loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 28 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Singham-Returns-Takedown

 

در مسابقات ماشین سواری شرکت نموده و رقیبان خود را شکست دهید . دوستان خود را به چالش کشانده و نمرات خود را در شبکه های اجتماعی ثبت نمایید . به فیسبوک متصل شوید و سپس نمرات را در آن جا به اشتراک بگذارید . ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در جاده ها رانندگی کنید . مراقب باشید ، زیرا با هر ضربه ای که به ماشین وارد می کنید از امتیاز شما کاسته می شود . توضیحات فوق مربوط به بازی Singham Returns: Takedown  می باشند . در طول هر مرحله با چالش های بیشتری رو به رو خواهید شد . وقتی که ماشین شما به حالت دیوانگی می رسد همه چیز را خراب می کند ، به طوری که دیگر هیچ چیز سالمی در جلوی خود مشاهده نخواهید کرد .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 24 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Drift-Zone 

 

آیا شما هم طرفدار مسابقات دریفت هستید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Drift Zone را از دست ندهید . سرعت ؛ شتاب ، گرافیک ، گیم پلی ، هیجان ، چالش ، رقابت ، سفارشی سازی اتومبیل ، دریفت همه و همه را در این بازی تجربه نمایید . این بازی شامل ۱۶ مرحله منحصر به فرد و رقابتی بوده که بایستی آن ها را به انجام برسانید . تمام کوشش خود را به کار برده و با برنده شدن در مسابقات امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . با جمع آوری امتیازات قادر به سفارشی سازی خودروی مورد علاقه خود خواهید بود . جالب است بدانید که در پایان مسابقات تنها دو جفت لاستیک سوخته برایتان باقی خواهد ماند ، بنابراین با نهایت سرعت ممکن حرکت نمایید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن اتومبیل های جدید و متنوع

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 28 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Drive-Angry-Racing-2

 

Drive Angry Racing 2 محبوب‌ترین بازی مسابقه اتوموبیلرانی برای اندروید در راه است! این بازی با گرافیکی چشمگیر دارای یک ویژگی جالب به نام برگشت زمان است! با استفاده از آن در مواقعی که موفق به عبور از یک پیچ سخت نمی‌شوید و یا تصادف می‌کنید، می‌توانید دوباره آن قسمت را امتحان کنید. مسیر بازی قابل تغییر است و بعضی عناصر در آن فرو می‌ریزند و یا منفجر می‌شوند.

 

ویژگی‌ها:

 

دارای سیستم کنترل نرم و روان

 

موسیقی جذاب هماهنگ با بازی

 

صحنه‌ها و آیتم‌های قدرتی مختلف

مهدی کارگر بازدید : 21 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Doom-Buggy-3D-Racing

 

Doom Buggy 3D Racing یک بازی مسابقه اتوموبیلرانی سرعتی و چالش برانگیز به سبک کارتینگ است: مسابقه واقعی قدرت و سرعت! با اتوموبیل باگی خود گاز بدهید و از بقیه سبقت بگیرید، برای برنده شدن به اندازه کافی سریع هستید؟ با دارا بودن گرافیک شگفت‌انگیز و سرعتی باور نکردنی این بازی از بقیه بازی‌های اتوموبیلرانی متمایز می‌شود. از موشک‌ها در مواقع مناسب استفاده کنید تا رقیبان خود را منفجر کرده و از دور خارج کنید. باگی خود را ارتقاء دهید تا قدرتمندتر و کنترل آن آسانتر شود. سلاح‌های خود را نیز می‌توانید ارتقاء دهید تا ویرانگری بیشتری داشته باشند.

 

 

مهدی کارگر بازدید : 47 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Fix-My-Car-Zombie-Survival

 

قطعات و ابزار مورد نیاز خود را پیدا کنید و از مهارت‌های مکانیکی خود استفاده کنید و یک ماشین اسقاطی را به یک ماشین پرقدرت تبدیل کنید که می‌تواند در برابر زامبی‌ها نیز دوام بیاورد! با استفاده از ده‌ها قطعه مختلف موتور، کمک فنر، فضای داخلی، بدنه، سپر و اسلحه‌های مختلف ماشین خود را تقویت کنید.

