loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 29 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Singham-Returns-Takedown

 

در مسابقات ماشین سواری شرکت نموده و رقیبان خود را شکست دهید . دوستان خود را به چالش کشانده و نمرات خود را در شبکه های اجتماعی ثبت نمایید . به فیسبوک متصل شوید و سپس نمرات را در آن جا به اشتراک بگذارید . ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در جاده ها رانندگی کنید . مراقب باشید ، زیرا با هر ضربه ای که به ماشین وارد می کنید از امتیاز شما کاسته می شود . توضیحات فوق مربوط به بازی Singham Returns: Takedown  می باشند . در طول هر مرحله با چالش های بیشتری رو به رو خواهید شد . وقتی که ماشین شما به حالت دیوانگی می رسد همه چیز را خراب می کند ، به طوری که دیگر هیچ چیز سالمی در جلوی خود مشاهده نخواهید کرد .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 20 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Race-the-Traffic

 

در بازی اتومبیلرانی هیجان‌انگیز Race The Traffic در ترافیک خیابان‌ها به مسابقه بپردازید و از میان ماشین‌ها و کامیون‌ها ویراژ بدهید. با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید و سعی کنید پیروز میدان شوید. سه حالت مختلف برای بازی وجود دارند و در روز و شب می‌توانید مسابقات را انجام دهید. تعداد زیادی ماشین برای خرید موجود هستند. همچنین می‌توانید ماشین خود را به وسیله پولی که به دست می‌آورید ارتقاء دهید.

 

ویژگی‌ها:

 

سه حالت بازی مختلف

 

تعداد زیادی ماشین برای انتخاب

 

گرافیک سه بعدی عالی

 

موسیقی شگفت‌انگیز

 

سرگرمی بی‌نهایت

مهدی کارگر بازدید : 27 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

Wings-on-Fire 

 

آیا برای سوزاندن بال های هواپیما آماده هستید ؟ ماموریت شما کاملا مشخص است ، بمباران کردن پایگاه های دشمن ! در محیط های کاملا سه بعدی پرواز کرده و پایگاه های دشمن را از بین ببرید . از میان هواپیماهای مختلف یکی را انتخاب نموده و سپس مراحل را آغاز نمایید . تمامی این ها در بازی Wings on Fire وجود دارند .  پس از جمع آوری امتیازات و سکه ها قادر به ارتقا هواپیمای خود خواهید بود . تمام توان و کوشش خود را به کار ببرید و از موانع های سرسخت عبور نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است . در نهایت به خودتان امتیاز داده و سپس امتیازات خود را بشمارید . اگر عاشق بازی های هوایی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب را از دست ندهید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن دستاوردهای جدید

 

کاهش قیمت هواپیما

مهدی کارگر بازدید : 60 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Z Steel Soldiers

 

خودتان را برای حمله به سربازان فولادی آماده کنید ! آیا تا به اکنون تجربه جنگ با سلاح های هسته ای را داشته اید ؟ مسلما خیر ! در بازی Z Steel Soldiers  بایستی به جنگ با دشمنان رفته و با سلاح های هسته ای و شیمیایی آن ها را نابود کنید . کنترل سربازان خود را بر عهده گرفته و سپس به قملرو دشمنان نفوذ نمایید . بیشترین مانور این بازی بر روی قسمت گرافیک سه بعدی آن است ، به طوری که انیمیشن های به کار رفته و جزئیات موجود بسیار عالی بوده و هیچ گونه کمبودی را از نظر گرافیک احساس نخواهید کرد . بیش از ۹ جنگنده در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با پول خود یکی از آنان را انتخاب نمایید . زمین در حال نابودی است ، پس وقت را تلف نکیند و سلاح خود را برداشته و آماده جنگ با دشمنان شوید . توجه داشته باشید که سبک این بازی به صورت استراتژیک بوده و مطمئنا مجذوب آن خواهید شد . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب و هیجانی را از دست ندهید .

