loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 21 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

TalisMan

 

Talisman نسخه دیجیتالی بازی کلاسیک تخته‌ای با همین نام است که از یک تا چهار نفر می‌توانند آن را بازی کنند. در این بازی شما عازم مأموریتی خطرناک می‌شوید تا به گنج نهایی یعنی تاج پادشاهی دست پیدا کنید. از میان ۱۴ شخصیت مختلف مانند جنگجو، آدمکش، دزد و یا جادوگر یکی را انتخاب کنید و در قلمرویی خطرناک با حریفان خود به رقابت بپردازید، هر شخصیت در نقاط قوت و ضعف و قدرت‌های ویژه‌اش منحصربه‌فرد است. 

 

ویژگی‌ها:

 

دارای حالت بازی چند نفره بر روی دستگاه

 

قابلیت بازی آنلاین برای ۲ تا ۴ بازیکن

 

می‌توانید با هوش مصنوعی بازی به صورت آفلاین بازی کنید

 

دارای جدول امتیازات

مهدی کارگر بازدید : 23 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Survival-in-Forest

 

بازی جالب و هیجان‌انگیز Survival in Forest به شما یاد خواهد داد تا در این جنگل ترسناک بتوانید زنده بمانید. مواظب اطرافتان باشید، سعی کنید خود را با محیط وفق دهید، سعی کنید زنده بمانید اما از تاریکی نیز بترسید! واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک را در این بازی خواهید دید!

 

ویژگی‌ها:

 

دارای حالات شب و روز

 

اسلحه‌های مختلف

 

دارای مشعل برای استفاده در تاریکی

مهدی کارگر بازدید : 24 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Battle-Of-The-Saints-II

 

Battle Of The Saints II یک بازی سه بعدی نقش‌آفرینی برای دستگاه‌های اندرویدی است. در دوران حکومت نیروهای شیطانی، تاریکی دنیا را فرا گرفته، ویرانی و تباهی به روال عادی تبدیل شده که نشان‌دهنده قانون جنگل است. با راهنمایی‌های یک فرد دانا انسان‌ها بالاخره برای مسدود کردن منابع تاریکی راهی پیدا می‌کنند، با تاریکی مبارزه کنید تا دنیا را نجات دهید.

 

ویژگی‌ها:

 

دارای ۴ شخصیت منحصربه‌فرد با سمت‌های مختلف

 

تجربه مبارزه‌های اکشن و هیجان‌انگیز

 

دارای حالت سیستم مبارزه تصویر آهسته

مهدی کارگر بازدید : 32 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


 Magic-2015

Magic 2015 یک بازی استراتژیک همراه با سحر و جادو برای سیستم عامل اندروید می باشد . فرماندهی نیروهای خود را بر عهده گرفته و با نیروی سحر و جادو مخالفان خود را برای همیشه نابود نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی خیلی خوب می باشد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و سپس با آن ها رقابت نمایید .

ویژگی های اصلی:

انجام بازی با دوستان و به صورت چند نفره

گرافیک خیلی خوب بازی

به چالش کشاندن دوستان

مهدی کارگر بازدید : 19 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


 Sensei-Wars

در بازی Sensei Wars شما باید قعله مورد نظر خود را ایجاد نموده و سپس به جنگ با دشمنان بروید . ارتش خود را آماده نموده و سپس پایگاه های دشمن را تسخیر نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و در برابر حملات دشمنان از خود مقاومت نشان دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری امتیازات با دوستان ، گیم پلی هیجانی ، گرافیک خیلی خوب ، مبارزه با دشمنان و انجام بازی به صورت آنلاین اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

مهدی کارگر بازدید : 26 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


 The-Guardian-of-Galaxy

با خدایان افسانه ای دیدار نموده و دشمنان خود را از پای درآورید . بیش از ۶۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . توضیحات فوق مربوط به بازی Guardians of the Galaxy: TUW می باشند . نیروهای مورد نیاز خود را استخدام کنید و سپس مهارت های خود را ارتقا دهید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کاملا آفلاین ارائه شده و برای اجرای آن به اینترنت احتیاح نخواهید داشت .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و هیجان انگیز

