loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 28 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (4)

Youda-Survivor-2

 

در بازی Youda Survivor 2 (Full) به جزیره بازگردید و قبیله دوست خود را نجات دهید. جادوگر قبیله به کمک شما نیاز دارد تا خطری که در کمین کل کره زمین است را متوقف کند. مهارت‌ها و پشتکار خود را امتحان کنید، موجودات عجیب و غریب را ملاقات کنید، طرز تهیه معجون‌های جدید را یاد بگیرید و با دزدان دریایی قدرتمند به مبارزه بپردازید. مهم‌تر از همه اینکه به قبیله کمک کنید تا طلسم مقدس گم شده را بازیابی کند و دو سنگ قیمتی که برای مراسم جادویی استفاده می‌شود را با هم متحد کنند.

 

ویژگی‌ها:

 

بیش از ۱۰۰ مرحله شگفت‌انگیز در ۹ فصل

 

۱۰ قدرت اضافه برای استاد شدن

 

دو حالت بازی: داستانی و محاصره

 

دو شخصیت قابل بازی با قابلیت‌های منحصربه‌فرد

 

ارتقاءها، جایزه‌ها و پاداش‌ها

مهدی کارگر بازدید : 30 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Surgeon-Simulator

 

Surgeon Simulator بهترین شبیه ساز عمل جراحی برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما در نقش یک دکتر جراح قرار داشته که بایستی بیماران را جراحی کنید . جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا تمامی تجهیزات جراحی در اختیار شما خواهد بود . عمل جراحی را با دست خود انجام داده و مریض ها را نجات دهید . مراقب باشید ، زیرا یک حرکت اشتباه از شما منجر به مرگ بیمار می شود . بنابراین باید تمام هوش و هواس خود را بر روی عمل جراحی بگذارید . پس از عمل جراحی های پی در پی قادر خواهید بود ابزار های جراحی را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است .

 

ویژگی های اصلی:

 

بیش از ۵۰ دستاورد مختلف در بازی

 

گرافیک اچ دی و سه بعدی بازی

 

گیم پلی فوق العاده جذاب

مهدی کارگر بازدید : 29 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

HE-Smithsonian-Hidden-Object

 

شما در یک قطار در وسط یک مکان ناشناخته ، مکانی که دزدان دریایی برای پیدا کردن الماس ها و جواهرات از شما سوال می پرسند قرار دارید ! قبل از اینکه دست آن ها به الماس برسد آن ها را پیدا نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و با پیگیری سرنخ ها الماس ها را پیدا کنید . HE: Smithsonian Hidden Object یکی از بهترین بازی های هیدن آبجکت برای دیوایس های اندرویدی بوده که طرفداران زیادی دارد . فراموش نکنید که اولویت با سرنخ هاست ، با پیدا کردن سرنخ به همه چیز دست خواهید یافت . هزاران اشیا را پیدا کرده و مراحل را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی هیجانی را از دست ندهید .

 

ویژگی های اصلی:

 

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی بازی

 

جلوه های صوتی بی نظیر و پویا

 

وجود هزاران اشیای پنهان

مهدی کارگر بازدید : 26 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Sherlock-The-Network

 

شرلوک هلمز برای شما یک پیام فوری دارد. او از شما می‌خواهد تا در جدیدترین موردی که برایش پیش آمده است به او کمک کنید. در بازی Sherlock: The Network باید با استفاده از دستگاه اندرویدی خود در خیابان‌های لندن به جست و جو و کشف سرنخ‌ها بپردازید، معماهای مختلف را حل کنید و قطعات مختلف پازل را کنار هم بگذراید تا معما حل شود. در این بازی ۱۰ کیس جدید و یک معمای بزرگ برای حل کردن وجود دارد و شامل ویدیوهای اختصاصی، بازی‌ها و پازل‌های مختلف و همچنین یک جدول برای بالاترین امتیازات می‌باشد. اگر همیشه در رویای این بوده اید تا همانند شرلوک هولمز ، کاراگاه معروف به حل معماهای مختلف بپردازید ، اکنون بهترین موقعیت برای شما می باشد .

