loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 27 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Desktop-VisualizeR

 

آیا سایز دقیق ویدجت های گوشی خود را نمی دانید ؟ به کمک نرم افزار Desktop VisualizeR می توانید به آسانی ویدجت های خود را در صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا عکس خود را به عنوان یک ویدجت و تصویر زمینه انتخاب کرده و سپس آن را در صفحه نمایش قرار دهید . سایز ویجت خود را انتخاب نمایید و سپس آن را در صفحه تزیین کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به وجود پلایگن های مختلف و رابط کاربری شیک ویدجت ها اشاره داشت . لازم به ذکر است که در این نسخه از برنامه مشکل ترجمه به صورت کامل برطرف شده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن پلایگن های جدید

 

رفع کامل مشکل ترجمه ها

 

رفع برخی باگ ها

مهدی کارگر بازدید : 23 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

ES-File-Explorer-File-Manager

 

تا کنون نرم افزار های مدیریت فایل ( فایل منیجر ) های بسیاری برای اندروید طراحی و ارایه گردیده اند اما تنها تعداد معدودی از آنها توانسته اند نظر بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر را به خود جلب کند و این دقیقا همان افتخاری است که ES File Explorer File Manager  با داشتن آن به خود می بالد . با استفاده از این فایل منیجر می توانید به صورت حرفه ای بر روی فایل های خود مدیریت کنید . از جمله ویژگی های این اپلیکیشن که به صورت رایگان ارایه شده است می توان به امکان میدریت کردن فایلها و پرونده ها ، مدیریت کردن برنامه های در حال اجرا ، سازگاری با سرویس های ابری ، به اشتراک گذاری فایلها بین دستگاه شما و دوستانتان از طریق شبکه وای فای و یا شبکه های مخابراتی ۳G و ۴G اشاره نمود . باز کردن و ساخت فایلهای zip و rar رمزگذاری شده در کنار پلیر داخلی ، از دیگر قابلیت های مهم این نرم افزار به شمار می آیند .

مهدی کارگر بازدید : 20 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

YoWindow-Weather

 

YoWindow Weather یک برنامه جدید و منحصربه‌فرد برای نمایش و پیش‌بینی وضعیت آب و هوا برای دستگاه‌های اندرویدی است. جادوی این برنامه این است که به صورت یک منظره زنده که آب و هوای منطقه شما را به نمایش می‌گذارد عمل می‌کند. به عنوان مثال اگر هوا بارانی باشد، در YoWindow نیز باران می‌بارد. طلوع و غروب آفتاب نیز در این برنامه دقیقاً در سر موقع به نمایش درمی‌آید. جالبترین قسمت این برنامه این است که می‌توانید زمان را به جلو ببرید و اوضاع آب و هوا را در آینده مشاهده کنید. این برنامه ساده، زیبا و کاربردی را از دست ندهید!

مهدی کارگر بازدید : 52 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Now-Browser-Pro-(Material)

 

Now Browser Pro (Material) سریعترین و سبک‌ترین مرورگر وب برای اندروید است! که حالا با طراحی جدید متریال ارائه شده است. این مرورگر دارای تمی مانند گوگل نو (Google Now) است.

 

ویژگی‌ها:

 

تعداد نامحدود تب

 

حالت جاوا اسکریپت بسیار سریع

 

فشرده سازی کش برای بهینه سازی فضای اشغال شده

 

فشرده سازی وب برای کاهش مصرف دیتا

 

موتور قدرتمند و بسیار سریع

مهدی کارگر بازدید : 50 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

mediaU-Radio

 

آیا دوست دارید به ایستگاه های رادیویی دسترسی داشته باشید ؟ آیا موج های رادیویی AM/FM را در اختیار دارید اما کیفیت آن مناسب نیست ؟ اگر این چنین است mediaU Radio Full می تواند مشکل شما را برطرف سازید . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به صورت کاملا آنلاین به ایستگاه های رادیویی متصل شده و سپس به آن ها گوش فرا دهید . این ابزار از یک ویدجت کاملا اختصاصی پشتیبانی نموده که می توانید برای کنترل بهتر آن را در صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود قرار دهید . قابل توجه است که این اپلیکیشن به صورت کامل از فرمت های MP3 /AAC /AAC+ /OGG, ASX/M3U/PLS پشتیبانی می نماید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد برنامه

 