 

ویژگی های اصلی:

 

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی همراه با انیمیشن های شیک

 

وجود سلاح های هسته ای و شیمیایی در بازی

 

ارائه تصویر های گرافیکی و جذاب

 

وجود ۹ ربات مختلف در بازی

مهدی کارگر بازدید : 42 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://dl.niceandroid.ir/1393/5/game/Special%20Forces%20Shooting%20v1.0.jpg

 


 

 سیستم عامل مورد نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

 

تاریخ ارائه بازی :  2014/05/16

 

شرح بازیSpecial Forces Shooting

 

بازی نیروی ویژه تیراندازی برای اندروید.هشدار هشدار شهرستان شما در خطر است تعدادی از تروریست های آموزش دیده و بسیار مجهز وارد شهر شده و به سرعت در حال تصرف محل زندگی شما هستند و شما باید به عنوان یک نیروی نخبه وارد عمل شوید و شهر خود را پس بگیرید.شما می توانید این بازی را به صورت کاملا" رایگان از نایس اندروید دانلود کنید.

 

★ ویژگی های بازی :

 

◆  حالت ماجراجویی

 

◆  کم حجم

 

◆  ارتقاع سطح سلاح ها

مهدی کارگر بازدید : 25 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

MODERN-WORLD-WAR

 

اگر به تیراندازی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که حتما MODERN WORLD WAR را امتحان کنید ! شخصیت های غنی ، ماموریت های شگفت انگیز ، گیم پلی منحصر به فرد و سلاح های پیشرفته همه و همه در این بازی وجود دارند ! در محیط های مختلف به کاوش پرداخته و از صداگذاری های بازی نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 30 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Gun-Fu-Stickman-Edition

 

در بازی زیبا و جذاب Gun Fu: Stickman Edition بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با انبوهی از دشمنان مبارزه نمایید . امتیازات متعددی را کسب نموده و به مراحل بالاتر صعود نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ۲۲ دستاورد ، گرافیک خیلی خوب و تیراندازی حرفه ای اشاره داشت . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی و اعتیاد آور می باشد .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن سلاح های جدید

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 26 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Modern-Combat-5-Blackout

 

Modern Combat نامی آشنا برای تمامی علاقه مندان به بازی های ژانر اکشن در دنیای اندروید می باشد که اکنون پس از مدت ها انتظار ، پنجمین نسخه از آن با نام  Blackout از سوی گیم لافت ، کمپانی سازنده این بازی ارایه گردیده است .
گروه خود را ساخته و با اضافه کردن دوستانتان در حالت پویای مولتی پلیر جنگ های سهمگین را برگزار نموده و یا اگر می خواهید به صورت تکی بازی کنید ، به جهان پر از هرج و مرجی که رو به رویتان قرار دارد گام برداشته و دیوانگانی که قصد نابودی کامل آن را دارند در طی ماموریت هایی نفسگیر از پای درآورید .

 

Modern Combat 5: Blackout در کلاس های مختلفی قابل انجام خواهد بود که شما می توانید آنها را به صورت تکی یا چند نفره انجام دهید و با انجام موفقیت آمیز ماموریت های پیش رو در هر کلاس ، امکان کسب مهارت برایتان به وجود خواهد آمد . یکی از مهم ترین و البته جذاب ترین قابلیت های مدرن کامبت ۵ را می توان  نبرد های تیمی دانست ؛ جایی که تیم شما و دوستانتان در برابر سایر تیم ها قرار گرفته و می بایست با کمک و همیاری یکدیگر تمامی تلاش تان را برای نابود سازی تیم های حریف به نمایش در آورید . در این حالت امکان چت کردن با سایر بازیکنان برای هر چه شبیه تر کردن مبارزات با نمونه های دنیای واقعی استفاده نمایید . با هرچه بیشتر شرکت کردن در مسابقات چندنفره و یا ماموریت های تک نفره ، خواهید توانست سطح مهارت خود را بالاتر برده و بر قدرت تان بیافزاید . گرافیک جذاب و بی نظر در کنار موزیک عالی ، بی شک بهترین حسی که تا کنون از انجام یک بازی اکشن در اندروید داشته اید را برایتان فراهم می آورد .

مهدی کارگر بازدید : 26 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


 The-Guardian-of-Galaxy

با خدایان افسانه ای دیدار نموده و دشمنان خود را از پای درآورید . بیش از ۶۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . توضیحات فوق مربوط به بازی Guardians of the Galaxy: TUW می باشند . نیروهای مورد نیاز خود را استخدام کنید و سپس مهارت های خود را ارتقا دهید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کاملا آفلاین ارائه شده و برای اجرای آن به اینترنت احتیاح نخواهید داشت .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و هیجان انگیز

