loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 23 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Survival-in-Forest

 

بازی جالب و هیجان‌انگیز Survival in Forest به شما یاد خواهد داد تا در این جنگل ترسناک بتوانید زنده بمانید. مواظب اطرافتان باشید، سعی کنید خود را با محیط وفق دهید، سعی کنید زنده بمانید اما از تاریکی نیز بترسید! واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک را در این بازی خواهید دید!

 

ویژگی‌ها:

 

دارای حالات شب و روز

 

اسلحه‌های مختلف

 

دارای مشعل برای استفاده در تاریکی

مهدی کارگر بازدید : 25 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

MODERN-WORLD-WAR

 

اگر به تیراندازی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که حتما MODERN WORLD WAR را امتحان کنید ! شخصیت های غنی ، ماموریت های شگفت انگیز ، گیم پلی منحصر به فرد و سلاح های پیشرفته همه و همه در این بازی وجود دارند ! در محیط های مختلف به کاوش پرداخته و از صداگذاری های بازی نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 19 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


 Sensei-Wars

در بازی Sensei Wars شما باید قعله مورد نظر خود را ایجاد نموده و سپس به جنگ با دشمنان بروید . ارتش خود را آماده نموده و سپس پایگاه های دشمن را تسخیر نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و در برابر حملات دشمنان از خود مقاومت نشان دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری امتیازات با دوستان ، گیم پلی هیجانی ، گرافیک خیلی خوب ، مبارزه با دشمنان و انجام بازی به صورت آنلاین اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

مهدی کارگر بازدید : 20 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


Tank-Crush

فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و قدرت و شکوه خود را به همگان نشان دهید ! آیا می خواهید قدرت نظامی خود را افزایش داده و بر جهان حکمرانی کنید ؟ اگر این طور است Efun-Tank Crush می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! تمام تلاش خود را به کار برده و با نابودی تانک های دشمن قدرت خود را به همه اثبات کنید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیلی خوب بازی

سازگار با زبان انگلیسی

فرماندهی نیروها

مهدی کارگر بازدید : 14 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)


 Hero's-vs-zombies

Heroes Zombies -Walking Dead  یکی از معروف ترین بازی های موجود برای سیستم عامل آی او اس که اکنون نسخه اندرویدی آن نیز منتشر گردید . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و زامبی ها را از بین ببرید . قهرمانان خود را استخدام کرده و سپس با ارتقا اسلحه ها دشمنان را از پای درآورید . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب و هیجانی را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

نابودی زامبی های نفرت انگیز

گرافیک خیلی خوب بازی

گیم پلی جذاب

مهدی کارگر بازدید : 542 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)


 Fightback

هنگامی که هیچ عدالتی در جهان وجود ندارد شما هم باید انتقام بگیرید ! ارازل و اوباش خواهر شما را ربوده اند . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا خواهر خود را پیدا کرده و تبهکاران را نابود نمایید . دقت داشته باشید که برای نابودی دشمنان می توانید از سلاح های موجود در بازی نیز استفاده نمایید . بیش از ۱۰۰ مرحله هیجانی و جذاب در بازی Fightback وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . از تماشای تصاویر به کار رفته در بازی نهایت لذت را ببرید !

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار عالی بازی همراه با گیم پلی جذاب

ارائه بازی با بالاترین و با کیفیت ترین تصاویر

ارتقا شخصیت های موجود در بازی

مهدی کارگر بازدید : 27 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم یکی از گرافیکی ترین و هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Batman Arkham Origins را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان داده و ارازل و اوباش را نابود کنید . جرم و جنایات خیابانی را بررسی کرده و خودتان را به عنوان یک قهرمان به مردم اثبات کنید . در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید داشت . این بازی در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید که پس از کسب موفقیت های فراوان سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی با کیفیت اچ دی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

دعوت از دوستان برای انجام بازی

گرافیگ بسیار عالی بازی

یکپارچه سازی با فیسبوک

مهدی کارگر بازدید : 18 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Clash-Of-Clans

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

قبیله خود را به بهترین شکل ممکن رهبری نموده و سپس برنده شوید . در بازی Clash of Clans شما بایستی هدایت قبیله خود را بر عهده گرفته و با قبایل دشمن مبارزه نمایید . توجه داشته باشید که این مبارزه یک مبارزه حماسی است ، پس حتما باید پیروز شوید . نیروهای نظامی را خبر کرده و آن ها را آماده نبرد کنید . لازم به ذکر است که این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین بوده که این امکان را به شما می دهد تا با دوستان خود رقابت نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دستاوردهای جدید

اضافه شدن مراحل بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 17 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

The-Walking-Dead-Season-Two

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

The Walking Dead: Season Two نام یکی از بهترین ، هیجان انگیز ترین ، گرافیکی ترین و پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . اکنون فصل دوم این بازی آماده گردیده که می توانید به راحتی آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید . در این بازی شما در نقش لی اورت قرار داشته که توسط قانون محکوم شده اید ! اما اکنون شما در میان مردگان زندگی می کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و از دختر کوچولویی به نام کلمانتین مراقبت نمایید . تصمیم با شماست ! آیا می خواهید در دنیای مردگان عذاب بکشید یا خیر ؟ خودتان امتحان کنید ! به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب و گرافیکی را از دست ندهید .