تغییر آیکان برنامه

مهدی کارگر بازدید : 18 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Plan-Monitor-Premium

 

نرم افزار Plan Monitor Premium این امکان را به شما می دهد تا هزینه های اتصالات خود را کنترل نمایید . از جزئیات تماس و پیامک مطلع شده و هزینه آن ها را کنترل نمایید . پس از یک هفته می توانید به راحتی تعداد تماس های دریافتی و تعداد پیامک های ارسالی را مشاهده نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک عرضه شده است .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

ارائه با رابط کاربری جدید

 

بهبود عملکرد برنامه

مهدی کارگر بازدید : 103 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود لانچر متروی ویندوز ۸

 

نرم افزار لانچر برای اندروید

 

آیا از محیط یکنواخت و همیشگی دستگاه های خود خسته شده اید؟با آیا دوست دارید که یک تغییر و تحول اساسی را به دستگاه های آندرویدی خود بیاورید؟ آیا مایل هستید با دانلود یک نرم افزار لانچر ساده و کم حجم ، به سادگی محیط اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود را به محیط متروی ویندوز ۸ تغییر دهید؟ پس با ما در معرفی لانچر جدید و بسیار زیبای Metro UI Launcher 8 همراه باشید.

 

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

 

Metro Launcher ۱٫۶٫۹٫۵ اکنون در دستگاه آندرویدی شماست ، اکنون هوم اسکرین دستگاه های خود را در استایلی منحصر به فرد مدیریت کنید ؛ Metro UI Launcher 8 با الهام گیری از ظاهر بسیار زیبای سیستم عامل متروی ویندوز ۸ ، هوم اسکرین شما را به یک محیط بسیار کاربر پسند و دوست داشتنی تبدیل می نماید که دسترسی به بخش بخش ابزارهای مورد نظرتان را برایتان میسر می سازد. شما را به آشنایی با برخی قابلیت های کلیدی این لانچر دعوت می کنیم.

 

هوم اسکرین با طراحی بسیار زیبا ، امکان شخصی سازی هوم اسکرین با اپلیکیشن های مورد علاقه ، تغغیر محل قرارگیری کاشی ها با Drag و Drop ، امکان نمایش وضعیت آب و هوای محل فعلی ، دسترسی سریع به قسمت های Internet, Store, Contacts ، نمایش اپلیکیشن های اخیر ، امکان زیبا سازی هوم اسکرین با والپیپرهای زنده ، امکان تغییر نام کاربری و تصویر مربوطه ، بهینه سازی برای اسمارت فون و تبلت ها ، قابلیت سرچ سریع از نوار کناری ، تغییر دلخواه لانچر متناسب با نیازهای شخصی است.

مهدی کارگر بازدید : 31 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود از سرور سایت

 

 

 

 

 

قابلیت های کلیدی این نرم افزار از نامش پیداست و فقط کافیست که شما آن را دانلود و اجرا کنید سپس آدرس سایت یا وبلاگ خود را وارد کنید ...

 

 

 

 

 

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر منبع مجاز میباشد.

مهدی کارگر بازدید : 25 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


 SwiftKey-Keyboard-&-Free-Emoji

SwiftKey Keyboard & Free Emoji نام یک صفحه کلید زیبا ، قدرتمند و پرسرعت برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از این کیبورد می توانید سرعت تایپ خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید . بیش از ۳۰ تم مختلف در این کیبورد وجود داشته که می توانید آن ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که این برنامه از بیش از ۶۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می نماید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن زبان های بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد کیبورد

مهدی کارگر بازدید : 27 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Bounden

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

آیا به ورزش باله علاقه دارید ؟ Bounden نمایشگر رقص باله برای سیستم عامل اندروید می باشد . خودتان را برای رقص باله آماده کنید ! از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ویدیوهای آموزش رقص باله ، جلوه های صوتی بی نظیر ، طراحی رقص ، گرافیک فانتزی آن اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی از موسیقی های کلاسیک متعددی نیز پشتیبانی می نماید .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از صفحه نمایش های بزرگ

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 40 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

Cobalt-Icon-Pack

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

مجموعه Cobalt Icon Pack  شامل ۱۰۰۰ آیکان منحصر به فرد و زیبا بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . این مجموعه علاوه بر آیکان ها از چندین تصویر زمینه نیز پشتیبانی می نماید . و در نهایت لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Apex  ، ADW  ، Nova  ، Go  ، Holo  و Action  سازگاری دارند . 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن آیکان های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد مجموعه

مهدی کارگر بازدید : 34 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Black-Deluxe-designer-clock

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Black Deluxe designer clock یک ویجت ساعت زیبا و باکلاس برای گوشی‌ها و تبلت‌ها اندرویدی است و برای آنها که نکته سنج و دقیق‌اند و خواستار کیفیت، دقت و سبک طراحی خاص هستند طراحی شده است.