گرافیک خیلی خوب بازی

وجود ۶۰ مرحله هیجانی

مهدی کارگر بازدید : 21 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


Tank-Crush

فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و قدرت و شکوه خود را به همگان نشان دهید ! آیا می خواهید قدرت نظامی خود را افزایش داده و بر جهان حکمرانی کنید ؟ اگر این طور است Efun-Tank Crush می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! تمام تلاش خود را به کار برده و با نابودی تانک های دشمن قدرت خود را به همه اثبات کنید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیلی خوب بازی

سازگار با زبان انگلیسی

فرماندهی نیروها

مهدی کارگر بازدید : 21 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


 Cosmonautica-36

آیا شما برای ماجراجویی های خنده دار در فضا آماده هستید ؟ در بازی Cosmonautica  شما در نقش یک کاپیتان قرار داشته که بایستی با کاوش در جهان دشمنان خود را نابود نمایید ! تمام تلاش خود را به کار برده و با تجارت و خرید و فروش های غیر قانونی امتیازات متعددی را از آن خود کنید . کشتی های فضایی دشمنان را از بین برده و درس خوبی به آن ها بدهید . و در نهایت لازم به کذر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن کشتی های جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 18 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

Call-of-Stickman-Trigger-Down

Call of Stickman :Trigger Down یک بازی اکشن و تیراندازی برای دیوایس های اندرویدی می باشد . در این بازی بایستی به عنوان یک سرباز واقعی از خود مقاومت نشان داده و دشمنان را از سر راه بردارید . با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید مخالفان را نابود کرده و امتیازات بی شماری را کسب نمایید . اما دقت داشته باشید که این کار آن قدر ها هم که فکر می کنید ساده و آسان نمی باشد . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی خیلی عالی ارائه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 24 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)


 

Gangstar Vegas

 اگر طرفدار بازی های گرافیکی هستید بدون شک عاشق Gangstar Vegas خواهید شد ! این بازی یکی از بهترین ، معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که می توانید آن را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید . خودتان را برای مبارزه با دشمنان آماده کنید . به شهر ظالمانه LAS VEGAS جایی که ثروت مردم را ساخته خوش آمدید ! بیش از ۸۰ ماموریت در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . تیم گانگستر خود را بسازید و سپس با مافیا مبارزه نمایید . اگر عاشق تیراندازی ، تفنگ ، مسابقه ، FPS و حتی بازی های سوم شخص هستید بدون شک این بازی بهترین انتخاب خواهد بود . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک فوق العاده عالی و سه بعدی

وجود ۸۸ ماموریت مختلف در بازی

نابود کردن تمامی دشمنان

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ماموریت های جدید

اضافه شدن پاداش های جدید

بهینه سازی سیستم

مهدی کارگر بازدید : 34 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

FRONTLINE-COMMANDO-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

FRONTLINE COMMANDO 2 یک بازی تیراندازی سوم شخص برای سیستم عامل اندروید می باشد . سلاح های خود را برداشته و دشمنان را نابود کنید . اکنون شما در خط مقدم هستید . تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان را از پای درآورید . دقت داشته باشید که اکنون در میدان جنگ قرار دارید و ممکن است هر لحظه کشته شوید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۴۰ ماموریت بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

وجود دستاوردهای جدید

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 549 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Occupation-Donation

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

زامبی ها در حال نابودی شهر هستند و هیچ کس هم نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد ! اکنون وظیفه شما که در بازی Occupation Donation این است که این زامبی ها را برای همیشه نابود کرده و نسل آن ها را منقرض نمایید . شبانه به زامبی ها حمله کرده و مردم را نجات دهید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن انیمیشن های جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

پیشرفت گیم پلی

مهدی کارگر بازدید : 26 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Living-Dead-City

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

یک ویروس خطرناک در شهر شیوع پیدا کرده که این مسئله موجب سلب آرامش مردم شده است ‍! در بازی Living Dead City  وظیفه شما به عنوان یک قهرمان این است تا جلوی گسترش این ویروس را بگیرید و دشمنان را نابود نمایید . برای این کار می توانید از سلاح های قدرتمندی استفاده کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

کنترل بهتر بازی

مهدی کارگر بازدید : 22 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Gunship-Counter-Shooter-3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Gunship Counter Shooter 3D یک بازی تیراندازی سه بعدی برای سیستم عامل اندروید می باشد . اکنون شما در خط مقدم جبهه قرار دارید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار برده و در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان دهید . هیچ قانونی در این بازی وجود ندارد ! حواستان باید کاملا جمع باشد ، زیرا کوچک ترین  غفلتی در حین انجام ماموریت شما را به مرز نابودی می کشاند . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی با کیفیت اچ دی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