مهدی کارگر بازدید : 29 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Singham-Returns-Takedown

 

در مسابقات ماشین سواری شرکت نموده و رقیبان خود را شکست دهید . دوستان خود را به چالش کشانده و نمرات خود را در شبکه های اجتماعی ثبت نمایید . به فیسبوک متصل شوید و سپس نمرات را در آن جا به اشتراک بگذارید . ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در جاده ها رانندگی کنید . مراقب باشید ، زیرا با هر ضربه ای که به ماشین وارد می کنید از امتیاز شما کاسته می شود . توضیحات فوق مربوط به بازی Singham Returns: Takedown  می باشند . در طول هر مرحله با چالش های بیشتری رو به رو خواهید شد . وقتی که ماشین شما به حالت دیوانگی می رسد همه چیز را خراب می کند ، به طوری که دیگر هیچ چیز سالمی در جلوی خود مشاهده نخواهید کرد .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 18 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

Jacob-Jones-Episode-1

 

در مکان های هیجانی به کاوش پرداخته و ماموریت های شگفت انگیز را به اتمام برسانید . در طول مراحل باید یک موضوعی را بررسی کنید ، اینکه چرا حیوانات هنگام شب صحبت می کنند ؟ چرا گریمل اینقدر حساس  بوده و یا چرا جکسون اینقدر حساس و نازنازی است ؟ تمامی این ها در بازی Jacob Jones : Episode 1 وجود دارند . دلیل این همه سوال را بایستی متوجه شوید . در طول مسیر با شخصیت ها جذاب و خنده داری دیدار خواهید کرد .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

 

 

مهدی کارگر بازدید : 32 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

The Amazing Spider-Man 2

 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 

در بازی هیجانی و ماجراجویی The Amazing Spider-Man 2 مبارزه با جرم و جنایت را تماشا کنید ! شهر نیویورک در معرض خطر است . ولگردها و لات های خیابانی متعددی در سطح این شهر وجود دارند . جرم و جنایت در شهر بیداد می کند . برای از بین بردن این جرم و جنایت یک قهرمان نیاز است ! تنها مرد عنکبوتی است که می تواند این شورش را متوقف کند . تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان را از بین ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ماموریت های جذاب و به کار بردن انیمیشن های حرفه ای اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و با کیفیت می باشد .

 

ویژگی های اصلی:

 

وجود جلوه های صوتی شگفت انگیز

 

به کار رفتن تصاویر سه بعدی

 

گرافیک بسیار عالی

 

نابود کردن دشمنان

مهدی کارگر بازدید : 25 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

MODERN-WORLD-WAR

 

اگر به تیراندازی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که حتما MODERN WORLD WAR را امتحان کنید ! شخصیت های غنی ، ماموریت های شگفت انگیز ، گیم پلی منحصر به فرد و سلاح های پیشرفته همه و همه در این بازی وجود دارند ! در محیط های مختلف به کاوش پرداخته و از صداگذاری های بازی نهایت لذت را ببرید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 16 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


Movie-Wood

به استودیو فیلم سازی Moviewood خوش آمدید ! در این بازی بایستی تمام تلاش و کوشش خود را به کار برده و فیلم وسریال های متعددی را بسازید . در صورت تمایل قادر خواهید بود تا از دوستان خود دعوت کنید تا در این کار شما را یاری سازند . همین حالا بازی را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس فیلم سازی را آغاز کنید . و در نهایت لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

ساخت فیلم و سریال در بازی

گرافیک خیلی خوب

مهدی کارگر بازدید : 21 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


 Cosmonautica-36

آیا شما برای ماجراجویی های خنده دار در فضا آماده هستید ؟ در بازی Cosmonautica  شما در نقش یک کاپیتان قرار داشته که بایستی با کاوش در جهان دشمنان خود را نابود نمایید ! تمام تلاش خود را به کار برده و با تجارت و خرید و فروش های غیر قانونی امتیازات متعددی را از آن خود کنید . کشتی های فضایی دشمنان را از بین برده و درس خوبی به آن ها بدهید . و در نهایت لازم به کذر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن کشتی های جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 18 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

Call-of-Stickman-Trigger-Down

Call of Stickman :Trigger Down یک بازی اکشن و تیراندازی برای دیوایس های اندرویدی می باشد . در این بازی بایستی به عنوان یک سرباز واقعی از خود مقاومت نشان داده و دشمنان را از سر راه بردارید . با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید مخالفان را نابود کرده و امتیازات بی شماری را کسب نمایید . اما دقت داشته باشید که این کار آن قدر ها هم که فکر می کنید ساده و آسان نمی باشد . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی خیلی عالی ارائه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 29 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Star-Horizon