ویژگی‌ها:

 دستگاه اندرویدی خود را با یک اثر هنری لوکس شخصی‌سازی کنید

دارای والپیپر‌های اچ‌دی به همراه منو

دارای صداهای باکیفیت برای زنگ گوشی، هشدار و یا اعلان‌ها

پشتیبانی از چند زبان

مهدی کارگر بازدید : 26 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

All-New-Picons---Icon-Theme

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

All New Picons – Icon Theme مجموعه‌ای از آیکون‌های مدرن است که با لانچرهای مختلف می‌توانید از آنها استفاده و دستگاه اندرویدی خود را زیبا کنید. طراحی این آیکون‌ها ساده و دایره‌ای است. هر آیکون دارای رنگ مخصوص به خودش است و یک نیم سایه ظاهری جدید به آن می‌بخشد.

ویژگی‌ها:

بیش از ۱۱۰۰ آیکون باکیفیت

تصاویر پس زمینه ابری با پشتیبانی از Muzei

سیستم درخواست آیکون داخلی

مهدی کارگر بازدید : 20 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Quick-Camera-Pro

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

Quick Camera Pro یک برنامه دوربین برای دستگاه‌های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد در کوتاهترین زمان ممکن به ضبط ویدیو بپردازید، تنها با یک کلیک شروع به فیلمبرداری کنید!

ویژگی‌ها:

سریع‌ترین دوربین برای عکسبرداری و فیلمبرداری

گالری با قابلیت ایجاد ساخت کلاژ

دارای ویرایشگر تصویر قدرتمند

جابه‌جایی سریع بین حالت عکسبرداری و فیلمبرداری

تصویربرداری بدون صدا

گرفتن عکس حین فیلمبرداری

مهدی کارگر بازدید : 20 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Crease

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Crease – Icon Pack یک مجموعه آیکون زیبا، تخت با رنگ‌های باطراوت است که قسمت پایینی آیکون‌های آن دارای سایه است و باعث می‌شود افکت زیبای تاشدگی داشته باشند. 

ویژگی‌ها:

بیش از ۹۴۰ آیکون رندر شده در رزولوشن ۱۹۲ در ۱۹۲ که برای صفحه نمایش‌های ۱۰۸۰p مناسب است .

۲۲ والپیپر متناسب با آیکون‌ها

دسته بندی آیکون‌ها در لانچر نوا

دارای برنامه برای مشاهده والپیپرها

قابلیت درخواست آیکون

مهدی کارگر بازدید : 42 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

Frederic-Evil-Strikes-Back

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Frederic – Evil Strikes Back در دوئل‌های اجرای موسیقی، نوازنده‌های مشهور را شکست دهید. مهارت‌های خود را با تمرین افزایش دهید تا در نواختن پیانو استاد شوید. در این بازی باید با نوازنده‌های نیرو‌های شیطانی مسابقه دهید و با شکست آنها دنیای موسیقی را نجات دهید.

ویژگی‌ها:

۱۰ دوئل چالش‌برانگیز

۱۰ موسیقی فوق‌العاده

داستانی جالب با نکاتی پنهانی

دارای کنترل آسان

مهدی کارگر بازدید : 38 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

Impressionism-HD

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

نرم افزار Impressionism HD این امکان را به شما می دهد تا به بهترین آثار از هنرمندان امپرسیونیست  دسترسی داشته باشید . بیش از ۹۳۰ نقاشی زیبا در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها را مشاهده کنید . این برنامه علاوه بر نمایش آثار هنری در واقع شما را به یک موزه مجازی می برد ! از تماشای شاهکارهای هنری نهایت لذت را ببرید . لز قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به نمایش نقاشی ها به صورت آفلاین اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود ۹۳۰ اثر هنری بسیار زیبا

انتشار نقاشی ها در فیسبوک

مهدی کارگر بازدید : 41 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

My-APKs-Pro-Backup-Manage-Apps

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

برنامه My APKs Pro backup manage apps از برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه اندرویدی شما پشتیبان‌گیری می‌کند، تا بعداً بتوانید بدون نیاز به اینترنت دوباره آن‌ها را نصب کنید. علاوه بر این می‌توانید به راحتی فایل‌های apk را با دیگران از طریق وای‌فای، بلوتوث، اسکایپ و ایمیل به اشتراک بگذارید.