حملات هوایی و بمباران مناطق

استفاده از سلاح های قدرتمند

گرافیک اچ دی و هیجان انگیز

جلوه های صوتی بی نظیر

مهدی کارگر بازدید : 30 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

UnderWorld-Empire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Underworld Empire  با میلیون ها طرفدار به یکی از بهترین بازی های جنایی برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های خود را تکمیل نمایید . به باندهای خیابانی بپیوندید و با کارتل معامله نمایید . از سلاح ها ، اتومبیل ها و مهارت های خود استفاده نموده و ماموریت ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک و انجام بازی با دوستان اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

سازگاری کامل با تبلت ها

گرافیک بسیار خوب بازی

استفاده از سلاح های

مهدی کارگر بازدید : 20 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Call-of-Dead-Duty-Trigger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Call of Dead: Duty Trigger شما آخرین نفری هستید که شاهد مرگ شهرستان و انسان ها بوده اید . امید بشریت از بین رفته است . اما هنوز شما زنده هستید ! این بازی یک بازی شخص اول بوده که در آن وظیفه دارید از شهر دفاع کنید و موجودات فضایی را از بین ببرید . مبارزات حماسی خود را آغاز نموده و با گلوله های خود دشمنان را از پای درآورید . لازم به ذکر است که سبک این بازی فوق العاده شبیه به بازی ندای وظیفه بوده که مطمئنا مجذوب گرافیک آن خواهید شد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های مرگبار ، گرافیک فوق العاده عالی ، وجود محیط های سه بعدی ، دفاع از شهر و نابودی بیگانگان اشاره داشت . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

تنظیم سطح دشواری

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 62 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Global Outbreak  شما بایستی از انسان های بی گناه در برابر زامبی های وحشتناک دفاع کنید . ماموریت های رمزی خود را به پایان رسانده و ریشه زامبی ها را از بین ببرید . از سلاح های جدید موجود در بازی استفاده نموده و جلوی این ویروس پخش شده را بگیرید . تمام تلاش خود را به کار برده و با ساخت یک ارتش رزمنده کار را به اتمام برسانید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .
تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 52 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

Zombie-Hell

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا از طرفداران بازی‌های زامبی هستید؟ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های زامبی را دانلود کنید و سعی کنید در این تجربه ترسناک زنده بمانید. Zombie Hell – Zombie Game یک بازی سه بعدی شلیک به زامبی است که در آن لشگرهای زامبی‌ها به شما حمله‌ور می‌شوند و برای زنده ماندن تنها می‌توانید به اسلحه‌ای که در دستانتان قرار دارد تکیه کنید. تا جایی که امکان دارد سعی کنید زامبی‌ها را بکشید، اسلحه‌ها، مهمات و پول بیشتر کسب کنید و ببینید تا چه مدت می‌توانید زنده بمانید.

ویژگی‌ها:

افکت‌های پویای ضربه‌ها

افکت‌های تصویر سه‌بعدی فوق‌العاده

موسیقی ریتمیک

مهدی کارگر بازدید : 31 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

modern-combat-4

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Modern Combat 4: Zero Hour بازی شماره یک تیراندازی اول شخص با فصلی جدید بازگشه تا مرزهای بازی موبایل را حتی بیش از پیش به جلو براند. در پی آغاز جنگ هسته‌ای، تنها شانس موجود برای جلوگیری از نابودی جهانی در دستان تعدای از سربازان ممتاز است که باید با تعیین موقعیت یک گروه تروریستی خطرناک، رهبران دنیا از دست آن‌ها نجات دهند.

ویژگی‌ها:

میدان جنگ را با استفاده از یک سیستم حرکت تاکتیکی جدید از آن خود کنید

بهترین بازی تیراندازی اول شخص را با گرافیک و صدای کنسول مانند بر روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید

شخصیت خود را با استفاده از سیستم رتبه دهی جدید به بالای جدول هدایت کنید

مهدی کارگر بازدید : 32 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Boom Beach

