loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 25 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Rochard v1.50.41

 

جان و گروهی از معدنچیان به صورت کاملا تصادفی در اعماق یکی از سیاره های ناشناخته یک ساختمان کشف کرده اند ! دزدان دریایی به معدن حمله کرده اند و همه چیز را غارت نموده اند . اکنون جان ناپدید شده و هیچ کس هم نمی داند که او الان کجاست ! توضیحات فوق مربوط به بازی Rochard می باشند . اکنون وظیفه شما این است که معدنچیان بیمار را درمان نموده و سلامت آن ها را تامین کنید . لازم به ذکر است که آیتم های متنوع و باور نکردنی ای در این بازی وجود داشته که در طول مراحل آن ها را به دست خواهید آورد . آیا فکر می کنید که بتوانید دزدان دریایی را نابود کرده و آن ها را به سزای اعمال خود برسانید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . لازم به ذکر است که این بازی مخصوص پردازنده تگرا ۴ بوده و بر روی سایر پردازنده های دیگر قابل اجرا نمی باشد ! به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب را از دست ندهید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن خدمان گوگل

 

پشتیبانی کامل از گیم پد

 

رفع برخی اشکالات

مهدی کارگر بازدید : 23 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Guardians-of-the-Galaxy-LWP

 

این زمان برای نجات جهان است ! با با رهبران دوست داشتی دیدار داشته باشید و خشم خود را به همگان نشان دهید . آیا شما آماده هستید تا از کهکشان مراقبت کنید ؟ اکنون می توانید وال پیپرهای Guardians of the Galaxy LWP را بر روی صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید . والپیپر را سفارشی ساخته و آن را بر روی صفحه تزیین نمایید . قابل توجه است که انیمیشن های به کار رفته در این مجموعه فوق العاده حرفه ای طراحی شده اند .

 

ویژگی های اصی:

 

به کار رفتن شخصیت های دوست داشتنی در وال پیپر

 

انیمیشن های حرفه ای و جذاب

مهدی کارگر بازدید : 52 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

RunSanity-–-Fun-running-game

 

با RunSanity – Fun running game تجربه بسیار خوب و عالی ای از دوندگی را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید ! با چالش های جدیدی رو به رو شده و دستاوردهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید . شخصیت های موجود در بازی را انتخاب نموده و به سلامت از مراحل عبور نمایید . بیش از ۲۵ لباس خنده دار در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها برای بازیکنان خود خریداری کرده و آن ها را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که صداگذاری ها و جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده لذت بخش و حرفه ای طراحی شده اند .

 

ویژگی های اصلی:

 

صداگذاری و جلوه های صوتی بی نظیر

 

گرافیک خیلی خوب بازی

 

حالت داستان بی پایان

 

وجود ۲۵ لباس

مهدی کارگر بازدید : 60 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Z Steel Soldiers

 

خودتان را برای حمله به سربازان فولادی آماده کنید ! آیا تا به اکنون تجربه جنگ با سلاح های هسته ای را داشته اید ؟ مسلما خیر ! در بازی Z Steel Soldiers  بایستی به جنگ با دشمنان رفته و با سلاح های هسته ای و شیمیایی آن ها را نابود کنید . کنترل سربازان خود را بر عهده گرفته و سپس به قملرو دشمنان نفوذ نمایید . بیشترین مانور این بازی بر روی قسمت گرافیک سه بعدی آن است ، به طوری که انیمیشن های به کار رفته و جزئیات موجود بسیار عالی بوده و هیچ گونه کمبودی را از نظر گرافیک احساس نخواهید کرد . بیش از ۹ جنگنده در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با پول خود یکی از آنان را انتخاب نمایید . زمین در حال نابودی است ، پس وقت را تلف نکیند و سلاح خود را برداشته و آماده جنگ با دشمنان شوید . توجه داشته باشید که سبک این بازی به صورت استراتژیک بوده و مطمئنا مجذوب آن خواهید شد . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب و هیجانی را از دست ندهید .

