loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 15 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Differential-FPL

 

مدیریت تیم فانتزی خود را عهده گرفته و بر آن ها نظارت داشته باشید . از پیگیری ها و یادداشت های تیم مورد علاقه خود آگاه شده و همه چیز را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . اطلاعیه های مربوط به  اهداف ، تغییر قیمت بلیط ورزشگاه ها ، تغییرات در تیم ها ، آخرین نقل و انتقالات و … را مشاهده نموده و سعی کنید تا تیم خود را به رده ی بالای جدول برسانید . Differential FPL نام این بازی جذاب است که با نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید تجربه داشتن یک تیم فوتبال و مدیریت آن را برای خود به ارمغان آورید . اگر به رشته ورزشی فوتبال علاقه مندید و البته عاشق مدیریت نیز هستید ، دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزی

 

بهبود عملکرد برنامه

مهدی کارگر بازدید : 21 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Epic-Skater

 

در بازی اسکیت‌سواری هیجان‌انگیز Epic Skater در خیابان‌های لس‌انجلس به انجام حرکت‌های نمایشی مختلف بپردازید. پس از کمی بازی و یاد گرفتن تکنیک‌های این بازی که با انجام حرکت‌های مختلف می‌توانید بی‌نهایت ترکیب مختلف ایجاد کنید، آن را هرگز رها نخواهید کرد. می‌توانید بر اساس بیشترین فاصله طی شده، طولانی‌‌ترین حرکت ترکیبی و یا بالاترین امتیاز به رقابت بپردازید.

 

ویژگی‌ها:

 

بیش از ۲۵ حرکت نمایشی منحصربه‌فرد که میلیون‌ها ترکیب مختلف را ایجاد می‌کنند

 

برای شکست دوستانتان در جدول امتیازات تلاش کنید

 

توانایی‌های خود را ارتقاء دهید تا بتوانید بیشتر بپرید و حرکات نمایشی بهتر و طولانی‌تری را به نمایش بگذارید

مهدی کارگر بازدید : 61 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Dirt-Rider

 

Dirt Rider نام تنها بازی رسمی موتور سواری حرفه ای برای گوش های اندرویدی می باشد ! در این بازی بایستی در جنگل ، سواحل و بیابان با دوستان خود مسابقه داده و آن ها را شکست دهید . بدون شک مسابقه در جنگل به لطف موسیقی های هیجان انگیز و جذاب کاملا لذت بخش خواهد بود . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی مبتنی بر قوانین فیزیک بوده و مطمئنا مجذوب گیم پلی واقع بینانه  آن خواهد شد . پس از برنده شدن در مسابقات و کسب پول و امتیازات فراوان قادر خواهید بود موتور خود را سفارشی ساخته و یا آن را ارتقا دهید . با دوستان خود مسابقه داده و پیروز مسابقات شوید !

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

اضافه شدن حالت های جدید

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 24 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Stickman-Soccer-2014

 

اگر به دنبال یک بازی فوتبال جذاب و البته متفاوت برای اندروید خود می گردید ، Stickman Soccer 2014 را به شما پیشنهاد می کنیم .  تیم مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس بازی را آغاز نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و در مسابقات جام جهانی شرکت نمایید . بیش از ۴۰ تیم مختلف در این بازی وجود داشته که می توایند یکی از آن ها را برگزینید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

 

تغییر گیم پلی

 

 

مهدی کارگر بازدید : 24 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Touchgrind-BMX

 

آیا در دوچرخه سواری مهارت دارید ؟ آیا فکر می کنید که بتوانید مراحل بازی Touchgrind BMX را تکمیل کنید ؟ خودتان امتحان کنید ! در مکان های دیدنی و نفسگیر کاوش کرده و مراحل را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با دوستان ، گیم پلی همه جانبه و وجود انیمیشن های سه بعدی اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی عرضه شده است .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 32 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

Horse-Race

 واقع بینانه ترین بازی مسابقه اسب سواری سه بعدی برای دیوایس های اندرویدی می باشد . این بازی فوق العاده آسان ، جذاب ، هیجان انگیز و اعتیاد آور می باشد . چالش خود را مشاهده کرده و ببینید که می توانید برنده شوید یا خیر ؟ لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

واقع بینانه ترین مسابقه اسب سواری

گرافیک اچ دی بازی

گیم پلی جذاب

مهدی کارگر بازدید : 40 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

Final-Kick

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Final kick با انگشت خود پنالتی‌های زیبا یزنید و با تیم‌های مختلف به رقابت بپردازید. با گرافیک زیبای این بازی احساس خواهید کرد که بر روی ردیف اول صندلی تماشاگران نشسته‌اید. یا یک انگشت خود توپ را کنترل کنید، به همراه افکت‌های ویژه شوت کنید، رقیب خود را فریب بدهید و قهرمان ۲۰۱۴ برزیل شوید.