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به بازی های تیراندازی علاقه مند هستید بدون شک Star Horizon می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! به کهکشان راه شیری سفر کرده و با کارفرمایان مبارزه کنید . از تمامی مهارت های خود استفاده نموده و دشمنان را از پای درآورید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک خیره کننده اچ دی ، گیم پلی جذاب ، وجود شخصیت های متعدد ، وجود سلاح های قدرتمند و به کار رفتن تصاویر سه بعدی اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی از کنترل کننده های متعددی نیز پشتیبانی می نماید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 19 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Turbo-Fast

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به بازی های مسابقه ای علاقه مند هستید بدون شک مجذوب Turbo FAST خواهید شد ! در این بازی شما هدایت یک حلزون دوست داشتنی را بر عهده دارید . با نهایت سرعت حرکت کرده و از دیگر حلزون ها جلو بزنید . شخصیت مورد نظر خود را انتخاب نموده و آماده مسابقه شوید . قابل توجه است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا امتیازات به دست آمده را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسوک و و تویتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن شخصیت های جدید

اضافه شدن مرحله های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 18 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Clash-Of-Clans

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

قبیله خود را به بهترین شکل ممکن رهبری نموده و سپس برنده شوید . در بازی Clash of Clans شما بایستی هدایت قبیله خود را بر عهده گرفته و با قبایل دشمن مبارزه نمایید . توجه داشته باشید که این مبارزه یک مبارزه حماسی است ، پس حتما باید پیروز شوید . نیروهای نظامی را خبر کرده و آن ها را آماده نبرد کنید . لازم به ذکر است که این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین بوده که این امکان را به شما می دهد تا با دوستان خود رقابت نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دستاوردهای جدید

اضافه شدن مراحل بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 35 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Drase of Berk111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم بازی هیجانی Dragons: Rise of Berk را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی اژدهای مورد علاقه خود را آموزش داده و آن ها را برای یک نبرد سهمگین آماده سازید . تمام تلاش خود را به کار برده و به این اژدها آموزش های لازم را بدهید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده جذاب می باشند .

ویژگی های اصلی:

به کار رفتن انیمیشن های سه بعدی

جلوه های صوتی بی نظیر

گیم پلی هیجانی و جذاب

مهدی کارگر بازدید : 34 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

How-To-Train-Your-Dragon-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اژدهاها با بهترین دوستانشان بازگشته‌اند. How To Train Your Dragon 2 که بازی رسمی داستان و انیمیشنی با همین نام است، دارای داستانی عالی و شخصیت‌های انیمیشن می‌باشد.

ویژگی‌ها:

دارای داستان قهرمانانه و ماجراجویی که پر است از تصاویر و موسیقی چشمگیر

با اژدهاها در یک بازی چند مرحله‌ای برای ساعت‌ها سرگرمی بازی کنید

صحنه‌هایی از انیمیشن را بازی کنید

با ازدها‌ها مسایقه دهید

مهدی کارگر بازدید : 24 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Castle-of-Illusion

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در بازی Castle of Illusion میکی ماوس به قلعه خیالی باز می‌گردد، یک بازطراحی خارق‌العاده از بازی کلاسیک سگا. وقتی جادوگر شیطانی میزرابل، مینی را می‌دزدد، مسئولیت خطر کردن در قلعه خیالی برای نجات مینی بر عهدی میکی قرار می‌گیرد. به عنوان میکی بازی کنید و مینی را از چنگال میزرابل نجات دهید.

ویژگی‌ها:

در این بازطراحی بازی کلاسیک سگا به عنوان میکی بازی کنید

دنیایی از شگفتی را تجربه کنید که به همراه گرافیکی جدید و ماجراجویی‌های جادویی به شما ارائه می‌شود

چالش‌های مخفی را به پایان برسانید تا بتوانید لباس‌های سفارشی را بر تن میکی کنید

 

مهدی کارگر بازدید : 17 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

The-Walking-Dead-Season-Two

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

The Walking Dead: Season Two نام یکی از بهترین ، هیجان انگیز ترین ، گرافیکی ترین و پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . اکنون فصل دوم این بازی آماده گردیده که می توانید به راحتی آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید . در این بازی شما در نقش لی اورت قرار داشته که توسط قانون محکوم شده اید ! اما اکنون شما در میان مردگان زندگی می کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و از دختر کوچولویی به نام کلمانتین مراقبت نمایید . تصمیم با شماست ! آیا می خواهید در دنیای مردگان عذاب بکشید یا خیر ؟ خودتان امتحان کنید ! به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب و گرافیکی را از دست ندهید .