 

ویژگی های اصلی:

 

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی همراه با انیمیشن های شیک

 

وجود سلاح های هسته ای و شیمیایی در بازی

 

ارائه تصویر های گرافیکی و جذاب

 

وجود ۹ ربات مختلف در بازی

مهدی کارگر بازدید : 44 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Violett 

 

 اگر همیشه به دنبال بازی هایی هستید که ذهن تان را به چالش بکشاند بی شک Violett یکی از آنها خواهد بود .

 

 داستان بازی در رابطه با یک دختر جوان و البته یاغی است که از سوی والدینش در حومه شهر رها گردیده و اکنون در یک خانه قدیمی شبح وار زندگی می کند . زندگی کردن در شرایطی که نه تنها دور از دوستان است بلکه به طور کل به دور از آدمیان ، فضایی سخت وحشت آور را پدید خواهد آورد و اکنون قرار است شما این نقش را بازی کنید !

 

اشعه ی نوری که از سوراخ موشی در اطرافش به چشمان او رسید ، گویی پرده هایی را که پیش چشمانش بودند از آنها کنار زده و به او فهماند که گویی جایی که در آن قرار دارد بسیار متفاوت است از آنچه می پندارد ؛ جایی آشنا اما فوق العاده خطرناک  و البته عجیب ! جایی که در آن هر روز قورباغه آواز اپرا از خود سر می دهد و کوتوله هایی که با قدرت های فراتصور خود کارهایی می کنند بس شگرف .

 

اکنون در این شرایط می بایست به این دخترک تنها کمک کنید تا با آنالیز دقیق موقعیتی که در آن قرار دارد و البته استفاده از تمامی ابزارهای موجود ، راهی بیابد برای بازگشت به خانه ، جایی که به آن تعلق دارد .

مهدی کارگر بازدید : 27 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Sacra-Terra

 

عشقهای بسیار قوی وجود دارند که حتی می‌توانند بر قویترین شیاطین نیز غلیه کنند. در بازی Sacra Terra: Kiss of Death این عشق در قلب زنی بوجود می‌آید که برای نجات نامزدش از چنگال یک نیروی فراطبیعی که از رنج انسان‌ها تغذیه می‌کند، عازم می‌شود. او را راهنمایی کنید تا آیتم‌های مفید را پیدا و معماها را حل کند. ماجراجویی این بازی را هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد. آیا می‌توانید نامزدش را قبل از اینکه نیروی شیطانی او را ببلعد نجات دهید؟

 

ویژگی‌ها:

 

۵۵ مکان مختلف برای اکتشاف

 

دارای ۲۷ بازی کوچک

 

۱۷ صحنه اشیای گم شده

 

۱۸ صحنه سینمایی

مهدی کارگر بازدید : 42 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://dl.niceandroid.ir/1393/5/game/Special%20Forces%20Shooting%20v1.0.jpg

 


 

 سیستم عامل مورد نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

 

تاریخ ارائه بازی :  2014/05/16

 

شرح بازیSpecial Forces Shooting

 

بازی نیروی ویژه تیراندازی برای اندروید.هشدار هشدار شهرستان شما در خطر است تعدادی از تروریست های آموزش دیده و بسیار مجهز وارد شهر شده و به سرعت در حال تصرف محل زندگی شما هستند و شما باید به عنوان یک نیروی نخبه وارد عمل شوید و شهر خود را پس بگیرید.شما می توانید این بازی را به صورت کاملا" رایگان از نایس اندروید دانلود کنید.