ویژگی‌ها:

واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک

کنترل‌های ساده و بدیهی

بازی چند نفره به صورت زنده

قابلیت سفارشی سازی تیم

مهدی کارگر بازدید : 52 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Natural-Soccer 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Natural Soccer یک فوتبال سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد . کنترل توپ را بر عهده گرفته و تیم مورد علاقه خود را انتخاب نمایید . پس از انتخاب تیم وارد زمین شده و با تیم های دیگر رقابت نمایید . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با دوستان ، گرافیک فانتزی ، وجود ۲۰۰ تیم ، کنترل توپ و پشتیبانی کامل از تبلت ها اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکل فورس کلوز

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 37 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Cristiano-Ronaldo-Footy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Cristiano Ronaldo Footy بازی رسمی فوتبال از تیم رونالدو است که حالا دارای قابلیت بازی چند نفره می‌باشد. حالا می‌توانید در یک بازی فوتبال زیبای سه‌بعدی مهارت‌های فوتبالی خود را به دیگران نشان دهید. لیگ‌های جدیدی برای برنده شدن، حرکت‌های ویژه قوی، تیم‌های با قابلیت سارشی سازی و بسیاری ویژگی‌های دیگر در این بازی وجود دارد.

ویژگی‌ها:

۳۶ چالش مختلف همچنان‌که لیگ‌های مختلف را بازی می‌کنید

۱۲ دستاورد گوگل پلی

۱۸ حرکت ویژه، شتاب دهنده و آیتم قدرتی

۶ تیم فوتبال منحصربه‌فرد

۱۲ کیت مخصوص برای سفارشی کردن تیمتان

مهدی کارگر بازدید : 34 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Real-Football-2014-Brazil-FREE

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Real Football 2014 Brazil FREE نام یک بازی فوتبال با محیط کاملا حقیقی می باشد ! برای اجرا تنها کافی است تیم مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس وارد زمین بازی شوید . تنها چند روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ باقی مانده است ! تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و با رقیبان مسابقه دهید . آیا آمادگی دارید تا تیم خود را در جام جهانی ۲۰۱۴ مدیریت نمایید ؟ خودتان امتحان کنید ! لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار خوب می باشد .

ویژگی های اصلی:

مدیریت تیم مورد نظر در جام جهانی ۲۰۱۴

گرافیک خیره کننده و بسیار عالی

رقابت با دوستان و کسب امتیاز

مهدی کارگر بازدید : 23 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم ایران و بوسنی و هرزگوین که در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Iran v. Bosnia - TRT HD 720p HDTV (TS)i

 

Iran vs Bosnia 25.06.2014 دانلود بازی ایران و بوسنی و هرزگوین جام جهانی 2014

مهدی کارگر بازدید : 64 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

 

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم ایران و نیجریه که در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Iran v. Nigeria - BBC One 720p HDTV (TS)

Iran v. Nigeria ESPN HDTV (MKV)i

|هایلایت های بازی به زودی…|

 

Iran Nigeria 16.06.2014 دانلود بازی ایران و نیجریه جام جهانی 2014

مهدی کارگر بازدید : 48 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم آمریکا و غنا که در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Iran v. Nigeria - BBC One 720p HDTV (TS)

 

Ghana vs America 16.06.2014 دانلود بازی آمریکا و غنا جام جهانی 2014

مهدی کارگر بازدید : 50 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

تیم مهدروید بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های انگلیس و ایتالیا قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

England v. Italy - BBC One 720p HDTV (TS)i

 

England Italy 15.06.2014 دانلود بازی انگلیس و ایتالیا – جام جهانی ۲۰۱۴

مهدی کارگر بازدید : 44 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)


 

تیم مهدروید بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های کلمبیا و یونان قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Colombia v. Greece - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Colombia Greece 14.06.2014 دانلود بازی کلمبیا و یونان – جام جهانی ۲۰۱۴

مهدی کارگر بازدید : 39 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)
Iran vs Brasil

Iran vs Brasil

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی برگشت خود در سالن آزادی میزبان برزیل بود.در این بازی بسیار زیبا و دیدنی تیم ایران با نتیجه ۳-۲ از سد برزیل قدرتمند گذشت.گروه ورزشی (مهدروید)این افتخار آفرینی مجدد را به تمام هموطنان عزیز تبریک میگوید.