گرافیک خیلی خوب بازی

وجود ۶۰ مرحله هیجانی

مهدی کارگر بازدید : 21 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)


 Cosmonautica-36

آیا شما برای ماجراجویی های خنده دار در فضا آماده هستید ؟ در بازی Cosmonautica  شما در نقش یک کاپیتان قرار داشته که بایستی با کاوش در جهان دشمنان خود را نابود نمایید ! تمام تلاش خود را به کار برده و با تجارت و خرید و فروش های غیر قانونی امتیازات متعددی را از آن خود کنید . کشتی های فضایی دشمنان را از بین برده و درس خوبی به آن ها بدهید . و در نهایت لازم به کذر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن کشتی های جدید به بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 18 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

Call-of-Stickman-Trigger-Down

Call of Stickman :Trigger Down یک بازی اکشن و تیراندازی برای دیوایس های اندرویدی می باشد . در این بازی بایستی به عنوان یک سرباز واقعی از خود مقاومت نشان داده و دشمنان را از سر راه بردارید . با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید مخالفان را نابود کرده و امتیازات بی شماری را کسب نمایید . اما دقت داشته باشید که این کار آن قدر ها هم که فکر می کنید ساده و آسان نمی باشد . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی خیلی عالی ارائه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 14 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)


 Hero's-vs-zombies

Heroes Zombies -Walking Dead  یکی از معروف ترین بازی های موجود برای سیستم عامل آی او اس که اکنون نسخه اندرویدی آن نیز منتشر گردید . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و زامبی ها را از بین ببرید . قهرمانان خود را استخدام کرده و سپس با ارتقا اسلحه ها دشمنان را از پای درآورید . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب و هیجانی را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

نابودی زامبی های نفرت انگیز

گرافیک خیلی خوب بازی

گیم پلی جذاب

مهدی کارگر بازدید : 543 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)


 Fightback

هنگامی که هیچ عدالتی در جهان وجود ندارد شما هم باید انتقام بگیرید ! ارازل و اوباش خواهر شما را ربوده اند . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا خواهر خود را پیدا کرده و تبهکاران را نابود نمایید . دقت داشته باشید که برای نابودی دشمنان می توانید از سلاح های موجود در بازی نیز استفاده نمایید . بیش از ۱۰۰ مرحله هیجانی و جذاب در بازی Fightback وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . از تماشای تصاویر به کار رفته در بازی نهایت لذت را ببرید !

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار عالی بازی همراه با گیم پلی جذاب

ارائه بازی با بالاترین و با کیفیت ترین تصاویر

ارتقا شخصیت های موجود در بازی

مهدی کارگر بازدید : 27 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم یکی از گرافیکی ترین و هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Batman Arkham Origins را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان داده و ارازل و اوباش را نابود کنید . جرم و جنایات خیابانی را بررسی کرده و خودتان را به عنوان یک قهرمان به مردم اثبات کنید . در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید داشت . این بازی در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید که پس از کسب موفقیت های فراوان سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز منتشر شد . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی با کیفیت اچ دی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

دعوت از دوستان برای انجام بازی

گرافیگ بسیار عالی بازی

یکپارچه سازی با فیسبوک

مهدی کارگر بازدید : 18 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Clash-Of-Clans

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

قبیله خود را به بهترین شکل ممکن رهبری نموده و سپس برنده شوید . در بازی Clash of Clans شما بایستی هدایت قبیله خود را بر عهده گرفته و با قبایل دشمن مبارزه نمایید . توجه داشته باشید که این مبارزه یک مبارزه حماسی است ، پس حتما باید پیروز شوید . نیروهای نظامی را خبر کرده و آن ها را آماده نبرد کنید . لازم به ذکر است که این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین بوده که این امکان را به شما می دهد تا با دوستان خود رقابت نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دستاوردهای جدید

اضافه شدن مراحل بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 17 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

The-Walking-Dead-Season-Two

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

The Walking Dead: Season Two نام یکی از بهترین ، هیجان انگیز ترین ، گرافیکی ترین و پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . اکنون فصل دوم این بازی آماده گردیده که می توانید به راحتی آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید . در این بازی شما در نقش لی اورت قرار داشته که توسط قانون محکوم شده اید ! اما اکنون شما در میان مردگان زندگی می کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و از دختر کوچولویی به نام کلمانتین مراقبت نمایید . تصمیم با شماست ! آیا می خواهید در دنیای مردگان عذاب بکشید یا خیر ؟ خودتان امتحان کنید ! به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب و گرافیکی را از دست ندهید .