 

★ ویژگی های بازی :

 

◆  حالت ماجراجویی

 

◆  کم حجم

 

◆  ارتقاع سطح سلاح ها

مهدی کارگر بازدید : 33 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

The-Cursed-Ship

 

بزرگ ترین و لوکس ترین کشتی کروز که تا کنون ساخته شده  در اولین سفر به دریا ناگهان غرق می شود ، به طوری که هرگز دوباره دیده نشد ! در حال حاضر تنها کسی که می تواند این ماجرا را پیگیری کند شما هستید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار برده و با سفر به دریا این کشتی گمشده را پیدا کنید . در عرشه کشتی به جستجو پرداخته و علت غرق شدن این کشتی را بفهمید . اگر فکر می کنید به این ماجراجویی علاقه مندید ، پیشنهاد می کنیم بازی The Cursed Ship را از دست ندهید .

 

ویژگی های اصلی:

 

وجود ۴۳ پازل مختلف در بازی

 

وجود ۶۶ مکان شگفت انگیز

 

پشتیبانی از خدمت گوگل

مهدی کارگر بازدید : 18 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

Jacob-Jones-Episode-1

 

در مکان های هیجانی به کاوش پرداخته و ماموریت های شگفت انگیز را به اتمام برسانید . در طول مراحل باید یک موضوعی را بررسی کنید ، اینکه چرا حیوانات هنگام شب صحبت می کنند ؟ چرا گریمل اینقدر حساس  بوده و یا چرا جکسون اینقدر حساس و نازنازی است ؟ تمامی این ها در بازی Jacob Jones : Episode 1 وجود دارند . دلیل این همه سوال را بایستی متوجه شوید . در طول مسیر با شخصیت ها جذاب و خنده داری دیدار خواهید کرد .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

 

 

مهدی کارگر بازدید : 32 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

The Amazing Spider-Man 2

 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 

در بازی هیجانی و ماجراجویی The Amazing Spider-Man 2 مبارزه با جرم و جنایت را تماشا کنید ! شهر نیویورک در معرض خطر است . ولگردها و لات های خیابانی متعددی در سطح این شهر وجود دارند . جرم و جنایت در شهر بیداد می کند . برای از بین بردن این جرم و جنایت یک قهرمان نیاز است ! تنها مرد عنکبوتی است که می تواند این شورش را متوقف کند . تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان را از بین ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ماموریت های جذاب و به کار بردن انیمیشن های حرفه ای اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و با کیفیت می باشد .

 

ویژگی های اصلی:

 

وجود جلوه های صوتی شگفت انگیز

 

به کار رفتن تصاویر سه بعدی

 

گرافیک بسیار عالی

 

نابود کردن دشمنان

مهدی کارگر بازدید : 27 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

Anomaly 2

 

Anomaly 2 نام یکی از بهترین بازی های دفاعی برای دستگاه های اندرویدی می باشد . پس از حمله به کره زمین در سال ۲۱۰۸ سیاره زمین توسط ماشین آلات بیگانه اشغال شده و مورد تاخت و تاز قرار گرفته است . اکنون نسل انسان ها در حال انقراض بوده و هیچ کس هم نمی تواند کاری انجام دهد . هیچ گونه مواد غذایی و یا آب آشامیدنی ای وجود ندارد ، زمین یخ زده است . تمام تلاش خود را به کار گرفته و با نابود کردن دشمنان زمین را از این فاجعه نجات دهید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع مشکل اجرا روی اندروید ۴٫۴

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 26 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

Modern-Combat-5-Blackout

 

Modern Combat نامی آشنا برای تمامی علاقه مندان به بازی های ژانر اکشن در دنیای اندروید می باشد که اکنون پس از مدت ها انتظار ، پنجمین نسخه از آن با نام  Blackout از سوی گیم لافت ، کمپانی سازنده این بازی ارایه گردیده است .
گروه خود را ساخته و با اضافه کردن دوستانتان در حالت پویای مولتی پلیر جنگ های سهمگین را برگزار نموده و یا اگر می خواهید به صورت تکی بازی کنید ، به جهان پر از هرج و مرجی که رو به رویتان قرار دارد گام برداشته و دیوانگانی که قصد نابودی کامل آن را دارند در طی ماموریت هایی نفسگیر از پای درآورید .