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

گرافیک  Adreno 300 series, Mali-T600 series, PowerVR SGX544 و Tegra 4

وجود سی پی یو حداقل دو هسته ای با فرکانس ۱٫۲GHz

نیازمند به حداقل ۱GB رم برای اجرا

مهدی کارگر بازدید : 21 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Transport-Empire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Transport Empire شما باید خطوط راه آهن ، آب ، خطوط زمینی و هوایی را گسترش داده و وسایل حمل و نقل را فراهم کنید . هواپیماهای خود را به مکان های مختلف فرستاده و نقاط دورافتاده را توسعه دهید . دقت داشته باشید که در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید کرد . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

برخورد با شخصیت های جذاب

گرافیک بسیار خوب بازی

توسعه شهرستان ها

مهدی کارگر بازدید : 19 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Dracula-4

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

داستان بازی Dracula 4 به این صورت است که یک کشتی باری که مجموعه ای از آثار هنری را دارد ناگهان گم می شود . اما چند ماه بعد یکی از نقاشی های هنری موجود در کشتی در کشور مجارستان پیدا می شود . موزه یکی از بازرسان خود را برای صحت داشتن این قضیه به کشور محارستان می فرستد . آن بازرس هرگز نمی توانست حدس بزند که این ماموریت او را به قاره اروپا خواهد کشاند ! اکنون زن جوان به یک بیماری ای  مبتلا شده که در طول مسیر برای پیدا کردن نقاشی عجیب و غریب با هیولاها و خون آشام های  متعددی رو به رو می شود . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا با خون آشام ها مبارزه نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و با کیفیت می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار عالی و با کیفیت بازی

آشنایی با شخصیت های متعدد

حل پازل های مختلف در بازی

مهدی کارگر بازدید : 55 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

Western Mini Shooter

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

بازی Western Mini Shooter نمایشگر داستان جنگ نینجاها و غرب وحشی می باشد ! تمام تلاش خود را به کار برده و با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید دشمنان را نابود نمایید . از مواد منفجره موجود در بازی استفاده کرده و دشمنان را از پای درآورید . آیا فکر می کنید به اندازه کافی قدرتمند هستید که بتوانید جلوی نینجاها بیاستید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید !

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 27 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

How-to-Train-a-Dragon

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

دراکو نام دیگری برای اژدها است، هیولای بزرگ، اسرارآمیز و جادویی فیلم‌ها و قصه‌ها. بعضی از افراد در فیلم‌ها سعی در کشتن اژدها‌ها دارند، اما در بازی How to Train a Draco: The Game این‌طور نیست. همه می‌دانند که اژدهاها بهترین سوار هستند، وقتی که پرواز می‌کنند بسیار قدرتمند هستند. اما اژدهاها مغرور هستند و شما باید برای ماجراجویی‌های آینده اژدهای خود را آموزش دهید و آن را به بهترین سوار تاریخ تبدیل کنید.

ویژگی‌ها:

بازی منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز کنترل اژدها

با چالش‌های مختلف و خارق‌العاده روبرو شوید تا اژدهایتان قدرتمندتر شود

سیستم کنترل آسان و بدیهی

 

مهدی کارگر بازدید : 38 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

SpongeBob-Moves-In

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

در بازی SpongeBob Moves In اولین روز زندگی باب اسفنجی را تجربه کنید! او را به خانه آناناسی‌اش منتقل کنید و برایش یک شغل پیدا کنید. همچنان که شهر زیرآبی خود را پر رونق می‌کنید، قفل شخصیت‌ها، ساختمان‌ها، دکوراسیون و مناطق جدید برایتان باز می‌شود.