 

ویژگی‌ها:

 

بیش از ۶۰ مأموریت مختلف برای انجام دادن 

 

ده‌ها ابزار و قطعات مختلف برای پیدا کردن و نصب

 

فروشگاه‌های جالب قطعات بدنه برای اکتشاف

 

قابلیت نصب تجهیزات پیشرفته

 

امکان کمک گرفتن در بازی

مهدی کارگر بازدید : 23 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Survival-in-Forest

 

بازی جالب و هیجان‌انگیز Survival in Forest به شما یاد خواهد داد تا در این جنگل ترسناک بتوانید زنده بمانید. مواظب اطرافتان باشید، سعی کنید خود را با محیط وفق دهید، سعی کنید زنده بمانید اما از تاریکی نیز بترسید! واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک را در این بازی خواهید دید!

 

ویژگی‌ها:

 

دارای حالات شب و روز

 

اسلحه‌های مختلف

 

دارای مشعل برای استفاده در تاریکی

مهدی کارگر بازدید : 39 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

http://dl.niceandroid.ir/1393/5/game/Police%20Car%20Driving%20v1.02.jpg

 


 

 سیستم عامل مورد نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

 

تاریخ ارائه بازی :  2014/07/25

 

شرح بازیPolice Car Driving

 

بازی رانندگی ماشین پلیس برای اندروید.بازی جذاب و بسیار عالی رانندگی با ماشین پلیس برای اندروید یک بازی در سبک سرعت که باید با خلاف کاران مقابله ای داشته باشید به همراه گرافیک سه بعدی و بسیار مطلوب که لذت بازی را برای شما دو چندان خواهد کرد.شما می توانید این بازی را به صورت کاملا" رایگان از نایس اندروید دانلود کنید.

 

★ ویژگی های بازی :

 

◆  گرافیک 3D

 

◆  تاثیر شیب های جاده بر رانندگی شما

 

◆  مقابله و متوقف کردن خودروی متخلف

مهدی کارگر بازدید : 81 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی هیجان انگیز اتومبیل زره پوش Armored Car HD

 

Armored Car HD 1.2.0

 

اگر شما هم از دوستدارن بازی های ماشین سواری هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که دانلود بازی Armored Car HD 1.2.0 را برای اندروید به هیچ وجه از دست ندهید زیرا بازی اتومبیل زرهی نه تها که یک بازی مسابقات اتومبیل رانی می باشد بلکه یک بازی اکشن نیز هست که در آن شما باید برای رسیدن به خظ پایان البته به عنوان نفر اول حریفان خود را یکی پس از دیگری از سر راه بردارید برای این کار شما می توانید از سلاح های گوناگونی نیز بهره ببرید. این بازی زیبا دارای حجم نسبتا کمی با توجه به گرافیک فوق العاده و کیفیت بالایی که دارد دارا می باشد و به سادگی بر روی اکثر تلفن های همراه دارای سیستم عامل اندروید نصب خواهد شد.

 

پیش نیاز: اندروید ۲،۳،۳ و بالاتر

 

با استفاده از بازی بسیار مهیج Armored Car HD 1.2.0 شما می توانید اوقات فراغت خود را به گونه ای کاملا هیجان انگیز پر کنید. این بازی زیبا دارای گیم پلی فوق العاده ای می باشد به گونه ای که حتی اگر آن را برای مدت طولانی بازی کنید از آن خسته نخواهید شد. در این بازی زیبا شما باید از میان ۸ اتومبیل مسابقه ای موجود یکی را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از آن به میدان مسابقه و نبرد با حریفانتان بروید و آن ها را یکی پس از دیگری از سر راه برداشته و به عنوان نفر اول به خط پایان برسید دقت داشته باشید که در طول مسابقه بهتر است که از مسیر های مشخص شده عبور کنید زیرا با انجام این کار سرعت شما افزایش پیدا خود کرد و همچنین سعی کنید تمامی پولی را که در هر مرحله وجود دارد بدست بیاورید تا بتوانید با استفاده از آن اتومبیل خود را به سلاح های پیشرفته و همچنین نیتروژن مجهز کنید و با این کار انجام مسابقه را برای خود ساده تر کنید.