 

Modern Combat 5: Blackout در کلاس های مختلفی قابل انجام خواهد بود که شما می توانید آنها را به صورت تکی یا چند نفره انجام دهید و با انجام موفقیت آمیز ماموریت های پیش رو در هر کلاس ، امکان کسب مهارت برایتان به وجود خواهد آمد . یکی از مهم ترین و البته جذاب ترین قابلیت های مدرن کامبت ۵ را می توان  نبرد های تیمی دانست ؛ جایی که تیم شما و دوستانتان در برابر سایر تیم ها قرار گرفته و می بایست با کمک و همیاری یکدیگر تمامی تلاش تان را برای نابود سازی تیم های حریف به نمایش در آورید . در این حالت امکان چت کردن با سایر بازیکنان برای هر چه شبیه تر کردن مبارزات با نمونه های دنیای واقعی استفاده نمایید . با هرچه بیشتر شرکت کردن در مسابقات چندنفره و یا ماموریت های تک نفره ، خواهید توانست سطح مهارت خود را بالاتر برده و بر قدرت تان بیافزاید . گرافیک جذاب و بی نظر در کنار موزیک عالی ، بی شک بهترین حسی که تا کنون از انجام یک بازی اکشن در اندروید داشته اید را برایتان فراهم می آورد .

مهدی کارگر بازدید : 38 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

Broken-Sword-5-Episode-1

 

Broken Sword 5: Episode 1 نام یکی از پرطرفدارترین و هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است . داستان این بازی درباره یک تابلوی نقاشی بسیار زیبا  و گران بوده که شخصی به نام نیکو کلم مسئول پیدا کردن آن می باشد . اکنون این تابلو دزدیده شده و تنها کسی که می تواند آن را پیدا کند شما هستید . تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و با کاوش در مکان های مختلف این تابلو را پیدا نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گیم پلی فوق العاده جذاب ، کنترل بسیار ساده ، پشتیبانی از زبان های معروف و وجود پازل های مختلف اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

 

بهبود ترجمه

مهدی کارگر بازدید : 32 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


 Magic-2015

Magic 2015 یک بازی استراتژیک همراه با سحر و جادو برای سیستم عامل اندروید می باشد . فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و با نیروی سحر و جادو مخالفان خود را برای همیشه نابود نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی خیلی خوب می باشد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و سپس با آن ها رقابت نمایید .

ویژگی های اصلی:

انجام بازی با دوستان و به صورت چند نفره

گرافیک خیلی خوب بازی

به چالش کشاندن دوستان

مهدی کارگر بازدید : 20 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


Bugs-Hero-2 

در بازی Bug Heroes 2 بایستی با تفنگداران ، شمشیرزن ها و زره پوش ها مبارزه نمایید . بیش از ۲۵ قهرمان در این بازی وجود داشته که می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و با صعود به مراحل بالاتر مهارت های خود را ارتقا داده و زره و سلاح های جدیدی را خریداری نمایید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۷۵ دشمن در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را در طول مراحل نابود نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 21 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


Tank-Crush

فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و قدرت و شکوه خود را به همگان نشان دهید ! آیا می خواهید قدرت نظامی خود را افزایش داده و بر جهان حکمرانی کنید ؟ اگر این طور است Efun-Tank Crush می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! تمام تلاش خود را به کار برده و با نابودی تانک های دشمن قدرت خود را به همه اثبات کنید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیلی خوب بازی

سازگار با زبان انگلیسی

فرماندهی نیروها

مهدی کارگر بازدید : 24 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)


 