ویژگی‌ها:

با پاتریک، سندی و دیگر شخصیت‌های آشنا بازی کنید

انواع مأموریت‌های مختلف را انجام دهید تا شخصیت محبوب خود را خوشحال

مهدی کارگر بازدید : 17 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Bay of the Rabbit11111111111

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

در بازی Bun-Fu: Way of the Rabbit شما در نقش یک خرگوش قرار داشته که بایستی با پرش ، عبور از موانع و کاوش در مناطق مختلف مراحل را به اتمام برسانید . از سلاح های مختلف و آتش استفاده نموده و با سر و صدا دشمنان را دیوانه کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به جمع آوری سکه ها ، وجود قدرت های یو پی اس و گرافیک خیلی خوب آن اشاره داشت . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای می باشند .

ویژگی های اصلی:

جمع آوری سکه های متعدد

وجود قدرت های یو پی اس

مهدی کارگر بازدید : 36 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

STELLAR-GHOSTS-v2

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

STELLAR GHOSTS یک بازی به سبک اکشن تیراندازی است که در آن یک تیم مزدور برای خرابکاری توسط دولتی فاصد در کهکشان استخدام شده‌اند. در این زمان شورش، کنگره می‌‌خواهد همه سرمایه‌اش در محل استخراج سنگ‌های انرژی در سرتاسر کهکشان را نگه دارد. از میان ۶ شخصیت یکی را انتخاب کنید و مهارت‌های آنها را همزمان با پیشرفت در بازی ارتقاء دهید. در این بازی تیراندازی ماجراجویانه سه بعدی با انبوهی از دشمنان و غول‌های وحشتناک به مبارزه بپردازید. این بازی برای اجرای روان به سخت‌افزار قدرتمند نیاز دارد.

مهدی کارگر بازدید : 33 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

Angry Birds Space Premium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بدون شک حتما با نام پرندگان عصبانی آشنا هستید ! اکنون قصد داریم جدیدترین نسخه پرندگان عصبانی به نام Angry Birds Space Premium را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . بیش از ۲۰۰ مرحله جذاب در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . در این بازی شما شاهد نبرد خوک ها و پرندگان در فضا هستید . امتیازات را جمع آوری نموده و در نهایت پیروز شوید . لازم به ذکر است که در صورت دسترسی به اینترنت می توانید به روز رسانی های این بازی را دریافت کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود ۲۰۰ مرحله هیجان انگیز

وجود پاداش های مختلف

پس زمینه های قشنگ

مهدی کارگر بازدید : 32 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

Angry-Gran-RadioActive-Run

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Angry Gran Run – Running Game در نقش پیرزن در خیابان‌ها بدوید! پیرزن را در آسایشگاه زندانی کرده‌اند و او حالا در حال طرح نقشه فرارش است و برای این کار به کمک شما نیاز دارد. این بازی یکی از بهترین بازی‌های سه بعدی به سبک فرار بی‌پایان است که در آن باید با دویدن، پریدن ، سر خوردن از تعداد زیادی موانع مختلف امتیاز کسب کنید. می‌توانید از انواع آیتم‌های قدرتی استفاده کنید تا به پیشرفت شما کمک کنند. می‌توانید شخصیت بازی را سفارشی کنید و به جای پیرزن از خرگوش و شخصیت‌های دیگر استفاده کنید.

مهدی کارگر بازدید : 34 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

Calling-All-Mixels

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Calling All Mixels یک بازی زیبا است که ترکیبی از اکشن و سبک دفاع از قلعه می‌باشد و توسط شرکت لگو و شبکه کارتون به شما ارائه شده است. میکسل‌ها را نجات دهید و با استفاده از نیروهای منحصربه‌قرد آنها از قلمرو خود دفاع کنید. میکسل‌ها موجودات منحصربه‌فردی هستند که برای ترکیب شدن زندگی می‌کنند! آنها عاشق این هستند که با یکدیگر ترکیب شوند تا قابلیت‌های قدرتمند جدیدی پیدا کنند. همچنین تمایل دارند با هر چیزی در این دنیا ترکیب شوند، هیچگاه نمی‌توانید حدس بزنید با ترکیب آنها چه چیزی بدست خواهد آمد.

مهدی کارگر بازدید : 33 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

Amateur-Surgeon-3

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا تا به حال خواسته‌اید با استفاده از اره برقی یک خرس را عمل کنید؟ اگر پاسختان مثبت است پس وقت را هدر ندهید و با بازی Amateur Surgeon 3 این خواسته‌تان را عملی کنید. به عنوان یک جراح تازه‌کار شما باید با استفاده از چاقوی پیتزا، منگنه، باتری ماشین و وسایل نامناسب دیگر به ماجراجویی بپردازید!