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Boom Beach نام یک بازی استراتژیک برای سیستم عامل اندروید بوده که شما را وارد یک نبرد حماسی می کند . اکنون باید تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید دشمنان را از ببرید یا خیر ؟! دقت داشته باشید که همه چیز در این نبرد به تصمیم شما بستگی دارد . در جزیره های مختلف به کاوش پرداخته و با پیدا کردن دشمنان به آن ها تیراندازی نمایید . نیروهای خود را متحد نموده و در جزیره های بهشتی به دشمنان حمله کنید . بیش از صدها پایگاه نظامی مختلف در جزیره ها بنا شده که هنگام عبور از جزیره ها باید حواستان به این پایگاه ها باشد . اگر طرفدار بازی های رقابتی و هیجان انگیز هستید بدون شک این بازی بهترین انتخاب خواهد بود . آیا شما برای نبرد آماده هستید ؟

ویژگی های اصلی:

وجود پایگاه های نظامی متعدد

کاوش در جزیره های متعدد

نابود کردن دشمنان

مهدی کارگر بازدید : 29 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Towers-of-Chaos--Demon-Defense

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Towers of Chaos- Demon Defense بهترین بای استراتژیک به سبک دفاع از قله برای اندروید است که سبک بازی اجتماعی را با گیم‌پلی سریع ترکیب می‌کند. فرماندهی قلعه‌ها را بر عهده بگیرید و نیروی دفاعی خود را در برابر موج حملات بی‌نهایت لشگر شیاطین آماده کنید و از امپراطوری خود دفاع کنید.

ویژگی‌ها:

۲۰ مرحله اعتیادآور با موسیقی متن حماسی

۱۵ کتیبه جادویی برای ارتقاء قلعه‌ها

۴ قلعه مختلف با قابلیت‌های جادویی مختلف

۳ اسلحه ویژه مرگبار

مهدی کارگر بازدید : 137 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

dead-route

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Dead Route یک بازی اکشن و حماسی که اساس آن را خون و زامبی تشکیل می دهد . آخرالزمان فرا رسیده و اکنون زامبی ها گرسنه هستند . چه مدت می توانید زنده بمانید ؟ اکنون زامبی های گرسنه به سمت خیابان در حال حرکت اند . تمام تلاش خود را به کار برده و این زامبی های گرسنه را از بین ببرید . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده عالی بوده و هرگز از بازی کردن خسته نخواهید شد .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی منحصر به فرد بازی

گرافیک بسیار خوب بازی

نابود کردن زامبی ها

مهدی کارگر بازدید : 43 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

Heroes-Vs-Zombies

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Heroes Vs Zombies یک بازی جنگی است که سبک استراتژی را با اکشن زنده ترکیب می‌کند. این بازی درباره جنگ میان زامبی‌های خطرناک و قهرمانان است. می‌توانید قهرمانان را به عنوان سربازان خود اجیر کنید. زامبی‌ها را بکشید و ازبین ببرید تا بتوانید طلای مجانی و چیزهای دیگر جمع‌آوری کنید.

ویژگی‌ها:

با استفاده از موجودی طلای خود اسلحه‌ها را ارتقاء دهید

بازی فوق‌العاده تاکتیکی

نبرد قهرمانان جنگی با پادشاهان زامبی

مهدی کارگر بازدید : 53 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Call-Of-ModernWar-Warfare-Duty

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

قدرت هواپیماهای جنگی مدرن را در نبردهای هوایی احساس کنید! از بازی‌های هواپیمای جنگی بی‌معنی خسته شده‌اید؟ آیا تابحال تصور کرده‌اید که می‌توانستید از استراتژی هوشمندانه در نبردهای هوایی استفاده کنید تا لذت بیشتری از بازی ببرید؟ در بازی Call Of ModernWar:Warfare Duty علاوه بر استراتژی نبرد هوشمندانه می‌توانید از انواع موشک‌ها برای شکست دشمنان استفاده کنید.

ویژگی‌ها:

انواع اسلحه‌های قدرتمند برای استفاده در هر موقعیت

گرافیک خارق‌العاده سه بعدی

محیطهای زیبا

 سیستم کنترل هواپیمای آسان و روان

مهدی کارگر بازدید : 43 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

DEAD TARGET

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سال ۲۰۴۰ فرا رسیده و جنگ جهانی سوم آغاز شده است ! این جنگ های پیاپی برای تغییر مرز کشور ها و سلطه کشورهای غربی رخ داده است . در این جنگ از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سلاح ها استفاده شده به طوری که پس از اتمام جنگ چیزی در دنیا باقی نخواهد ماند . تمامی این ها در بازی DEAD TARGET وجود دارند . زامبی ها تمامی کشورها را آلوده کرده اند . اکنون وظیفه شما به عنوان یک کماندو این است که به جنگ با زامبی ها رفته و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک سه بعدی و اچ دی بازی