Gangstar Vegas

 اگر طرفدار بازی های گرافیکی هستید بدون شک عاشق Gangstar Vegas خواهید شد ! این بازی یکی از بهترین ، معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که می توانید آن را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید . خودتان را برای مبارزه با دشمنان آماده کنید . به شهر ظالمانه LAS VEGAS جایی که ثروت مردم را ساخته خوش آمدید ! بیش از ۸۰ ماموریت در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . تیم گانگستر خود را بسازید و سپس با مافیا مبارزه نمایید . اگر عاشق تیراندازی ، تفنگ ، مسابقه ، FPS و حتی بازی های سوم شخص هستید بدون شک این بازی بهترین انتخاب خواهد بود . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک فوق العاده عالی و سه بعدی

وجود ۸۸ ماموریت مختلف در بازی

نابود کردن تمامی دشمنان

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ماموریت های جدید

اضافه شدن پاداش های جدید

بهینه سازی سیستم

مهدی کارگر بازدید : 20 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)


 Left-in-the-Dark

در بازی Left in the Dark شما باید راز و رمز مربوط به یک کشتی گم شده را حل نمایید . این کشتی مدت ها قبل در دریا گم شده که اکنون بایستی رموز آن را پیدا کنید . بیش از ۶۸ مرحله در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . قابل توجه است که در طول مسیر با شخصیت های مرموزی برخورد خواهید کرد . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی،چینی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی برزیل، پرتغالی، روسی، اسپانیایی سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

وجود ۷ شخصیت مرموز در بازی

گرافیک خیره کننده اچ دی

وجود ۶۸ مرحله هیجانی

مهدی کارگر بازدید : 543 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)


 Fightback

هنگامی که هیچ عدالتی در جهان وجود ندارد شما هم باید انتقام بگیرید ! ارازل و اوباش خواهر شما را ربوده اند . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا خواهر خود را پیدا کرده و تبهکاران را نابود نمایید . دقت داشته باشید که برای نابودی دشمنان می توانید از سلاح های موجود در بازی نیز استفاده نمایید . بیش از ۱۰۰ مرحله هیجانی و جذاب در بازی Fightback وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . از تماشای تصاویر به کار رفته در بازی نهایت لذت را ببرید !

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار عالی بازی همراه با گیم پلی جذاب

ارائه بازی با بالاترین و با کیفیت ترین تصاویر

ارتقا شخصیت های موجود در بازی

مهدی کارگر بازدید : 27 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم یکی از گرافیکی ترین و هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Batman Arkham Origins را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان داده و ارازل و اوباش را نابود کنید . جرم و جنایات خیابانی را بررسی کرده و خودتان را به عنوان یک قهرمان به مردم اثبات کنید . در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید داشت . این بازی در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید که پس از کسب موفقیت های فراوان سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی با کیفیت اچ دی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

دعوت از دوستان برای انجام بازی

گرافیگ بسیار عالی بازی

یکپارچه سازی با فیسبوک

مهدی کارگر بازدید : 34 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

FRONTLINE-COMMANDO-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

FRONTLINE COMMANDO 2 یک بازی تیراندازی سوم شخص برای سیستم عامل اندروید می باشد . سلاح های خود را برداشته و دشمنان را نابود کنید . اکنون شما در خط مقدم هستید . تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان را از پای درآورید . دقت داشته باشید که اکنون در میدان جنگ قرار دارید و ممکن است هر لحظه کشته شوید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۴۰ ماموریت بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

وجود دستاوردهای جدید

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 29 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Star-Horizon

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به بازی های تیراندازی علاقه مند هستید بدون شک Star Horizon می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! به کهکشان راه شیری سفر کرده و با کارفرمایان مبارزه کنید . از تمامی مهارت های خود استفاده نموده و دشمنان را از پای درآورید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک خیره کننده اچ دی ، گیم پلی جذاب ، وجود شخصیت های متعدد ، وجود سلاح های قدرتمند و به کار رفتن تصاویر سه بعدی اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی از کنترل کننده های متعددی نیز پشتیبانی می نماید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 26 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Bon-Voyage-Hidden-Object-Game