ویژگی‌ها:

بیش از ۲۰ جراحی در ۶ مکان عجیب و غریب

داستان کامل همراه با طنزهای نامناسب

۸ کمک جراح با قابلیت‌های ویژه عجیب و غریب

ارتقاءهای سفارشی برای ابزار شما

مهدی کارگر بازدید : 17 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

Hamilton's Adventure TH

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

اگر یک ماجراجوی خوبی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Hamilton’s Adventure THD را از دست ندهید . این بازی شامل ۲۲ پازل مختلف بوده که بایستی با کاوش در مکان های متعدد آن ها را حل نمایید . اکنون شما در یک جنگل ناشناخته گیر افتاده اید . تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و با عبور از تله های خطرناک مراحل را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گیم پلی چالش آور ، محیط های رنگی و حل پازل ها اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

پشتیبانی بازی از انجمن

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 23 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

Space-Heads

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Space Heads یک بازی مسابقه فضایی است که سرگرمی بسیاری برای شما فراهم می‌کند. خلبان خود را انتخاب کنید و مأموریت‌های پیچیده و هیجان‌انگیز را انجام دهید. با استفاده از سفینه فضایی خود از میان از تونل‌هایی پر از جواهرات، آیتم‌های مختلف و موانع خطرناک پرواز کنید. این بازی سرعت و تمرکز شما را به چالش می‌کشد.

ویژگی‌ها:

سفینه فضایی خود را با تجهیزات مختلف ارتقاء دهید

از موانع خطرناک موجود در مسیر دوری کنید

امتیازتان را با دوستتان در فیسبوک مقایسه کنید

از بازی خود فیلم بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید

مهدی کارگر بازدید : 44 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The-Beanstalk

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اینها لوبیاهای معمولی نیستند! در بازی Fairy Tale Mysteries شما به عنوان یک محقق تازه فارغ‌التحصیل شده باید همه فکرتان و جادوها را بکار بگیرید تا زنده بمانید. از ساقه غول‌پیکر گیاه لوبیا بالا بروید و با غول قدرتمند مبارزه کنید تا زمین را در برابر تخریب محافظت کنید.

ویژگی‌ها:

بازی ماجراجویی به سبک اشیاء گم شده

دنیاهای گل، ماه، آب، صحرا و ابر را که در ماوراء این دنیا هستند را کاوش کنید

بیش از ۶ ساعت گیم‌پلی لذت بخش

۱۲ صحنه اضافی برای قسمت مواجه شدن با غول

از موسیقی بازی در گالری لذت ببرید

 

مهدی کارگر بازدید : 38 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FINAL-FANTASY-AGITO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بالاخره بازی محبوب فاینال فانتزی با نام FINAL FANTASY AGITO برای اندروید ارائه شد و دوستداران این سری بازی نقش‌آفرینی زیبا می‌توانند بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود از این بازی لذت ببرند.

ویژگی‌ها:

نبردهای هیجان‌انگیز با کنترل آسان لمسی برای همه افراد

اسلحه‌ها و زره‌های جادویی با قابلیت سفارشی سازی

به چالش کشیدن غول قدرتمند با استفاده از تمامی بازیکنان

مهدی کارگر بازدید : 23 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Smash-the-School---Stress-Fix!

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم بازی هیجانی Smash the School – Stress Fix را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . تا آن جا که می توانید در مدرسه سر و صدا کنید و نظم مدرسه را بر هم بزنید . آیا دوست دارید نفرت خود را از مدرسه به همگان نشان دهید ؟ میز و صندلی ها را خراب کرده و با شکستن شیشه پنجره ها نفرت خود را از مدرسه نشان دهید ! از قابلیت اصلی این بازی می توان به ارتقا سلاح ها و سفارشی سازی لباس ها اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

کاهش حجم بازی

 

hajm حجم : ۳۳٫۶۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 io

Smash the School - Stress Fix!1Smash the School - Stress Fix!454Smash the School - Stress Fix!36

مهدی کارگر بازدید : 101 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Next Launcher 3D Shell