مهدی کارگر بازدید : 31 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

MonsterJam

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 

در بازی MonsterJam شما بایستی ماشین های غول پیکر را انتخاب کرده و سپس با دوستان خود مسابقه دهید . از موانع عبور کرده و در مسابقات برنده شوید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود کامیون های غول پیکر ، محیط های جذاب و گیم پلی هیجانی اشاره داشت . در ابتدا بایستی ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس در مسابقات شرکت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

 

رفع مشکل کرش

 

 

 

 

مهدی کارگر بازدید : 30 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

Smash Bandits Racing

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 

سریع باشید و فورا حرکت کنید ! تا آن جا که می توانید از دست پلیس فرار کرده و در جاده های تنگ و باریک مسابقه دهید . توضیحات فوق مربوط به بازی Smash Bandits Racing  می باشند . سریع ترین ماشین ها را انتخاب کرده و در خیابان ها با دوستان خود رقابت نمایید . لازم به ذکر است که در این بازی شما فقط باید موانع را تخریب کنید . به ماشین ها برخورد کرده و آن ها را از لاین اصلی خیابان خارج نمایید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشند .

 

ویژگی های اصلی:

 

گرافیک بسیار عالی همراه با گیم پلی خیره کننده

 

وجود اتومبیل های سفارشی و بسیار شیک

 

تخریب اتومبیل ها و عبور از موانع

مهدی کارگر بازدید : 31 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

Formula-Force

 

در بازی اتومبیل رانی Formula Force Racing پیشرفته ترین و جدیدترین اتومبیل ها را انتخاب نموده و سپس با دوستان خود رقابت کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و در مسابقات پیروز شوید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود رقابت نموده و بازی را به صورت آنلاین انجام دهید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی و گرافیک به کار رفته در این بازی فوق العاده عالی می باشند .

 

ویژگی های اصلی:

 

وجود اتومبیل های جددید و به روز

 

گیم پلی جذاب و هیجان انگیز

 

گرافیک خیلی خوب

مهدی کارگر بازدید : 20 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


Tank-Crush

فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و قدرت و شکوه خود را به همگان نشان دهید ! آیا می خواهید قدرت نظامی خود را افزایش داده و بر جهان حکمرانی کنید ؟ اگر این طور است Efun-Tank Crush می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! تمام تلاش خود را به کار برده و با نابودی تانک های دشمن قدرت خود را به همه اثبات کنید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیلی خوب بازی

سازگار با زبان انگلیسی

فرماندهی نیروها

مهدی کارگر بازدید : 20 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

 No-Limit-Drag-Racing

بدون هیچ گونه محدودیتی در جاده ها حرکت کرده و رقیبان را پشت سر بگذارید . دقت داشته باشید که هیچ گونه محدودیتی برای سرعت نخواهید داشت ! بیش از ۹۰ مسابقه در این بازی وجود داشته که باید در تمامی آن ها پیروز شوید . تمامی این ها در بازی No Limit Drag Racing  وجود دارند . دقت داشته باشید که در صورت تمایل قادر خواهید بود این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ۳۰ دستاورد ، گیم پلی هیجانی ، وجود ماشین های حرفه ای ، حرکت با سرعت بالا و گرافیک خیلی خوب آن اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دستاوردهای جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن دکمه ترمز

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 22 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)


Championship-Street-Racing-3D 

در بازی Championship Street Racing 3D  شما باید با نهایت سرعت حرکت کنید . آیا به دنبال ماشین سواری غیر قانونی بوده اید ؟ آیا به ماشین های پرسرعت علاقه مند هستید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . برای اجرا تنها کافی است ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس مسابقات هیجان انگیز را آغاز نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن ۹ ماشین پر سرعت

جلوه های صوتی بی نظیر

گرافیک سه بعدی بازی

وجود ۳ مکان زیبا

مهدی کارگر بازدید : 32 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

Horse-Race

 واقع بینانه ترین بازی مسابقه اسب سواری سه بعدی برای دیوایس های اندرویدی می باشد . این بازی فوق العاده آسان ، جذاب ، هیجان انگیز و اعتیاد آور می باشد . چالش خود را مشاهده کرده و ببینید که می توانید برنده شوید یا خیر ؟ لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