کاوش در مکان های متعدد

وجود دستاوردهای متعدد

تعامل با محیط زیست

مهدی کارگر بازدید : 25 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

LEGO--Hero-Factory-Invasion

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی LEGO® Hero Factory Invasion شما باید در جنگ میان ماشین های مدرن و ربات ها شرکت کرده و دشمنان را از بین ببرید . آیا شما نبردی بزرگتر از نبرد ماشین های مدرن و ربات ها مشاهده کرده بودید ؟! بیش از ۴۵ مرحله هیجانی در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های مرگبار

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

ببهود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 23 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Rock-Stars-vs.-Paparazzi

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید که به یک ستاره تبدیل شوید؟ مواظب باشید، چون‌که ستاره بودن جنبه‌های منفی خودش را نیز دارد. در بازی Rock Stars vs. Paparazzi خبرنگاران مانند زامبی‌ها به دنبال شما هستند تا از هر فرصتی برای گرفتن عکس استفاده کنند. با تمام نیرو با آن‌ها مقابله کنید و نگذارید به هدفشان دست پیدا کنند.

ویژگی‌ها:

۴۰ مرحله اکشن هیجان‌انگیز

۱۰ طرفدار آماده‌اند تا بادی‌گارد شما باشند

بیش از ۹ اسلحه مختلف برای مبارزه با عکاسان

مهدی کارگر بازدید : 24 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

netwars-–-The-Butterfly-Attack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

در آینده نزدیک: فرماندهان ارشد نظامی اروپا یک گروه هکر حرفه‌ای را استخدام می‌کنند، طبق دستور اتحادیه اروپا، آنها تمرینی را برای جنگ سایبری فرا مرزی آغاز می‌کنند. اما چیزی که به عنوان شبیه‌سازی شروع شده بود، حالا به‌طرز وحشتناکی جدی می‌شود. داستان بازی netwars – The Butterfly Attack هرچیزی است جز علمی-تخیلی و سناریوی آن به‌طرز نگران کننده‌ای واقعی است. جنگ دیجیتال یکایک ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اکنون نیز درحال رخ دادن است.

مهدی کارگر بازدید : 36 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که مدتی بیش برای اندروید عرضه شد و توانست محبوبیت زیادی در بین کاربران اندروید بیدا کند! اکنون نسخه دوم این بازی زیبا با نام Shadow conspiracy منتشر شده است که از همه نظر بهبود بیدا کرده و گرافیک فوق العاده بالایی دارد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

مهدی کارگر بازدید : 34 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

یک بیمار روانی در حال کشتن فقرا در نیویورک می باشد . اخبار و رسانه ها به این موضوع اهمیت نمی دهند . بنابرین هنری و دوستش می خواهند به این قضیه رسیدگی کنند . این ها دو نفر از سه شخصیت داستان هستند و سومین نفر جان یستردی است که بعد از وقایعی حافظه او کاملا پاک شده است . این بازی دارای گیم پلی فوق العاده ای می باشد که ویدئوگیم با فیلم ها و کامیک مخلوط شده است . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

مهدی کارگر بازدید : 17 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

D.A.R.K.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

چند روز پیش Pathfinder  برای دریافت نیروی کمکی یک پیام به HQ فرستاد اما گویا هیچ کسی در دنیا وجود نداشت که به این پیام شما پاسخ بدهد . کل افراد کشتی در یک ماموریت مهم برای حفظ بشریت کشته شده اند . اکنون وقت آن فرا رسیده است که تیم امداد و نجات خود را برای بررسی وضعیت به این جزیره ارسال کنید . تمامی این ها در بازی D.A.R.K وجود دارند .لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است . 

ویژگی های اصلی:

گرافیک سه بعدی و بسیار عالی

ارسال تیم امداد و نجات

نابود کردن دشمنان

مهدی کارگر بازدید : 25 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

The-Wolf-Among-Us

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

بازی The Wolf Among Us با دریافت بیش از ۹۰ جوایز به یکی از محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . در این بازی وظیفه شما این است تا قاتل داستان را پیدا نمایید . قاتل های خونین را پیدا نموده و مراحل را به اتمام برسانید . در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید کرد . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده عالی می باشند .