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Bon Voyage: Hidden Object Game شما بایستی به مکان های مختلف نظیر اروپا ، شمال آمریکا ، آسیا و استرالیا سفر کرده و آثار و نمادهای هنری متعددی را جمع آوری نمایید . از بیش از ۹۰ مکان مختلف دیدن کرده و این آثار را جمع آوری نمایید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و روسی  سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

جمع آوری آثار هنری و نمادهای ملی

وجود دستاوردهای مختلف

گرافیک خیلی خوب بازی

گیم پلی جذاب

مهدی کارگر بازدید : 550 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Occupation-Donation

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

زامبی ها در حال نابودی شهر هستند و هیچ کس هم نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد ! اکنون وظیفه شما که در بازی Occupation Donation این است که این زامبی ها را برای همیشه نابود کرده و نسل آن ها را منقرض نمایید . شبانه به زامبی ها حمله کرده و مردم را نجات دهید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن انیمیشن های جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

پیشرفت گیم پلی

مهدی کارگر بازدید : 27 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Mystery-of-Mortlake-Mansion

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در این پست قصد داریم بازی هیجانی و جذاب Mystery of Mortlake Mansion را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما در یک خانه مرموز قرار داشته که بایستی ماجراهای مربوط به آن ها حل نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و با حل پازل ها مراحل را به اتمام برسانید . بیش از ۷۰۰ ایتم منحصر به فرد در این بازی وجود داشته که می توانید از آن ها استفاده کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

مهدی کارگر بازدید : 26 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Living-Dead-City

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

یک ویروس خطرناک در شهر شیوع پیدا کرده که این مسئله موجب سلب آرامش مردم شده است ‍! در بازی Living Dead City  وظیفه شما به عنوان یک قهرمان این است تا جلوی گسترش این ویروس را بگیرید و دشمنان را نابود نمایید . برای این کار می توانید از سلاح های قدرتمندی استفاده کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

کنترل بهتر بازی

مهدی کارگر بازدید : 24 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Castle-of-Illusion

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در بازی Castle of Illusion میکی ماوس به قلعه خیالی باز می‌گردد، یک بازطراحی خارق‌العاده از بازی کلاسیک سگا. وقتی جادوگر شیطانی میزرابل، مینی را می‌دزدد، مسئولیت خطر کردن در قلعه خیالی برای نجات مینی بر عهدی میکی قرار می‌گیرد. به عنوان میکی بازی کنید و مینی را از چنگال میزرابل نجات دهید.

ویژگی‌ها:

در این بازطراحی بازی کلاسیک سگا به عنوان میکی بازی کنید

دنیایی از شگفتی را تجربه کنید که به همراه گرافیکی جدید و ماجراجویی‌های جادویی به شما ارائه می‌شود

چالش‌های مخفی را به پایان برسانید تا بتوانید لباس‌های سفارشی را بر تن میکی کنید

 

مهدی کارگر بازدید : 17 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

The-Walking-Dead-Season-Two

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

The Walking Dead: Season Two نام یکی از بهترین ، هیجان انگیز ترین ، گرافیکی ترین و پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . اکنون فصل دوم این بازی آماده گردیده که می توانید به راحتی آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید . در این بازی شما در نقش لی اورت قرار داشته که توسط قانون محکوم شده اید ! اما اکنون شما در میان مردگان زندگی می کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و از دختر کوچولویی به نام کلمانتین مراقبت نمایید . تصمیم با شماست ! آیا می خواهید در دنیای مردگان عذاب بکشید یا خیر ؟ خودتان امتحان کنید ! به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب و گرافیکی را از دست ندهید .