ویژگی‌ها:

قابلیت پشتیبان‌گیری خودکار که برنامه‌های به‌روزرسانی شده را ذخیره می‌کند

قابلیت حذف برنامه‌ها

مدیریت برنامه‌]ها

گزارش‌گیری از لیست برنامه‌های تصب شده در فرمت‌های HTML، Pdf و TXT

مهدی کارگر بازدید : 39 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

Phonegram-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بیش از ۷۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند و  نرم افزار Phonegram Pro – Instagram Client بدین منظور طراحی شده است تا بتوانید به میلیون ها عکس و ویدویی که در این شبکه قرار دارد در محیطی جدید و البته جذاب دسترسی پیدا کنید . به کمک این برنامه می توانید عکس های عمومی خود را برای دوستان به اشتراک گذاشته ، عکس های خود را مرور نموده و آن ها را با دوستان خود تگ کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به برچسب گذاری جغرافیایی ، رابط کاربری شیک ، ویرایش تصاویر ، مشاهده عکس در اندازه واقعی و مرور حرفه ای تصاویر اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن قابلیت پنهان کردن عکس

رفع برخی اشکالات جزئی

پشتیبانی از دانلود فیلم

بهبود عملکرد برنامه

مهدی کارگر بازدید : 39 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Maps-Ruler-Pro

پیش نیاز: بستگی به دستگاه دارد .

برنامه Maps Ruler Pro به شما کمک می‌کند تا بر روی گوشی هوشمند و تبلت اندرویدی خود به محاسبه میزان فاصله بین نقطه‌های انتخابی بر روی نقشه بپردازید. با استفاده از این برنامه می‌‌توانید کوتاه‌ترین مسیر به مقصدتان را پیدا کنید و از این طریق در مصرف انرژی و وقت صرفه‌جویی کنید و یا از آن در ورزش گلف به عنوان فاصله‌یاب استفاده کنید.

ویژگی‌ها:

می‌توانید مسیر خود را با یک خط پیوسته رسم کنید

امکان نام‌گذاری برای مسیرها

ذخیره و بارگیری مسیر

دارای قابلیت تبدیل واحدها: متر، کیلومتر، فوت و …

مهدی کارگر بازدید : 43 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Zombie-Booth---Zombie-Me-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از برنامه Zombie Booth – Zombie Me Pro دوستان خود را به زامبی تبدیل کنید! این برنامه می‌تواند از هر عکسی یک زامبی بدترکیب بسازد. به راحتی می‌توانید نوع چشم را انتخاب کنید، دهان را به معده تبدیل کنید و هر عنصر دیگری که یک زامبی دارد مانند خراش‌، جای گازگرفتگی و غیره را به عکس اضافه کنید. نتیجه را می‌توانید بر روی گوشی خود ذخیره کنید و یا از طریق برنامه مستقیماً در فیسبوک به اشتراک بگذارید.

مهدی کارگر بازدید : 65 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

94-degrees

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

۹۴ Degrees یک بازی فکری اعتیادآور است که با استفاده از آن می‌توانید همراه با محک زدن اطلاعات عمومی خود، برای ساعت‌ها خود را سرگرم کنید. یک تصویر و یا منطقه را پیدا کنید و آن را علامت‌گذاری کنید، هرچقدر به هدف نزدیکتر شوید گرمتر می‌شوید، جواب صحیح در ۹۴ درجه است! همه مراحل را انجام دهید و به سوالات مختلف درباره کشورها، لوگوها، انگشتان دست، آشپزی، اعضای بدن خوک، اشکال هندسی، سرعت حیوانات مختلف و … پاسخ دهید تا اطلاعاتتان نیز افزایش پیدا کند.

مهدی کارگر بازدید : 43 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

نرم افزار  InsultOMatic این امکان را به شما می دهد تا کلمات احمقانه و نفرین آمیز متعددی را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید ! این کلمات نفرین آمیز را از طریق ایمیل و یا اس ام اس با دوستان خود به اشتراک گذاشته و برای آن ها ارسال نمایید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده ساده می باشد .