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

گرافیک  Adreno 300 series, Mali-T600 series, PowerVR SGX544 و Tegra 4

وجود سی پی یو حداقل دو هسته ای با فرکانس ۱٫۲GHz

نیازمند به حداقل ۱GB رم برای اجرا

مهدی کارگر بازدید : 20 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Galaxy-Recon

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

یک فاجعه جهانی که موجب نابودی کل انرژی خورشیدی شد ! این فاجعه آن قدر بزرگ بود که نتیجه آن ترس و وحشت بود ! اکنون شما برای ادامه زندگی باید سیاره های دیگر را کشف نمایید . تمامی این ها در بازی Galaxy Recon وجود دارند . اما این کار آن قدرها هم که فکر می کنید آسان نمی باشد . زیرا مردمان زیادی در حال سفر به این سیاره هستند و آن ها می خواهند مالک سیاره شوند ! اکنون باید تمام تلاش خود را به کار برده و با نابودی دشمنان سیاره را از آن خود کنید !

ویژگی های اصلی:

گیم پلی شگفت انگیز و جذاب

گرافیک کارتونی بازی

مهدی کارگر بازدید : 31 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

modern-combat-4

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Modern Combat 4: Zero Hour بازی شماره یک تیراندازی اول شخص با فصلی جدید بازگشه تا مرزهای بازی موبایل را حتی بیش از پیش به جلو براند. در پی آغاز جنگ هسته‌ای، تنها شانس موجود برای جلوگیری از نابودی جهانی در دستان تعدای از سربازان ممتاز است که باید با تعیین موقعیت یک گروه تروریستی خطرناک، رهبران دنیا از دست آن‌ها نجات دهند.

ویژگی‌ها:

میدان جنگ را با استفاده از یک سیستم حرکت تاکتیکی جدید از آن خود کنید

بهترین بازی تیراندازی اول شخص را با گرافیک و صدای کنسول مانند بر روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید

شخصیت خود را با استفاده از سیستم رتبه دهی جدید به بالای جدول هدایت کنید

مهدی کارگر بازدید : 32 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Boom Beach

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Boom Beach نام یک بازی استراتژیک برای سیستم عامل اندروید بوده که شما را وارد یک نبرد حماسی می کند . اکنون باید تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید دشمنان را از ببرید یا خیر ؟! دقت داشته باشید که همه چیز در این نبرد به تصمیم شما بستگی دارد . در جزیره های مختلف به کاوش پرداخته و با پیدا کردن دشمنان به آن ها تیراندازی نمایید . نیروهای خود را متحد نموده و در جزیره های بهشتی به دشمنان حمله کنید . بیش از صدها پایگاه نظامی مختلف در جزیره ها بنا شده که هنگام عبور از جزیره ها باید حواستان به این پایگاه ها باشد . اگر طرفدار بازی های رقابتی و هیجان انگیز هستید بدون شک این بازی بهترین انتخاب خواهد بود . آیا شما برای نبرد آماده هستید ؟

ویژگی های اصلی:

وجود پایگاه های نظامی متعدد

کاوش در جزیره های متعدد

نابود کردن دشمنان

مهدی کارگر بازدید : 29 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Towers-of-Chaos--Demon-Defense

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Towers of Chaos- Demon Defense بهترین بای استراتژیک به سبک دفاع از قله برای اندروید است که سبک بازی اجتماعی را با گیم‌پلی سریع ترکیب می‌کند. فرماندهی قلعه‌ها را بر عهده بگیرید و نیروی دفاعی خود را در برابر موج حملات بی‌نهایت لشگر شیاطین آماده کنید و از امپراطوری خود دفاع کنید.

ویژگی‌ها:

۲۰ مرحله اعتیادآور با موسیقی متن حماسی

۱۵ کتیبه جادویی برای ارتقاء قلعه‌ها

۴ قلعه مختلف با قابلیت‌های جادویی مختلف

۳ اسلحه ویژه مرگبار

مهدی کارگر بازدید : 29 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Tengai

پیش نیاز: اندروبد ۲٫۳ و بالاتر

Tengai یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان را برای همیشه نابود کنید . در طول مراحل با شخصیت های منحصر به فردی نظیر سامورایی و نینجا مبارزه خواهید کرد . قابل توجه است که  این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی، کره ای، ژاپنی، اسپانیایی و چینی سازگاری دارد . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 25 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

LEGO--Hero-Factory-Invasion

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی LEGO® Hero Factory Invasion شما باید در جنگ میان ماشین های مدرن و ربات ها شرکت کرده و دشمنان را از بین ببرید . آیا شما نبردی بزرگتر از نبرد ماشین های مدرن و ربات ها مشاهده کرده بودید ؟! بیش از ۴۵ مرحله هیجانی در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های مرگبار

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

ببهود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 23 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Rock-Stars-vs.-Paparazzi

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید که به یک ستاره تبدیل شوید؟ مواظب باشید، چون‌که ستاره بودن جنبه‌های منفی خودش را نیز دارد. در بازی Rock Stars vs. Paparazzi خبرنگاران مانند زامبی‌ها به دنبال شما هستند تا از هر فرصتی برای گرفتن عکس استفاده کنند. با تمام نیرو با آن‌ها مقابله کنید و نگذارید به هدفشان دست پیدا کنند.

ویژگی‌ها:

۴۰ مرحله اکشن هیجان‌انگیز

۱۰ طرفدار آماده‌اند تا بادی‌گارد شما باشند

بیش از ۹ اسلحه مختلف برای مبارزه با عکاسان

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 1,996
  • بازدید سال : 9,319
  • بازدید کلی : 116,981
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)