واقع بینانه ترین مسابقه اسب سواری

گرافیک اچ دی بازی

گیم پلی جذاب

مهدی کارگر بازدید : 19 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Turbo-Fast

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به بازی های مسابقه ای علاقه مند هستید بدون شک مجذوب Turbo FAST خواهید شد ! در این بازی شما هدایت یک حلزون دوست داشتنی را بر عهده دارید . با نهایت سرعت حرکت کرده و از دیگر حلزون ها جلو بزنید . شخصیت مورد نظر خود را انتخاب نموده و آماده مسابقه شوید . قابل توجه است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا امتیازات به دست آمده را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسوک و و تویتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن شخصیت های جدید

اضافه شدن مرحله های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 24 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Rally-Racer-Drift

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

مسابقات واقعی را در جاده های خطرناک تجربه کنید ! اتومبیل مورد علاقه خود را انتخاب نموده و سپس در جاده رانندگی کنید . با نهایت سرعت حرکت نموده و سپس دریفت بکشید . توضیحات فوق مربوط به بازی Rally Racer Drift می باشند . رقابت را فراموش نکنید ! نسخه مود شده این بازی هم اکنون آماده شده که می توانید آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

بیشتر شدن حساسیت فرمان

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 30 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

X-Racer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دوره جدید مسابقات XRacer: Traffic Drift خوش آمدید ! ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و به یک قهرمان تبدیل شوید ! جاده از آن شماست ! ماشین خود را از ترافیک عبور داده و از رقیبان خود جلو بزنید . بیش از ۵ اتومبیل در این بازی وجود داشته که می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید . قابل توجه است که پس از پیروزی در مسابقات قادر خواهید بود ماشین خود را ارتقا داده و آن را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی با کیفیت NextGen 3D  عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

رتبه بندی و دستاوردهای آنلاین

گرافیک بسیار خوب بازی

قابلیت ارتقا ماشین ها

گیم پلی پویا

 

مهدی کارگر بازدید : 53 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

RC-Mini-Racing

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

RC Mini Racing یک بازی مسابقه ای برای دستگاه های اندرویدی بوده که بایستی ماشین خود را از راه دور کنترل نمایید . تنها با نوک انگشت خود ماشین را کنترل نموده و مراحل را تکمیل کنید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده جذاب می باشند . تمام توانایی های خود را به کار برده و ماشین را به خط پایان برسانید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن آهنگ های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 53 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Burning-Rubber

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا بازی های مسابقه ای را دوست دارید ؟ آیا دوست دارید با اتومبیل های بسیار شیک و گران قیمت رانندگی کنید ؟ اگر این چنین است Burning Rubber High Speed Race  می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! خودتان را برای یک مسابقه جنجالی آماده کنید . کمربند ایمنی خود را ببندید و آماده باشید تا آدرنالین را منفجر سازید . قدرت خود را به همگان نشان داده و دوستان خود را حیرت زده نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار عالی

وجود اتومبیل های شیک

رقابت با دوستان و جمع آوری امتیاز

مهدی کارگر بازدید : 37 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

حتما همه ی شما با عنوان NFS که یکی از زیبا ترین بازی های سبک ریسینگ در کنسول های مختلف می باشد اشنایی کامل داریم ! اکنون نسخه ی دوم از سری بازی های محبوب Most Wanted برای اندروید عرضه شده است که از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. در این بازی شما باید به مسابقه با خلافکاران ببردازید و ماشین های انان را بدست اورید همچنین باید مواظب پلیس نیز باشید و از دست ان ها فرار کنید! برای دانلود این بازی زیبا و فوق العاده به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

مهدی کارگر بازدید : 32 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Extreme-Cop-Racing

یش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Extreme Cop Racing یک بازی اتوموبیلرانی هیجان‌انگیز است که در آن کنترل یک ماشین پلیس را بر عهده می‌گیرید. مسابقه سختی را پیش رو دارید و باید با استفاده از مهارت‌های خود سعی کنید جایگاه نفر اول را از آن خود کنید. با استفاده از این بازی منحصربه‌فرد افزایش آدرنالین را احساس خواهید کرد.