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

گرافیک  Adreno 300 series, Mali-T600 series, PowerVR SGX544 و Tegra 4

وجود سی پی یو حداقل دو هسته ای با فرکانس ۱٫۲GHz

نیازمند به حداقل ۱GB رم برای اجرا

مهدی کارگر بازدید : 20 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Call-of-Dead-Duty-Trigger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Call of Dead: Duty Trigger شما آخرین نفری هستید که شاهد مرگ شهرستان و انسان ها بوده اید . امید بشریت از بین رفته است . اما هنوز شما زنده هستید ! این بازی یک بازی شخص اول بوده که در آن وظیفه دارید از شهر دفاع کنید و موجودات فضایی را از بین ببرید . مبارزات حماسی خود را آغاز نموده و با گلوله های خود دشمنان را از پای درآورید . لازم به ذکر است که سبک این بازی فوق العاده شبیه به بازی ندای وظیفه بوده که مطمئنا مجذوب گرافیک آن خواهید شد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های مرگبار ، گرافیک فوق العاده عالی ، وجود محیط های سه بعدی ، دفاع از شهر و نابودی بیگانگان اشاره داشت . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

تنظیم سطح دشواری

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 20 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Galaxy-Recon

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

یک فاجعه جهانی که موجب نابودی کل انرژی خورشیدی شد ! این فاجعه آن قدر بزرگ بود که نتیجه آن ترس و وحشت بود ! اکنون شما برای ادامه زندگی باید سیاره های دیگر را کشف نمایید . تمامی این ها در بازی Galaxy Recon وجود دارند . اما این کار آن قدرها هم که فکر می کنید آسان نمی باشد . زیرا مردمان زیادی در حال سفر به این سیاره هستند و آن ها می خواهند مالک سیاره شوند ! اکنون باید تمام تلاش خود را به کار برده و با نابودی دشمنان سیاره را از آن خود کنید !

ویژگی های اصلی:

گیم پلی شگفت انگیز و جذاب

گرافیک کارتونی بازی

مهدی کارگر بازدید : 51 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

Ultimate-Combat-Fighting

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

خودتان را برای یک مبارزه چالشی آماده کنید ! تمام تلاش خود را به کار برده و به یک استاد کمربند سیاه تبدیل شوید . شخصیت مورد نظر خود را توسعه دهید و امتیازات بی شماری را از آن خود نمایید . توضیحات  فوق مربوط به بازی Ultimate Combat Fighting می باشند . برای اجرا تنها کافی است مبارز را انتخاب نموده و سپس مسابقه را آغاز نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و با کیفیت می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود شخصیت های باور نکردنی

وجود تاکتیک های حرفه ای

گرافیک خیلی خوب بازی

ضرب و شتم مخالفان

مهدی کارگر بازدید : 31 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

modern-combat-4

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Modern Combat 4: Zero Hour بازی شماره یک تیراندازی اول شخص با فصلی جدید بازگشه تا مرزهای بازی موبایل را حتی بیش از پیش به جلو براند. در پی آغاز جنگ هسته‌ای، تنها شانس موجود برای جلوگیری از نابودی جهانی در دستان تعدای از سربازان ممتاز است که باید با تعیین موقعیت یک گروه تروریستی خطرناک، رهبران دنیا از دست آن‌ها نجات دهند.