مهدی کارگر بازدید : 45 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از برنامه Rhonna Designs – Photo Editor به عکس‌های خود شخصیت بدهید، این برنامه تمامی ابزارهای مورد نیاز را در اختیارتان می‌گذارد. پس از اینکه تصویررا به شکل مورد نظر خود درآوردید،می‌توانیدآن را در سایز ۴×۴ اینچ با کیفیت بالا چاپ کنید.

ویژگی‌ها:

تنظیم میزان شفافیت، رنگ، سایه‌ها، اندازه و زاویه تصاویر

اضافه کردن ماسک با شکل‌های مختلف

اضافه کردن قاب‌های زیبا به عکس

افزودن متن دلخواه و تصاویر به عکس

مهدی کارگر بازدید : 46 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

از اینکه مجبور هستید هر دفعه رمز عبور خود را وارد کنید خسته شده‌اید؟ برنامه SkipLock: Skip the lock screen این امکان را به شما می‌دهد تا زمانی که به یک دستگاه وای‌فای و یا بلوتوث خاص متصل هستید، بتوانید بدون وارد کردن رمز عبور از دستگاهتان استفاده کنید. وقتی در خانه و یا خودرویتان هستید، گوشی شما امن است، پس لازم نیست هردفعه برای استفاده از آن رمز وارد کنید و مستقیماً به صفحه خانگی خود وارد می‌شوید. حتی می‌توانید زمانی که به یک دستگاه بلوتوث مانند هدست و یا ماشینتان متصل هستید از این ویژگی استفاده کنید و زمانی که از محدوده برد بلوتوث خارج می‌شوید، دستگاه قفل می‌شود.

مهدی کارگر بازدید : 35 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Color Splash Effect Pro این امکان را به شما می دهد تا با قرار دادن افکت های بسیار زیبا و جذاب عکس های خود را سفارشی سازید . عکس های خود را رنگ آمیزی کرده و آن ها را به بهترین صورت ممکن ویرایش نمایید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به وجود رابط کاربری شیک ، قرار دادن افکت های متنوع ، سازگاری کامل با تبلت ها ، رنگ آمیزی عکس ها و انتخاب قلم مو مخصوص اشاره داشت .  لازم به ذکر است که پس از اتمام کار می توانید تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و … با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ۲۱ افکت جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن ۲۴ فریم جدید

بهبود عملکرد برنامه

مهدی کارگر بازدید : 142 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم واز سرور قدرت مند سایت

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Top Seda یکی از معروف ترین سایت های ایرانی در زمینه موسیقی است که با ارایه اپلیکیشن اختصاصی خود برای اندروید اکنون کاربران این سیستم عامل را قادر ساخته است تا به سادگی به لیست آخرین موزیک ها ، موزیک ویدیو ها ، آلبوم ها و سریال های ایرانی دسترسی پیدا نمایند . این نرم افزار از قابلیت های بسیاری برخوردار است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم :

دریافت سریع لیست آخرین موزیک ها ، موزیک ویدئوها و آلبوم ها به صورت تفکیک شده

دریافت سریع لیست اخبار موزیک زمان برگزرای کنسرت ها تحلیل و بررسی موزیک ها و البوم ها و.. به صورت تفکیک شده

امکان دانلود سریع موزیک ها با استفاده از دانلود منیجر مخصوص برنامه

امکان پخش آنلاین موزیک ها ,  موزیک ویدیو , فیلم و سریال با استفاده از پخش کننده موزیک مخصوص برنامه

امکان نمایش لیست به صورت لیستی و تصویری

امکان جستجو در دسته بندی های مختلف

امکان پنهان یا حذف کردن موزیک های دانلود شده از لیست های تفکیک شده

امکان دیدن تمامی مطالب منتشر شده در ۲۴ ساعت گذشته

امکان مرتب سازی بر اساس سایز ، تاریخ و حروف الفبا

مهدی کارگر بازدید : 35 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

ابزارک های آب و هوا و ساعت ها را در صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود قرار داده و آن را سفارشی سازید . اطلاعات مربوط به آب و هوا نظیر میزان رطوبت ، دمای شهر ، پیش بینی وضعیت آب و هوایی ، زمان طلوع خورشید و … را برای همیشه در گوشی خود داشته باشید . برای اجرا تنها کافی است نرم افزار Weather & Clock Widget Full را بر روی گوشی نصب کرده و سپس آن را اجرا نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از زبان های بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