ویژگی‌ها:

مسابقات اتوموبیلرانی زیبا و واقع‌گرایانه

فیزیک و هندلینگ واقعی

دنیای شگفت‌انگیز سه‌بعدی

قابلیت تنظیم دوربین برای کسب بهترین دید

مهدی کارگر بازدید : 18 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Monster-Truck-Escape-–-Puzzle

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم بازی هیجان انگیز Monster Truck Escape – Puzzle را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و اموال با ارزش را بدزدید . پس از دزدیدن این اموال با نهایت سرعت و در سریع ترین زمان ممکن حرکت نمایید . با عبور از موانع مراحل را به اتمام برسانید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

ارائه گرافیک به صورت کاملا سه بعدی

کنترل صاف و آسان ماشین

وجود مراحل هیجانی

مهدی کارگر بازدید : 21 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

SnowBoard-Racing-(-3D-Game-) 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

آیا به مسابقات اسنوبرد  علاقه دارید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان SnowBoard Racing را از دست ندهید . تمام تلاش خود را به کار برده و با عبور از موانع با دوستان خود مسابقه دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گیم پلی هیجانی و گرافیک اچ دی اشاره داشت . لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید .

ویژگی های اصلی:

رقابت با دوستان و کسب امتیازات بی شمار

ارائه بازی با گرافیک اچ دی

گیم پلی هیجانی و جذاب

مهدی کارگر بازدید : 23 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Dirt-Bike-Racing-3D

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

چه کسی می‌گوید فقط موتورسواران حرفه‌ای می‌توانند از موتورسواری در جنگل و تپه‌های صخره‌ای لذت ببرند؟ Dirt Bike Racing 3D یک بازی شگفت‌آور است که دوستداران موتورسواری کوهستان می‌توانند بدون داشتن یک موتور واقعی از آن لذت ببرند. در این بازی مکان‌های مختلفی وجود دارد که در شرایط مختلف جوی می‌توانید در آنها بازی کنید. برای برنده شدن باید با حداکثر سرعت برانید و در عین حال مواظب باشید واژگون نشوید.

مهدی کارگر بازدید : 40 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

Racing-Rivals

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Racing Rivals یک بازی مسابقه ماشین معروف است که حالا برای اندروید بهینه‌سازی شده است. در این بازی می‌توانید با ماشین‌های اسپرت پر سرعت با دیگران به مسابقه بپردازید و رکورد بزنید. این بازی به ارتباط اینترنتی نیاز دارد.

ویژگی‌ها:

قابلیت بازی با پلت‌فرم‌های مختلف

مسابقه چند نفره به صورت زنده

مسابقات بر اساس قلمرو

تیون‌آپ کنید، ارتقاء دهید و سفارشی سازی کنید

مهدی کارگر بازدید : 38 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

Drive-Shooting

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Drive By Shooting Free 3d Game یک بازی سه بعدی در سبک ” حمله و فرار” است، در این بازی شما در حالی که سوار بر ماشین هستید به افراد حمله می‌کنید و برای اینکه شناسایی نشوید از چراغ‌های جلو استفاده می‌کنید، اکثر وقت‌ها اطرافیان هدف نیز مورد اصابت گلوله قرار میگیرند. هدف شما نیز این است که بدون توجه به دقت، ناگهان تعداد زیادی تیر سمت هدف روانه کنید. تیراندازی سوار بر خودرو یکی از روش‌های معمول جنایتکاران برای از بین بردن رقیبشان محسوب می‌شود.

مهدی کارگر بازدید : 35 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

Crash-Driver

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا هیچ وقت جرئت داشته اید با سرعت بسیار بالا در جاده های خطرناک  رانندگی کنید ؟ آیا دوست دارید رانندگی با سرعت بالا را در جاده ها تجربه کنید ؟ اگر این طور است ما Crash Driver  را به شما پیشنهاد می کنیم . در کویر ، جنگل ، دریا ، شهر و … به صورت دیوانه وار رانندگی نموده و امتیازات بی شماری به دست آورید . از سقوط فوق العاده خود نهایت لذت را ببرید ! همچنین لازم به ذکر است که در طول مسیر مراقب چراغ های نشانگر ماشین خود باشید !