ویژگی‌ها:

میدان جنگ را با استفاده از یک سیستم حرکت تاکتیکی جدید از آن خود کنید

بهترین بازی تیراندازی اول شخص را با گرافیک و صدای کنسول مانند بر روی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید

شخصیت خود را با استفاده از سیستم رتبه دهی جدید به بالای جدول هدایت کنید

مهدی کارگر بازدید : 32 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Boom Beach

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Boom Beach نام یک بازی استراتژیک برای سیستم عامل اندروید بوده که شما را وارد یک نبرد حماسی می کند . اکنون باید تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید دشمنان را از ببرید یا خیر ؟! دقت داشته باشید که همه چیز در این نبرد به تصمیم شما بستگی دارد . در جزیره های مختلف به کاوش پرداخته و با پیدا کردن دشمنان به آن ها تیراندازی نمایید . نیروهای خود را متحد نموده و در جزیره های بهشتی به دشمنان حمله کنید . بیش از صدها پایگاه نظامی مختلف در جزیره ها بنا شده که هنگام عبور از جزیره ها باید حواستان به این پایگاه ها باشد . اگر طرفدار بازی های رقابتی و هیجان انگیز هستید بدون شک این بازی بهترین انتخاب خواهد بود . آیا شما برای نبرد آماده هستید ؟

ویژگی های اصلی:

وجود پایگاه های نظامی متعدد

کاوش در جزیره های متعدد

نابود کردن دشمنان

مهدی کارگر بازدید : 29 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

Tengai

پیش نیاز: اندروبد ۲٫۳ و بالاتر

Tengai یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان را برای همیشه نابود کنید . در طول مراحل با شخصیت های منحصر به فردی نظیر سامورایی و نینجا مبارزه خواهید کرد . قابل توجه است که  این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی، کره ای، ژاپنی، اسپانیایی و چینی سازگاری دارد . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 43 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

Heroes-Vs-Zombies

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Heroes Vs Zombies یک بازی جنگی است که سبک استراتژی را با اکشن زنده ترکیب می‌کند. این بازی درباره جنگ میان زامبی‌های خطرناک و قهرمانان است. می‌توانید قهرمانان را به عنوان سربازان خود اجیر کنید. زامبی‌ها را بکشید و ازبین ببرید تا بتوانید طلای مجانی و چیزهای دیگر جمع‌آوری کنید.

ویژگی‌ها:

با استفاده از موجودی طلای خود اسلحه‌ها را ارتقاء دهید

بازی فوق‌العاده تاکتیکی

نبرد قهرمانان جنگی با پادشاهان زامبی

مهدی کارگر بازدید : 32 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Engkanto-Wars

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

در سرزمین باستانی فیلیپین به ماجراجویی بپردازید و جادوی جنگ‌های انکانتو را کشف و برای شکست آسوانگ شرور و همدستانش پیشروی کنید. Engkanto Wars یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی است که شما در افسانه‌ اسرارآمیز  مجمع‌الجزایر فیلیپین شرکت می‌کنید. انکانتوها را تسخیر کنید و آن‌ها را برای نیروهای شیطانی آسوانگ آموزش دهید. با انجام مأموریت‌های جانبی تجربه خود را افزایش و از سرزمین فیلیپین در برابر لشگر مهاجمان دفاع کنید. برای چالش واقعی می‌توانید باکناوا، اسطوره ماه‌خوار را شکار کنید.

مهدی کارگر بازدید : 43 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

DEAD TARGET

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سال ۲۰۴۰ فرا رسیده و جنگ جهانی سوم آغاز شده است ! این جنگ های پیاپی برای تغییر مرز کشور ها و سلطه کشورهای غربی رخ داده است . در این جنگ از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سلاح ها استفاده شده به طوری که پس از اتمام جنگ چیزی در دنیا باقی نخواهد ماند . تمامی این ها در بازی DEAD TARGET وجود دارند . زامبی ها تمامی کشورها را آلوده کرده اند . اکنون وظیفه شما به عنوان یک کماندو این است که به جنگ با زامبی ها رفته و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک سه بعدی و اچ دی بازی

کاوش در مکان های متعدد

وجود دستاوردهای متعدد

تعامل با محیط زیست

مهدی کارگر بازدید : 47 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Angry Birds Epic

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر دنبال کننده سری بازی های پرندگان خشمگین هستید بدون شک Angry Birds Epic می تواند شما را شگفت زده نماید . در این بازی شما شاهد نبرد میان خوک های وحشی و پرندگان عصبانی خواهید بود . در این نبرد حماسی شرکت نموده و مراحل را به اتمام برسانید . رقیبان را شکست داده و تجربه خوبی با پرندگان خشمگین داشته باشید . لازم به ذکر است که در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید کرد .