مهدی کارگر بازدید : 27 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

آیا تلفن همراه شما روزانه نیاز به شارژ دارد ؟ آیا گوشی اندرویدی شما در لحظات حیاتی خاموش می شود ؟ اگر این چنین است بدون شک Easy Battery Saver می تواند بهترین چاره برای این کار باشد ! این نرم افزار از مصرف بی رویه باطری جلوگیری نموده و اجازه نمی دهد باطری به صورت ناگهانی تخلیه شود . به عنوان مثال این اپلیکیشن هنگامی که در خواب هستید وای فای گوشی را به صورت اتوماتیک خاموش می کند و مصرف باطری را تا حد قابل توجهی کاهش خواهد داد .

تغییرات نسخه اخیر :

اضافه شدن ویدجت های جدید

اضافه شدن کلیدهای میانبر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

مهدی کارگر بازدید : 37 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

On the line یک بازی جالب بی‌پایان است که در آن برای اولین بار، انگشت دست شما کاراکتر اصلی بازی می‌باشد! تاکنون بازی‌ای به این آسانی ندیده‌اید، تنها کاری که شما باید انجام بدهید این است که انگشت خود را بر روی صفحه نمایش دستگاه خود قرار داده و سعی کنید تا جایی که می‌توانید بر روی خط باقی بمانید…

ویژگی‌ها:

در هر بار بازی مارپیچ از نو ساخته می‌شود تا بازی تکراری نباشد

مسافتی که طی کرده‌اید را با افراد دیگر از سراسر دنیا مقایسه کنید

با انجام مرحله‌های مختلف، رنگ‌های پس زمینه جدید جایزه بگیرید

مهدی کارگر بازدید : 36 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از برنامه SideControlPro می‌توانید بر روی گوشی خود کنترل کامل داشته باشید، این برنامه حرکات لمسی، جابجایی بین برنامه‌ها و نوار کناری را یکجا با هم دارد! با استفاده از این برنامه می‌توانید تنها با یک حرکت لمسی گوشی خود را قفل کنید، همه برنامه‌های در حال اجرا را ببندید، به تازه‌ترین برنامه جابجا شوید و یا آخرین اعلان‌ها را باز کنید.

ویژگی‌ها:

سازگار با لانچرهای مختلف (Nova، Go، ADW و …)

پشتیبانی از حالت Holo

مصرف باتری پایین

پشتیبانی کامل از میانبرها (Tasker، System settingt و …)

مهدی کارگر بازدید : 30 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Hexamob Recovery PRO Undelete این امکان را به شما می دهد تا فایل های پاک شده در مموری کارت را مجددا بازیابی کنید . به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن فایل های خود را بازیابی  کرده و به آن ها دسترسی داشته باشید . لازم به ذکر است که این برنامه تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

ویژگی های اصلی:

بازگردنای فایل ها ازUSB storage devices

پشتیبانی از سیستم های ext2,ext3,ext4

بازیابی آسان فایل ها در گوشی

مهدی کارگر بازدید : 26 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این پست قصد داریم مجموعه تصویر زمینه های Mystic Cemetery Live Wallpaper را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . شما در این تصویرها یک گورستان وحشتناک را مشاهده خواهید کرد . لازم به ذکر است که انیمیشن های به کار رفته در این مجموعه وال پیپر فوق العاده حرفه ای طراحی شده اند . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این وال پیپر را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

به کار بردن انیمیشن های حرفه ای و جذاب

وجود یک گورستان در تصویر زمینه

مهدی کارگر بازدید : 65 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره پلیر محبوب KMPlayer برای اندروید منتشر شد! این برنامه تقریباً  تمامی فایل‌ها را بدون مشکل پخش می‌کند. همه فایل‌ها در یک رابط ساده قابل مشاهده هستند که ویژگی‌هایی همچون تغییر نام و مدیریت محتوا در آن وجود دارند.