ویژگی های اصلی:

رانندگی دیوانه وار در جاده ها

کنترل ماشین با سنسور

گیم پلی اعتیاد آور

مهدی کارگر بازدید : 68 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

Maximum-Velocity-DayToNight-XL

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Maximum Velocity DayToNight XL یک بازی مسابقه اتوموبیل‌رانی کلاسیک است که در آن با خودروهای مسابقه‌ای NASCAR به رانندگی می‌پردازید. این بازی دارای گرافیک زیبا و سه بعدی، موسیقی پس زمینه هیجان‌انگیز و گیم‌پلی جالب است که شما را سرگرم خواهد کرد. تا حد ممکن پای خود را بر روی پدال گاز فشار دهید تا بتوانید در مسابقه برنده شوید و جام را از آن خود کنید. مسیرهای مسابقه معروف از جمله Alpine Ridge ،Aztec Way وMetropolis  برای مسابقه در این بازی قرار دارند.

مهدی کارگر بازدید : 42 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Highway-Sprinter

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Highway Sprinter یک بازی مسابقه ای با گیم پلی سریع ، هیجان انگیز و جذاب می باشد . ماشین های متعددی در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . پس از انتخاب ماشین خود وارد جاده ها شوید و از دست پلیس فرار کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا اتومبیل خود را ارتقا داده و آن را سفارشی سازید .  با سرعت بسیار بالا برانید و از هیچ چیزی نترسید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

انتخاب اتومبیل های سفارشی

سیستم گرافیکی حرفه ای

سفارشی سازی خودروها

فرار از دست پلیس

مهدی کارگر بازدید : 69 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Trials Frontier دنیایی بزرگ را با موتورسیکلت خود درنوردید و با دوستان خود در مقیاس جهانی به رقابت بپردازید. با کسب مهارت‌های لازم سعی کنید در این دنیای پر از ماجراجویی به بهترین موتورسوار بدل شوید.

ویژگی‌ها:

حرکت‌های نمایشی دیوانه‌وار

دنیایی بسیار بزرگ با بیش از ۵۰ ساعت بازی

دارای داستانی طنز با شخصیت‌های بامزه

۱۰ محیط زیبا و متنوع

بیش از ۲۵۰ مأموریت چالش‌برانگیز در ۷۰ مسیر مختلف

مهدی کارگر بازدید : 42 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

سفینه فضایی‌ها بدون هیچ هشداری به درون مدار زمین نفوذ کرده و از دست رفتن ارتباطات ماهواره‌ای زمین را در خطر قرار داده است. بازماندگان باید با استفاده از تاکتیک‌های چریکی به مبارزه بپردازند… در بازی Aliens Drive Me Crazy کنترل ماشین را بدست بگیرید و با انفجار راه خود را به یک پایگاه فضایی‌ها برسانید.

ویژگی‌ها:

در این بازی دیوانه‌وار، چالش‌برانگیز و بامزه همه چیز را در هم بشکنید

قفل اسلحه‌های ویژه، حمله هوایی و چیزهای دیگر را باز کنید

شخصیت خود را سفارشی سازی کنید

امتیازات خود را با دوستانتان مقایسه کنید

مهدی کارگر بازدید : 29 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

موتورسواری تا به حال این‌قدر سرگرم کننده نبوده است! یادگیری بازی Motocross trial – Xtreme bike آسان و بسیار اعتیادآور است. در این بازی سرعت حرف اول را می‌زند تا بتوانید پرش‌های بلندتری انجام دهید و از مسیرهای مختلف در یک مرحله عبور کنید. باید از میان خطرناک‌ترین مسیرهایی که تاکنون دیده‌اید عبور کنید. با پیشرفت در بازی موتورهای بهتری را بدست می‌آورید تا با استفاده از حرکت‌های نمایشی بالاترین امتیاز را بدست بیاورید.