ویژگی های اصلی:

ارتقا شخصیت های بازی

وجود مراحل هیجانی

گرافیک خیلی خوب

مهدی کارگر بازدید : 20 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Aurum-Blade

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Aurum Blade EX شما شاهد جدال میان نیروی سحر و جادو با نیروی خیر خواهید بود . در حال حاضر دوک مرده است و شما تنها کسی هستید که باید به عنوان ثهرمان با دشمنان مبارزه نمایید . اکنون دختری به صورت کاملا مشکوک دزدیده شده و ترس و وجشت تمام دهکده را فرا گرفته است . این کاملا واضح و روشن است که افرادی به صورت ناشناس در این دهکده وجود دارند که موجب از بین رفتن آراش عمومی شده اند . اکنون وظیفه شما به عنوان یک قهرمان این است که این مزدوران را متوقف کنید . تنها یک قهرمان در جهان وجود داشته که آن هم شما هستید !

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 23 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

با استفاده از Ninja Kid Run Free – Fun Game هیجان‌انگیزترین بازی فرار بی‌پابان را در اندروید تجربه کنید. برای ۱ روز نینجا باشید و در شهر به دویدن بپردازید. تا جایی که می‌‌توانید بدوید و برای شکست دادن دوستانتان سکه جمع‌آوری کنید.

ویژگی‌ها:

برای فرار از موانع به جهات مختلف بکشید

برای پریدن از روی بلوک‌ها بپرید

برای جلوگیری از ضربه خوردن خم شوید

ستاره شلیک کنید تا اشیاء را بشکتید

مهدی کارگر بازدید : 36 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که مدتی بیش برای اندروید عرضه شد و توانست محبوبیت زیادی در بین کاربران اندروید بیدا کند! اکنون نسخه دوم این بازی زیبا با نام Shadow conspiracy منتشر شده است که از همه نظر بهبود بیدا کرده و گرافیک فوق العاده بالایی دارد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

مهدی کارگر بازدید : 34 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

یک بیمار روانی در حال کشتن فقرا در نیویورک می باشد . اخبار و رسانه ها به این موضوع اهمیت نمی دهند . بنابرین هنری و دوستش می خواهند به این قضیه رسیدگی کنند . این ها دو نفر از سه شخصیت داستان هستند و سومین نفر جان یستردی است که بعد از وقایعی حافظه او کاملا پاک شده است . این بازی دارای گیم پلی فوق العاده ای می باشد که ویدئوگیم با فیلم ها و کامیک مخلوط شده است . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

مهدی کارگر بازدید : 28 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

S.O.L--Stone-of-Life-EX

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

گفته می‌شود که “سنگ زندگی” قدرت ارواح گذشتگان را در خود دارد. جنگی به خاطر این سنگ برپا شد، یکی می‌خواست آن را تحت کنترل خود دربیاورد و دیگری می‌خواست آن را مخفی نگاه دارد. اینگنیس، مدافع سنگ، در جنگ پیروز شد و دوهزار سال گذشت. نکروسیس، که زمانی به دنبال قدرت سنگ بود، اکنون دوباره به دنبال آن می‌گردد. در بازی S.O.L : Stone of Life EX شما تنها کسی هستید که می‌تواند برای جلوگیری از جنگی دوباره به اینگنیس کمک کند.

ویژگی‌ها:

بازی نقش‌آفرینی اکشن با سیاهچاله‌های بیشمار

اسلحه‌ها و مهارت‌ها با قابلیت سفارشی‌سازی به طور کامل

بیش از ۳۰۰ هیولای مختلف

مهدی کارگر بازدید : 37 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Evil-Defenders 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Evil Defenders یک بازی سرگرم کننده به سبک دفاع از قله است که کمی هم چاشنی طنز دارد. این بازی با داشتن گرافیک زیبا و گیم‌پلی چالش‌برانگیز به شما امکان می‌دهد قلعه‌های دفاعی قدرتمندی بسازید تا بتوانید از سرزمین شیطان در برابر مهاجمان دفاع کنید.

