loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 29 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

HE-Smithsonian-Hidden-Object

 

شما در یک قطار در وسط یک مکان ناشناخته ، مکانی که دزدان دریایی برای پیدا کردن الماس ها و جواهرات از شما سوال می پرسند قرار دارید ! قبل از اینکه دست آن ها به الماس برسد آن ها را پیدا نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و با پیگیری سرنخ ها الماس ها را پیدا کنید . HE: Smithsonian Hidden Object یکی از بهترین بازی های هیدن آبجکت برای دیوایس های اندرویدی بوده که طرفداران زیادی دارد . فراموش نکنید که اولویت با سرنخ هاست ، با پیدا کردن سرنخ به همه چیز دست خواهید یافت . هزاران اشیا را پیدا کرده و مراحل را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی هیجانی را از دست ندهید .

 

ویژگی های اصلی:

 

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی بازی

 

جلوه های صوتی بی نظیر و پویا

 

وجود هزاران اشیای پنهان

مهدی کارگر بازدید : 26 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Sherlock-The-Network

 

شرلوک هلمز برای شما یک پیام فوری دارد. او از شما می‌خواهد تا در جدیدترین موردی که برایش پیش آمده است به او کمک کنید. در بازی Sherlock: The Network باید با استفاده از دستگاه اندرویدی خود در خیابان‌های لندن به جست و جو و کشف سرنخ‌ها بپردازید، معماهای مختلف را حل کنید و قطعات مختلف پازل را کنار هم بگذراید تا معما حل شود. در این بازی ۱۰ کیس جدید و یک معمای بزرگ برای حل کردن وجود دارد و شامل ویدیوهای اختصاصی، بازی‌ها و پازل‌های مختلف و همچنین یک جدول برای بالاترین امتیازات می‌باشد. اگر همیشه در رویای این بوده اید تا همانند شرلوک هولمز ، کاراگاه معروف به حل معماهای مختلف بپردازید ، اکنون بهترین موقعیت برای شما می باشد .

مهدی کارگر بازدید : 52 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

RunSanity-–-Fun-running-game

 

با RunSanity – Fun running game تجربه بسیار خوب و عالی ای از دوندگی را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید ! با چالش های جدیدی رو به رو شده و دستاوردهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید . شخصیت های موجود در بازی را انتخاب نموده و به سلامت از مراحل عبور نمایید . بیش از ۲۵ لباس خنده دار در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها برای بازیکنان خود خریداری کرده و آن ها را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که صداگذاری ها و جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده لذت بخش و حرفه ای طراحی شده اند .

 

ویژگی های اصلی:

 

صداگذاری و جلوه های صوتی بی نظیر

 

گرافیک خیلی خوب بازی

 

حالت داستان بی پایان

 

وجود ۲۵ لباس

مهدی کارگر بازدید : 24 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Battle-Of-The-Saints-II

 

Battle Of The Saints II یک بازی سه بعدی نقش‌آفرینی برای دستگاه‌های اندرویدی است. در دوران حکومت نیروهای شیطانی، تاریکی دنیا را فرا گرفته، ویرانی و تباهی به روال عادی تبدیل شده که نشان‌دهنده قانون جنگل است. با راهنمایی‌های یک فرد دانا انسان‌ها بالاخره برای مسدود کردن منابع تاریکی راهی پیدا می‌کنند، با تاریکی مبارزه کنید تا دنیا را نجات دهید.

 

ویژگی‌ها:

 

دارای ۴ شخصیت منحصربه‌فرد با سمت‌های مختلف

 

تجربه مبارزه‌های اکشن و هیجان‌انگیز

 

دارای حالت سیستم مبارزه تصویر آهسته

مهدی کارگر بازدید : 33 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

The-Cursed-Ship

 

بزرگ ترین و لوکس ترین کشتی کروز که تا کنون ساخته شده  در اولین سفر به دریا ناگهان غرق می شود ، به طوری که هرگز دوباره دیده نشد ! در حال حاضر تنها کسی که می تواند این ماجرا را پیگیری کند شما هستید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار برده و با سفر به دریا این کشتی گمشده را پیدا کنید . در عرشه کشتی به جستجو پرداخته و علت غرق شدن این کشتی را بفهمید . اگر فکر می کنید به این ماجراجویی علاقه مندید ، پیشنهاد می کنیم بازی The Cursed Ship را از دست ندهید .