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

گرافیک  Adreno 300 series, Mali-T600 series, PowerVR SGX544 و Tegra 4

وجود سی پی یو حداقل دو هسته ای با فرکانس ۱٫۲GHz

نیازمند به حداقل ۱GB رم برای اجرا

مهدی کارگر بازدید : 30 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

UnderWorld-Empire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Underworld Empire  با میلیون ها طرفدار به یکی از بهترین بازی های جنایی برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های خود را تکمیل نمایید . به باندهای خیابانی بپیوندید و با کارتل معامله نمایید . از سلاح ها ، اتومبیل ها و مهارت های خود استفاده نموده و ماموریت ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک و انجام بازی با دوستان اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

سازگاری کامل با تبلت ها

گرافیک بسیار خوب بازی

استفاده از سلاح های

مهدی کارگر بازدید : 20 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Call-of-Dead-Duty-Trigger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Call of Dead: Duty Trigger شما آخرین نفری هستید که شاهد مرگ شهرستان و انسان ها بوده اید . امید بشریت از بین رفته است . اما هنوز شما زنده هستید ! این بازی یک بازی شخص اول بوده که در آن وظیفه دارید از شهر دفاع کنید و موجودات فضایی را از بین ببرید . مبارزات حماسی خود را آغاز نموده و با گلوله های خود دشمنان را از پای درآورید . لازم به ذکر است که سبک این بازی فوق العاده شبیه به بازی ندای وظیفه بوده که مطمئنا مجذوب گرافیک آن خواهید شد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های مرگبار ، گرافیک فوق العاده عالی ، وجود محیط های سه بعدی ، دفاع از شهر و نابودی بیگانگان اشاره داشت . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

تنظیم سطح دشواری

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 62 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Global Outbreak  شما بایستی از انسان های بی گناه در برابر زامبی های وحشتناک دفاع کنید . ماموریت های رمزی خود را به پایان رسانده و ریشه زامبی ها را از بین ببرید . از سلاح های جدید موجود در بازی استفاده نموده و جلوی این ویروس پخش شده را بگیرید . تمام تلاش خود را به کار برده و با ساخت یک ارتش رزمنده کار را به اتمام برسانید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .
تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 52 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

Zombie-Hell

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا از طرفداران بازی‌های زامبی هستید؟ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های زامبی را دانلود کنید و سعی کنید در این تجربه ترسناک زنده بمانید. Zombie Hell – Zombie Game یک بازی سه بعدی شلیک به زامبی است که در آن لشگرهای زامبی‌ها به شما حمله‌ور می‌شوند و برای زنده ماندن تنها می‌توانید به اسلحه‌ای که در دستانتان قرار دارد تکیه کنید. تا جایی که امکان دارد سعی کنید زامبی‌ها را بکشید، اسلحه‌ها، مهمات و پول بیشتر کسب کنید و ببینید تا چه مدت می‌توانید زنده بمانید.

ویژگی‌ها:

افکت‌های پویای ضربه‌ها

افکت‌های تصویر سه‌بعدی فوق‌العاده

موسیقی ریتمیک

مهدی کارگر بازدید : 59 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

Letters-from-Nowhere

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نامه‌های اسرارآمیز و یک ناپدید شدن ناگهانی شما را در بازی اشیای پنهان Letters from Nowhere سرگرم خواهد کرد. وقتی آدری از ناپدید شدن همسرش خبردار می‌شود، سعی می‌کند امیدش را زنده نگه دارد، اما نامه‌های اسرارآمیزی به در خانه‌اش می‌آید…

ویژگی‌ها:

۱۱ اپیزود بسیار جذاب

۴۸ مکان مختلف اسرارآمیز

۱۱ بازی کوچک معمایی

بیش از ۱۰۰۰ اشیاء متنوع برای پیدا کردن

۲ حالت نامحدود و پازل

مهدی کارگر بازدید : 31 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

modern-combat-4

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Modern Combat 4: Zero Hour بازی شماره یک تیراندازی اول شخص با فصلی جدید بازگشه تا مرزهای بازی موبایل را حتی بیش از پیش به جلو براند. در پی آغاز جنگ هسته‌ای، تنها شانس موجود برای جلوگیری از نابودی جهانی در دستان تعدای از سربازان ممتاز است که باید با تعیین موقعیت یک گروه تروریستی خطرناک، رهبران دنیا از دست آن‌ها نجات دهند.