ویژگی‌ها:

تعداد زیادی ارتقاء و ۶۰ برج با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد

پنج منطقه و ۶ درجه سختی مختلف

مجموعه مهارت‌های زیاد برای ارتقاء دفاعی

۱۰۰ دستاورد در بازی

دارای جدول رکوردها که با استفاده از آن می‌توانید امتیارتان را با دوستانتان مقایسه کنید

مهدی کارگر بازدید : 25 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

The-Wolf-Among-Us

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

بازی The Wolf Among Us با دریافت بیش از ۹۰ جوایز به یکی از محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . در این بازی وظیفه شما این است تا قاتل داستان را پیدا نمایید . قاتل های خونین را پیدا نموده و مراحل را به اتمام برسانید . در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید کرد . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده عالی می باشند .

ویژگی های اصلی:

برخورد با شخصیت های متنوع

پیدا کردن قاتل داستان

مهدی کارگر بازدید : 20 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

Viking-Command

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

وایکینگ‌ها در جنگ! در بازی Viking Command دشمنان از تمام جهات درحال تهدید زندگی ما هستند. قهرمانان ما مشغول مبارزه هستند  و تنها شما می‌توانید جلوی حملات انبوه دشمنان را گرفته و ارتش ما را به سوی پیروزی هدایت کنید.

ویژگی‌ها:

در بیش از ۵۰ جنگ بر روی ۶ نقشه سربازان را مدیریت کنید و آنها رابه جنگ بفرستید

با پیروزی افتخار و طلا کسب کنید

موفقیت‌های خود را بر روی فیسبوک به نمایش بگذارید

مهدی کارگر بازدید : 21 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

Hammer-Quest

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Hammer Quest یک بازی اکشن دونده بی‌پایان است. از مرحله‌های مختلف عبور کنید و صندوقچه‌ها را پیدا کنید تا به غنیمت‌های بزرگ دست پیدا کنید.

ویژگی‌ها:

کنترل‌های کشیدنی برای پریدن، حرکت در جهات مختلف و پرتاب چکش

دویدن بی پایان درمیان ۶ مرحله شگفت‌انگیز

چکش، سپر و قابلیت‌های خود را ارتقاء دهید

جعبه‌ها و بشکه‌های پر از سکه را درهم بشکنید

گرافیک اچ‌دی با سایه‌های زنده

مهدی کارگر بازدید : 33 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

Iron-Knights

پیشنهاد دانلود

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

پس از قرن‌ها صلح و آرامش تحت حکومت آرمروس، اسقف پلید دروازه‌ای را به دنیای زیر زمین باز کرده و پادشاه تاریکی و ارتش آن را فرا می‌خواند. در بازی Iron Knights سعی کنید این دنیا که پر از خون و هرج و مرج شده است را از دست پادشاه تاریکی نجات دهید.

ویژگی‌ها:

گرافیک سه بعدی شگفت‌انگیز

صدها دشمن را قطعه قطعه کنید

با استفاده از بیش از ۱۰۰۰ آیتم تجهیزات خود را ارتقاء دهید

با همکاری دوستانتان غول‌ها را از پا دربیاورید

مهدی کارگر بازدید : 19 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

Sky-Force-2014

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

آیا به تیراندازی علاقه دارید ؟ آیا دوست دارید با داغ ترین و پیشرفته ترین سلاح ها کار کنید ؟ اگر این طور است ما Sky Force 2014 را به شما پیشنهاد می کنیم . در این بازی شما در نقش یک خلبان بوده که بایستی تمام دشمنان خود را از بین ببرید . تمام تلاش خود را به کار برده و با تیراندازی به دشمنان کشتی ها و هواپیماهای آنان را نابود کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

ارائه گرافیک به صورت سه بعدی

نابود کردن کشتی های دشمن

انجام مسابقات هفتگی

مهدی کارگر بازدید : 22 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

پیشنهاد دانلود

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 در بازی Rival Knights یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی مطرح گیم لافت می باشد شما در نقش یک شوالیه قدرتمند قرار داشته که باید تلاش خود را به کار برده و در مسابقات پیروز شوید . شما از یک منطقه فقیرنشین به این شهر آمده اید و بایستی با شوالیه های قدرتمند رقابت کنید ! مهارت های جنگی خود را به همگان نشان داده و پیروزی خود را اثبات کنید .