ویژگی‌های اصلی:

پیدا کردن آسان فایل‌ها در حافظه داخلی دستگاه و کارت حافظه اس دی

تغییر سرعت پخش

بهینه سازی نسبت نمایش

قفل کردن و باز کردن قفل صفحه

پخش ویدیو از جایی که قبلاً متوقف شده بود

کنترل با حرکات لمسی

فرمت‌های قابل پخش:

۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,
f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,
mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,
mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,
nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,
ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc

 

مهدی کارگر بازدید : 97 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود اولین برنامه از سرور اختصاصی و پرقدرت سایت

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار InstaSave Pro – Instagram Save این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به عکس های اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید . برای اجرا تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس عکس های مورد علاقه خود را دانلود کنید . عکس ها را لایک کرده و آن ها را در هر کجایی که هستید ببینید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبان گیری از عکس ها اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

ارائه با رابط کاربری جدید

بهبود عملکرد برنامه

مهدی کارگر بازدید : 47 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

برنامه ScanWritr: scanner,PDF,editor به شما این امکان را می‌دهد که بر روی اسناد اسکن شده خود یادداشت کنید. این برنامه اسکنر حرفه‌ای اسناد است که قابلیت تبدیل به پی دی اف را نیز دارد. به راحتی از اسناد خود عکس بگیرید، برنامه به صورت خودکار گوشه‌ها را تنظیم می‌کند، می‌توانید جاهای خالی را پر کنید، آن را امضا کنید و پس از ویرایش آن را به پی دی اف تبدیل کنید و به روش‌های مختلف مانند ایمیل، فکس و یا رسانه‌های اجتماعی، آن را برای دیگران ارسال کنید. همۀ این‌ها فقط با یک دستگاه موبایل!

مهدی کارگر بازدید : 48 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

Recordense یک برنامه ضبط صدای شیک است که استفاده از آن آسان می‌باشد. با استفاده از برچسب ها می‌توانید ضبط های مهم را مشخص کنید تا راحت تر به آنها دسترسی داشته باشید. از این برنامه می‌توانید برای ضبط صدا در کاربردهای مختلف مانند جلسه ها، یادداشت برداری صوتی شخصی، کلاس های درسی، دوره های آموزشی و غیره استفاده کنید.

ویژگی‌ها:

ضبط در فرمت بسیار فشرده m4a

امکان انتخاب کیفیت صدا

مرتب سازی بر اساس موضوع

دارای ویحت

مهدی کارگر بازدید : 45 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با برنامه پخش موسیقی MAVEN Music Player (Pro) به همراه موسیقی سفر کنید. این برنامه قابلیت های منحصر به فرد و صدایی غیر قابل رقابت دارد. این برنامه دارای یک افکت صدای سه بعدی است که صدایی فوق‌العاده و پوبا را به شنونده ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این برنامه ارائه متن ترانه آهنگ به طور هماهنگ با آهنگ می‌باشد. حتی با استفاده از اسپیکر های استریو خارجی می‌توانید از افکت سراند مجازی این برنامه که شما را غرق در موسیقی می‌کند لذت ببرید.

مهدی کارگر بازدید : 47 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

توییتر یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعای حال حاضر است که با ویژگی های خاص خود نظیر محدودیت در کاراکترهای ارسالی برای هر پست توانسته است کاربران زیادی را به سوی خود جلب نمود تا گونه های مختلف از محتواهای خود را به اشتراک بگذارند . اکنون جدیدترین نسخه نرم افزار Twitter را برای شما آماده کرده ایم که می توانید به راحتی آن را دانلود نموده و وارد دنیای آن شوید !

ویژگی های اصلی:

اشتراک گذاری عکس و فیلم با دوستان

رابط کاربری شیک نرم افزار

مهدی کارگر بازدید : 48 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

AirTycoon 3 بهترین شبیه ساز مدیریت شرکت هواپیمایی برای سیستم عامل اندروید می باشد . کنترل خطوط هوایی را به دست گرفته و از برج مراقبت هواپیماها را کنترل نمایید . مسافران در حال حاضر قصد دارند با هواپیماهای شما پرواز کنند . بیش از ۳۰ هواپیما در بازی وجود داشته که بایستی مدیریت آن ها را بر عهده بگیرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان افزایش قیمت بلیط های هواپیما ، گرافیک بسیار خوب ، کنترل هواپیماها ، افزایش کسب و کار و جمع آوری امتیاز اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکل کرش در بازی

بهبود عملکرد بازی

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 1,995
  • بازدید سال : 9,318
  • بازدید کلی : 116,980
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)