مهدی کارگر بازدید : 31 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

تیم دانلودها بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های برزیل و کرواسی قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Brazil vs Croatia – iTV 1 720p HDTV (TS)

 

Brazil Croatia 22June2014 دانلود بازی برزیل کرواسی Brazil vs Croatia 12.06.2014

مهدی کارگر بازدید : 22 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)


 

تیم دانلودها بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های مکزیک و کامرون قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Mexico v. Cameroon - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Cameron Mexico 13.06.2014 دانلود بازی کامرون و مکزیک جام جهانی 2014

مهدی کارگر بازدید : 25 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)


 

تیم دانلودها بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های اسپانیا و هلند قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Spain v. Netherlands - iTV 1 720p HDTV (TS)

 

Netherland Spain 13.06.2014 دانلود بازی اسپانیا و هلند – جام جهانی ۲۰۱۴

مهدی کارگر بازدید : 26 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Road-to-Brazil-2014

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

جام جهانی ۲۰۱۴ را با یک مسابقه دوی سرعتی دیوانه‌وار شروع کنید! در بازی اکشن Road to Brazil 2014 سرعت، استقامت و رفلکس خود را با دویدن و رد شدن از موانع آزمایش کنید. در حالی که پابه‌توپ هستید از خیابان‌های شلوغ و به‌هم‌ریخته شهر با سرعت بدوید و امتیاز کسب کنید.

ویژگی‌ها:

در بیش از ۲۰ مرحله در خیابان‌‌های شلوغ برزیل بدوید

سکه‌ها را جمع‌آوری کنید و شخصیت‌ها را ارتقاء دهید

به دنبال آیتم‌های قدرتی باشید

قفل محموعه تجهیزات را باز کنید

مهدی کارگر بازدید : 44 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Cristiano-Ronaldo-Footy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Cristiano Ronaldo Footy بازی رسمی فوتبال از تیم رونالدو است که حالا دارای قابلیت بازی چند نفره می‌باشد. حالا می‌توانید در یک بازی فوتبال زیبای سه‌بعدی مهارت‌های فوتبالی خود را به دیگران نشان دهید. لیگ‌های جدیدی برای برنده شدن، حرکت‌های ویژه قوی، تیم‌های با قابلیت سارشی سازی و بسیاری ویژگی‌های دیگر در این بازی وجود دارد.

ویژگی‌ها:

۳۶ چالش مختلف همچنان‌که لیگ‌های مختلف را بازی می‌کنید

۱۲ دستاورد گوگل پلی

۱۸ حرکت ویژه، شتاب دهنده و آیتم قدرتی

۶ تیم فوتبال منحصربه‌فرد

۱۲ کیت مخصوص برای سفارشی کردن تیمتان

مهدی کارگر بازدید : 21 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Final-Kick

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Final kick با انگشت خود پنالتی‌های زیبا یزنید و با تیم‌های مختلف به رقابت بپردازید. با گرافیک زیبای این بازی احساس خواهید کرد که بر روی ردیف اول صندلی تماشاگران نشسته‌اید. یا یک انگشت خود توپ را کنترل کنید، به همراه افکت‌های ویژه شوت کنید، رقیب خود را فریب بدهید و قهرمان ۲۰۱۴ برزیل شوید.

ویژگی‌ها:

واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک

کنترل‌های ساده و بدیهی

بازی چند نفره به صورت زنده

قابلیت سفارشی سازی تیم

مهدی کارگر بازدید : 42 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

Soccerinho

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

دقت و سرعت اساس این بازی را تشکیل می دهند ! اگر به دنبال چالش و هیجان هستید بدون شک SOCCERiNHO  می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! . تمام تلاش خود را به کار برده و توپ را کنترل نمایید . آیا خیابان شما را شکست می دهد یا شما او را شکست می دهید ؟ اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا تا با دوستان خود نیز رقابت نمایید . خودتان امتحان کنید ! لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوتبال خیابانی مبتنی بر فیزیک بوده و قطعا می تواند بساط سرگرمی شما را برای ساعت ها فراهم آورد .

ویژگی های اصلی:

وجود ۸۴ مرحله هیجانی و چالش انگیز

گیم پلی جذاب و هیجان انگیز

رقابت با دوستان

 

 

مهدی کارگر بازدید : 36 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Easter Bunny Run نام یک بازی اعتیاد آور و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما باید با پرش از درختان و البته فرار کردن از خرس قهوه ای مراحل را پشت سر بگذارید . تمام تلاش خود را به کار برده و با کاوش در این جنگل خطرناک امتیازات متعددی برای خود جمع آوری کنید . لازم به ذکر است که برای کنترل این بازی بایستی از سنسور شتابسنج گوشی خود کمک بگیرید .

تغییرات نسخه اخیر :

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 41 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برای همه شما طرفداران ورزش کریکت، حالا می‌توانید از آن بر روی موبایل خود از آن لذت ببرید. به معتبرترین و کاملترین تجربه کریکت بر روی اندروید Real Cricket ™ ۱۴ خوش‌آمدید!

ویژگی‌ها:

انتخاب از بین ۱۶ کشور و ۸ تیم اصلی

کنترل‌های آسان و شهودی جدید

گرافیک زیبای طراحی شده با دست

انیمیشن‌های بسیار روان

حالت‌های بازی مختلف

کریکت در بهترین خالت آن

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 2,006
  • بازدید سال : 9,329
  • بازدید کلی : 116,991
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)