ویژگی های اصلی:

نمایش مهارت ها به شوالیه های دیگر

نبرد با دشمنان بی رحم

محیط بسیار خوب

مهدی کارگر بازدید : 38 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

Heroes of Steel RPG Elite

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

قهرمانان فولادی خود را انتخاب کرده و به جنگ با دشمنان بروید ! فرماندهی حزب خود را بر عهده گرفته و قهرمانان تازه متولد شده را برای همیشه از بین ببرید . اجازه ندهید آن ها کنترل جهان را به دست بگیرند . تمامی این ها در بازی Heroes of Steel RPG Elite وجود دارند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به سفارشی سازی شخصیت ها ، گرافیک خیلی خوب ، گیم پلی پویا ، وجود سلاح های ویرانگر ، استفاده از حرفه ای ترین تاکتیک ها و به کار رفتن جلوه های صوتی بی نظیر اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود دستاوردهای جدید

بهبود عملکرد برنامه

سازگار با تبلت ها

مهدی کارگر بازدید : 44 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

Bowtress

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

برای دفاع از دروازه خود در برابر هیولاهای مهاجم آماده شوید! در بازی Bowtress برای مبارزه با اُرکها، ارواح، دورف و شخصیت‌های غافلگیر کننده دیگر حاضر باشید تا در سناریوهای مختلف برای ساعت‌ها سرگرم شوید. این ماجراجویی حماسی تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در سبک بازی دفاع از قلعه برای شما فراهم می‌کند.

ویژگی‌ها:

طراحی نقشه با جزئیات فراوان

۶ برج مجزا با ۵ آپگرید مخصوص به هرکدام

نبردهای شدید با غول‌]ها

موسیقی جذاب

بیش از ۴۰ طرح برای هیولاها

 

مهدی کارگر بازدید : 40 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

Forest-Defense

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Forest Defense  وظیفه شما این است تا از جنگل محافظت نمایید ! تمام نیروها و قهرمانان خود را جمع آوری نموده و در این نبرد حماسی شرکت کنید . نیروی شر وارد این جنگل شده و قصد دارد بر این جنگل حکمرانی نماید . این جنگل تنها پناهگاه برای حیوانات می باشد . نباید اجازه دهید بیگانگان آن را از چنگ شما بیرون آورند . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های خود را سفارشی ساخته و آن ها را ارتقا دهید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سیستم های پیشرفته

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 38 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FINAL-FANTASY-AGITO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بالاخره بازی محبوب فاینال فانتزی با نام FINAL FANTASY AGITO برای اندروید ارائه شد و دوستداران این سری بازی نقش‌آفرینی زیبا می‌توانند بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود از این بازی لذت ببرند.

ویژگی‌ها:

نبردهای هیجان‌انگیز با کنترل آسان لمسی برای همه افراد

اسلحه‌ها و زره‌های جادویی با قابلیت سفارشی سازی

به چالش کشیدن غول قدرتمند با استفاده از تمامی بازیکنان

مهدی کارگر بازدید : 37 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HellFire

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تنها شما هستید که می توانید به دروازه جهنم نزدیک شوید ! موجودات شیطانی وارد قلمرو شما شده اند و قصد دارند سرزمین شما را به آتش بکشانند . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا نیروهای خود را جمع کرده و نیروهای آتش را قبل از اینکه خیلی دیر شده باشد نابود نمایید . تمامی این ها در بازی HellFire: The Summoning وجود دارند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به انجام بازی به صورت آنلاین ، گیم پلی هیجانی ، گرافیک سه بعدی و به چالش کشاندن دوستان اشاره داشت . لازم به ذکر است که برای موفقیت خود می توانید از عناصر آتش ، آب ، مرگ و زمین استفاده کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 2,033
  • بازدید سال : 9,356
  • بازدید کلی : 117,018
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)