مهدی کارگر بازدید : 67 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در مسابقات Championship Jet Ski 2014 شرکت نموده و از رقیبان خود جلو بزنید . این نسخه از بازی بسیار شبیه به نسخه قبلی بوده که مقداری گیم پلی ، گرافیک ، مکان و جلوه های صوتی آن تغییر کرده است . جت قدرتمند خود را انتخاب کنید و سپس با دوستان خود مسابقه دهید . لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا بازی دوستان خود رقابت نموده و به صورت آنلاین بازی کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود جت اسکی های قدرتمند

انجام بازی به صورت آنلاین

گرافیک بسیار خوب بازی

مهدی کارگر بازدید : 74 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Sidekick Cycle هیجان‌انگیزترین تجربه در سبک سراشیبی برای موبایل است. با استفاده از مهارت‌هایتان، مسیرهای پرخطر را به چالش بکشید. بوسیله نیروی کمکی در بازی می‌توانید امتیازات بیشتری بگیرید. سازندگان این بازی از درآمد آن جهت خرید دوچرخه برای کودکان محروم استفاده می‌کنند.

ویژگی‌ها:

بیش از ۶۰ مرحله هیجان‌انگیز

حرکت‌های نمایشی دیوانه‌وار

نیروی کمکی با نیروی فوق‌العاده

دوچرخه خود را سفارشی کنید

مهدی کارگر بازدید : 47 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شتاب و سرعت را با Drag Racing 3D تجربه کنید ! این بازی بهترین شبیه ساز سه بعدی اتومبیل رانی است . با نهایت سرعت حرکت کرده و رقیبان را پشت سر بگذارید . دقت داشته باشید که در ابتدا هیچ پول نقدی برای خرید ماشین در اختیار ندارید ، پس تمام تلاش خود را به کار برده و با برنده شدن در مسابقات پول به دست آورید . ماشین خورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که این بازی با گرافیک بسیار بالایی ارائه شد است .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از زبان های روسی و انگلیسی

گرافیک بسیار بالای بازی

اسپورت کردن ماشین ها

وجود اتومبیل های شیک

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ۴ اتومبیل جدید

رفع برخی اشکالات بازی

اضافه شدن کد تقلب

مهدی کارگر بازدید : 50 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بیایید با بازی Crazy Taxi خود را سرگرم کنید، یکی از بازی های کلاسیک رایانه شرکت سگا که اکنون برای اندروید ارائه شده است. از میان خیابان های پرترافیک با سرعت هرجه بیشتر برانید، از روی گاراژهای مخصوص پارک ماشین بپرید، امتیازات پشت سر هم ردیف کنید و در مسابقه ای خطرناک با گرفتن بیشترین مسافر، دیوانه وار پول جمع کنید. در بازی تاکسی دیوانه زمان حکم پول را دارد و تنها تاکسیرانان دیوانه هستند که در این مسابقه سربلند بیرون می‌آیند.

مهدی کارگر بازدید : 45 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

بازی Raging Thunder 2 – FREE شما را به سفری از طریق مناطق شگف‌انگیزی در دنیا مثل معابد متروکه، سواحل زیبای گرمسیری، کوهستان‌های پوشیده از برف، دیوار بزرگ چین و بسیاری مناطق دیگر دنیا با مناظری نفس گیر می‌یرد.

ویژگی‌ها:

گرافیک سه بعدی با کیفیت کنسول

مسابقات چند نفره با پلت‌فرم های مختلف

گیم پلی سخت و سریع

مهدی کارگر بازدید : 43 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی MonsterJam شما بایستی ماشین های غول پیکر را انتخاب کرده و سپس با دوستان خود مسابقه دهید . از موانع عبور کرده و در مسابقات برنده شوید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود کامیون های غول پیکر ، محیط های جذاب و گیم پلی هیجانی اشاره داشت . در ابتدا بایستی ماشین مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس در مسابقات شرکت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

رفع مشکل کرش

مهدی کارگر بازدید : 55 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با نهایت سرعت حرکت کنید و از موانع عبور نمایید ! BEAT DRIFT بهترین بازی رقابتی برای گوشی های اندرویدی می باشد . بدون اینکه با موانع برخورد کنید به سرعت حرکت کنید. لازم به ذکر است که تصاویر به کار رفته در این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده اند .

ویژگی های اصلی:

به کار رفتن تصاویر سه بعدی در بازی

گیم پلی اعتیاد آور و هیجان انگیز

وجود دستاوردهای مختلف

ارائه با سطح های دشوار

 

 

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 1,978
  • بازدید سال : 9,301
  • بازدید کلی : 116,963
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)