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Next Launcher 3D Shell با میلیون ها طرفدار به یکی از بهترین و پرطرفدارترین لانچر موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . با نصب این لانچر بر روی گوشی خود می توانید تغییری در رابط کاربری ایجاد کرده و آن را سفارشی سازید . از قابلیت اصلی این لانچز می توان به وجود آیکان های شیک ، ابزارهای سفارشی و مدیریت حرفه ای برنامه ها اشاره داشت . لازم به ذکر است که آیکان های ارائه شده در این لانچر به صورت سه بعدی طراحی شده اند .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از آیکان های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد آیکان ها

مهدی کارگر بازدید : 31 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Dark Lands یک بازی زیبا در سبک دونده مبارز است. قهرمان خود را بسازید و سعی کنید در این نبرد بی‌پایان تا جایی که می‌توانید بدوید. این بازی ترکیبی از دونده بی‌پایان در ژانر وحشت و سیستم مبارزه پویا است.

ویژگی‌ها:

بیش از ۴۰ مأموریت در حالت ماجراجویی

با ارتقاء اسلحه‌ها و سپرها، وضعیت خود را بهبود بخشید و قهرمان خود را بسازید

با انبوهی از دشمنان خیالی به مبارزه بپردازید

از موسیقی زیبا، اصیل و متناسب با جو بازی لذت ببرید

قفل بیش از ۵۰ دستاورد را باز کنید

مهدی کارگر بازدید : 42 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

سفینه فضایی‌ها بدون هیچ هشداری به درون مدار زمین نفوذ کرده و از دست رفتن ارتباطات ماهواره‌ای زمین را در خطر قرار داده است. بازماندگان باید با استفاده از تاکتیک‌های چریکی به مبارزه بپردازند… در بازی Aliens Drive Me Crazy کنترل ماشین را بدست بگیرید و با انفجار راه خود را به یک پایگاه فضایی‌ها برسانید.

ویژگی‌ها:

در این بازی دیوانه‌وار، چالش‌برانگیز و بامزه همه چیز را در هم بشکنید

قفل اسلحه‌های ویژه، حمله هوایی و چیزهای دیگر را باز کنید

شخصیت خود را سفارشی سازی کنید

امتیازات خود را با دوستانتان مقایسه کنید

مهدی کارگر بازدید : 29 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

افسانه فلوت‌زن رنگارنگ ماجراهایی دارد که از ‌آنها غافلگیر خواهید شد! در بازی Oddly Enough: Pied Piper به آن داستان سفر کنید و به کشف حقیقت بپردازید، پس از اینکه شهردار از پرداخت دستمزد در ازای راحت شدن از شر موش‌ها سرباز می‌زند، فلوت‌زن برای انتقام همه کودکان شهر را می‌دزدد!

ویژگی‌ها:

۳۵ مکان زیبا برای بازی

۱۶ بازی کوچک درون بازی

شخصیت‌های تعاملی کامل

هزاران اشیاء پنهان شده برای پیدا کردن

مهدی کارگر بازدید : 26 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در بازی Godzilla: Strike Zone به گروهی از قهرمانان نظامی ملحق شوید تا در مأموریتی خطرناک به رویارویی با قویترین نیروی طبیعت بپردازید: گودزیلا! پرش نفس‌گیر از آسمان را بر روی شهر ویران شده سانفرانسیسکو تجربه کنید و پیش از اینگه خیلی دیر شود به نجات بازماندگان بپردازید. شجاعت شما هیچگاه به اندازه حالا مورد نیاز نبوده است. این باز یبر اساس فیلمی به همین نام ساخته شده تا تجربه‌ای از آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید.

مهدی کارگر بازدید : 35 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اژدها هزاران سال است که از این شهر رفته است . او هزار سال است که نابود شده و مردم با خیال راحت در شهر زندگی می کنند . اما ناگهان یک شب از آسمان آتش بارید . اورک ها ، اجنه ها و شیاطین به سرزمین شما حمله کرده اند . تمامی این ها در بازی Demons & Dungeons وجود دارند . وظیفه شما به عنوان یک قهرمان این است که تمامی این شیاطین را از بین ببرید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

انجام بازی به صورت چند نفره

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

ارتقا سلاح ها

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 2,027
  • بازدید سال : 9,350
  • بازدید کلی : 117,012
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)