ویژگی‌ها:

میدان جنگ را با استفاده از یک سیستم حرکت تاکتیکی جدید از آن خود کنید

بهترین بازی تیراندازی اول شخص را با گرافیک و صدای کنسول مانند بر روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید

شخصیت خود را با استفاده از سیستم رتبه دهی جدید به بالای جدول هدایت کنید

مهدی کارگر بازدید : 137 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

dead-route

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Dead Route یک بازی اکشن و حماسی که اساس آن را خون و زامبی تشکیل می دهد . آخرالزمان فرا رسیده و اکنون زامبی ها گرسنه هستند . چه مدت می توانید زنده بمانید ؟ اکنون زامبی های گرسنه به سمت خیابان در حال حرکت اند . تمام تلاش خود را به کار برده و این زامبی های گرسنه را از بین ببرید . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده عالی بوده و هرگز از بازی کردن خسته نخواهید شد .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی منحصر به فرد بازی

گرافیک بسیار خوب بازی

نابود کردن زامبی ها

مهدی کارگر بازدید : 43 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

DEAD TARGET

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سال ۲۰۴۰ فرا رسیده و جنگ جهانی سوم آغاز شده است ! این جنگ های پیاپی برای تغییر مرز کشور ها و سلطه کشورهای غربی رخ داده است . در این جنگ از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سلاح ها استفاده شده به طوری که پس از اتمام جنگ چیزی در دنیا باقی نخواهد ماند . تمامی این ها در بازی DEAD TARGET وجود دارند . زامبی ها تمامی کشورها را آلوده کرده اند . اکنون وظیفه شما به عنوان یک کماندو این است که به جنگ با زامبی ها رفته و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک سه بعدی و اچ دی بازی

کاوش در مکان های متعدد

وجود دستاوردهای متعدد

تعامل با محیط زیست

مهدی کارگر بازدید : 22 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Empress-of-the-Deep

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Empress of the Deep 3 وظیفه شما این است که از  از فرزندان نور در برابر ملکه محافظت نمایید . اکنون شما باید یک راهی برای نجات این چهار کودک پیدا نمایید . برای این کار به سند و مدرک احتیاج دارید . تمام تلاش خود را به کار برده و با کاوش در جزیره ها و پیدا کردن اشیاهای پنهان این چهار کودک را پیدا کنید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

استفاده ار دفترچه راهنما

کاوش در مناطق مختلف

به دست آوردن غنائم

مهدی کارگر بازدید : 25 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

LEGO--Hero-Factory-Invasion

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی LEGO® Hero Factory Invasion شما باید در جنگ میان ماشین های مدرن و ربات ها شرکت کرده و دشمنان را از بین ببرید . آیا شما نبردی بزرگتر از نبرد ماشین های مدرن و ربات ها مشاهده کرده بودید ؟! بیش از ۴۵ مرحله هیجانی در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های مرگبار

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

ببهود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 27 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Les-Miserables---Jean-Valjean

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Les Miserables – Jean Valjean از رمان معروف و محبوب ژان والژان نوشته ویکتور هوگو الهام گرفته شده است. در این بازی به کاوش در صحنه‌های افسانه‌ای این رمان بپردازید و پیچ و خم‌های آن را تجربه کنید.

ویژگی‌ها:

شخصیت‌های معروف بازی را ملاقات کنید

صحنه‌های اشیاء پنهان شگفت‌انگیز

اشیاء کلیدی را پیدا کنید تا با محیط خود تعامل داشته باشید

منظره‌های با وضوح بالا (اچ‌دی)

مناطق با انیمیشن تعاملی

دارای بازی‌های کوتاه و تعداد زیادی پازل

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 2,047
  • بازدید سال : 9,370
  • بازدید کلی : 117,032
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)