 

ویژگی های اصلی:

 

وجود ۴۳ پازل مختلف در بازی

 

وجود ۶۶ مکان شگفت انگیز

 

پشتیبانی از خدمت گوگل

مهدی کارگر بازدید : 31 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Jurassic-Park-Builder

 

در بازی Jurassic Park™ Builder بایستی در زمینی که به شما داده می شود پارک دایناسورها را بسازید . تمام تلاش خود را به کار برده و با ساخت پارک های شیک برای دایناسورها امتیازات متعددی را برای خود جمع آوری نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود انیمیشن های سه بعدی ، گیم پلی جذاب ، گرافیک خیلی خوب ، اشتراک گذاری امتیازات با دوستان و افزودن امکانات بیشتر به پارک ها اشاره داشت .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 24 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Fireman-Sam---Junior-Cadet

 

آیا طرفدار بازی های آتش نشانی هستید ؟ آیا دوست دارید در مواقع اضطراری جان مردم را نجام دهید ؟ اگر این طور پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی Fireman Sam – Junior Cadet را از دست ندهید . در ابتدا باید یاد بگیرید که چطور از سطل آب برای خاموش کردن آتش استفاده نموده و سپس مراحل را آغاز کنید . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و هیجان آور بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

پشتیبانی از زبان های بیشتر

 

رفع برخی باگ ها

مهدی کارگر بازدید : 29 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


 Marvel-Pinball

در این پست قصد داریم بازی جذاب Marvel Pinball را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . قهرمانان خود را انتخاب نموده و جهان را از بدی پاک سازید . ترکیبی از حماسه ، هیجان ، گیم پلی همه جانبه و تصاویر خیره کننده را در این بازی تجربه نمایید ! لازم به ذکر است که در صورت تمایل قادر خواهید بود تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

مهدی کارگر بازدید : 26 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Build It! Miami Beach

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا آماده هستید تا شهرستان تفریحی خود را بسازید ؟ خانه های ییلاقی خود را ساخته و آن ها را توسعه دهید . تمام تلاش خود را به کار برده و خانه های قدیمی را تخریب کرده و خانه های جدیدی بسازید . تمامی این ها در بازی Build It! Miami Beach وجود دارند . هنر ، فرهنگ و مد را در این بازی گسترش دهید !  لازم به ذکر است که این بازی شامل ۶۰ مرحله هیجانی و جذاب می باشد .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از زبان های متعدد و روز دنیا

وجود ۶۰ مرحله هیجانی و جذاب

گسترش هنر و فرهنگ و مد

گرافیک خیلی خوب بازی

مهدی کارگر بازدید : 21 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Transport-Empire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Transport Empire شما باید خطوط راه آهن ، آب ، خطوط زمینی و هوایی را گسترش داده و وسایل حمل و نقل را فراهم کنید . هواپیماهای خود را به مکان های مختلف فرستاده و نقاط دورافتاده را توسعه دهید . دقت داشته باشید که در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید کرد . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

برخورد با شخصیت های جذاب

گرافیک بسیار خوب بازی

توسعه شهرستان ها

مهدی کارگر بازدید : 30 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

UnderWorld-Empire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Underworld Empire  با میلیون ها طرفدار به یکی از بهترین بازی های جنایی برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های خود را تکمیل نمایید . به باندهای خیابانی بپیوندید و با کارتل معامله نمایید . از سلاح ها ، اتومبیل ها و مهارت های خود استفاده نموده و ماموریت ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک و انجام بازی با دوستان اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

سازگاری کامل با تبلت ها

گرافیک بسیار خوب بازی

استفاده از سلاح های

مهدی کارگر بازدید : 27 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

How-to-Train-a-Dragon

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

دراکو نام دیگری برای اژدها است، هیولای بزرگ، اسرارآمیز و جادویی فیلم‌ها و قصه‌ها. بعضی از افراد در فیلم‌ها سعی در کشتن اژدها‌ها دارند، اما در بازی How to Train a Draco: The Game این‌طور نیست. همه می‌دانند که اژدهاها بهترین سوار هستند، وقتی که پرواز می‌کنند بسیار قدرتمند هستند. اما اژدهاها مغرور هستند و شما باید برای ماجراجویی‌های آینده اژدهای خود را آموزش دهید و آن را به بهترین سوار تاریخ تبدیل کنید.

ویژگی‌ها:

بازی منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز کنترل اژدها

با چالش‌های مختلف و خارق‌العاده روبرو شوید تا اژدهایتان قدرتمندتر شود

سیستم کنترل آسان و بدیهی

 

مهدی کارگر بازدید : 37 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Band-Stars

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

یک گروه موسیقی تشکیل دهید و شروع به ضبط کنید! گروه خود را تمرین دهید و برای رفتن به صدر جدول چالش‌های مختلف را انجام دهید. شهرت و ثروت انتظار شما را می‌کشند. در بازی Band Stars هریک از ۵۰ ستاره موسیقی را کشف کنید و بیش از ۲۰۰ چالش مختلف را انجام دهید.

ویژگی‌ها:

با دوستان خود برای رکورد زدن به رقابت بپردازید

ژانرها و سبک ترانه‌های مختلف را با هم ترکیب کنید تا به صدر جدول برسید

اعضای گروه خود را استخدام کنید و آنها را آموزش دهید

قفل همه ۵۰ عضو گروه را باز کنید

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 2,035
  • بازدید سال : 9,358
  • بازدید کلی : 117,020
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)