره داشت . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی و اعتیاد آور می باشد .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن سلاح های جدید

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 1,965
  • بازدید سال : 9,288
  • بازدید کلی : 116,950
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)