ویژگی های اصلی:

برخورد با شخصیت های متنوع

پیدا کردن قاتل داستان

مهدی کارگر بازدید : 36 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

STELLAR-GHOSTS-v2

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

STELLAR GHOSTS یک بازی به سبک اکشن تیراندازی است که در آن یک تیم مزدور برای خرابکاری توسط دولتی فاصد در کهکشان استخدام شده‌اند. در این زمان شورش، کنگره می‌‌خواهد همه سرمایه‌اش در محل استخراج سنگ‌های انرژی در سرتاسر کهکشان را نگه دارد. از میان ۶ شخصیت یکی را انتخاب کنید و مهارت‌های آنها را همزمان با پیشرفت در بازی ارتقاء دهید. در این بازی تیراندازی ماجراجویانه سه بعدی با انبوهی از دشمنان و غول‌های وحشتناک به مبارزه بپردازید. این بازی برای اجرای روان به سخت‌افزار قدرتمند نیاز دارد.

مهدی کارگر بازدید : 30 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

Call-Of-ModernWar-Warfare-Duty

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Call Of ModernWar:Warfare Duty قدرت هواپیماهای جنگی  مدرن را در نبردهای هوایی احساس کنید. در این بازی باید با استراتژی قوی بازی کنید تا بتوانید بر دشمنان غلبه کنید. انواع اسلحه‌های مختلف نیز در اختیار شما گذاشته شده است.

ویژگی‌ها:

گرافیک فوق‌العاده زیبا

۱۶ هواپیمای جنگی

محیط‌های زیبا

سیستم کنترل هواپیمای روان و ساده

افکت‌های ویژه هیجان‌‌انگیز

بهینه‌سازی شده به طوری که بر روی دستگاه‌های قدیمی نیز قابلیت اجرا را دارد

مهدی کارگر بازدید : 38 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

Drive-Shooting

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Drive By Shooting Free 3d Game یک بازی سه بعدی در سبک ” حمله و فرار” است، در این بازی شما در حالی که سوار بر ماشین هستید به افراد حمله می‌کنید و برای اینکه شناسایی نشوید از چراغ‌های جلو استفاده می‌کنید، اکثر وقت‌ها اطرافیان هدف نیز مورد اصابت گلوله قرار میگیرند. هدف شما نیز این است که بدون توجه به دقت، ناگهان تعداد زیادی تیر سمت هدف روانه کنید. تیراندازی سوار بر خودرو یکی از روش‌های معمول جنایتکاران برای از بین بردن رقیبشان محسوب می‌شود.

مهدی کارگر بازدید : 43 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

Unearthed-Trail-of-Ibn-Battuta

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم بازی هیجانی و گرافیکی Unearthed:Trail of Ibn Battuta را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این بازی یک بازی شخص سوم بوده که بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و مراحل را به اتمام برسانید . این بازی با دو زبان عربی و انگلیسی عرضه شده است . در این بازی شما در نقش جواد و خواهرش هستید که باید با کاوش در سرزمین های عجیب و غریب مکان های جدیدی را کشف نمایید . در طول مسیر به صورت ناگهانی یک تماس دریافت خواهید کرد . اکنون وظیفه شما این است که به دنبال کاشف بزرگ یعنی ابن بطوطه بگردید . در مکان هایی نظیر دمشق و مراکش به کاوش پرداخته و این قاتل را دستگیر کنید .  لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با پردازنده های NVIDIA  سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیره کننده اچ دی همراه با گیم پلی جذاب

پشتیبانی از کنترل کننده های حرفه ای

پشتیبانی از ۲۱ زبان زنده دنیا

کاوش در مناطق مختلف

مهدی کارگر بازدید : 37 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

Batman & The Fla Run111111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 به یک قهرمان حرفه ای تبدیل شده و شهرستان gotham  را نجات دهید . گوریل ها و جوکرها قصد دارند شهر را به نابودی بکشانند . به عنوان بتمن وارد شده و این اوباش ها را از شهر جمع آوری کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی Batman & The Flash: Hero Run می باشند . لازم به ذکر است که در طول مسیر با دشمنان متعددی رو به رو می شوید که بایستی تمامی آن ها را از بین ببرید .

ویژگی های اصلی:

وجود شخصیت های جذاب

ضرم و شتم حرفه ای

نابود کردن دشمنان

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 2,036
  • بازدید سال : 9,359
  • بازدید کلی : 117,021
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)