loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 20 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Race-the-Traffic

 

در بازی اتومبیلرانی هیجان‌انگیز Race The Traffic در ترافیک خیابان‌ها به مسابقه بپردازید و از میان ماشین‌ها و کامیون‌ها ویراژ بدهید. با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید و سعی کنید پیروز میدان شوید. سه حالت مختلف برای بازی وجود دارند و در روز و شب می‌توانید مسابقات را انجام دهید. تعداد زیادی ماشین برای خرید موجود هستند. همچنین می‌توانید ماشین خود را به وسیله پولی که به دست می‌آورید ارتقاء دهید.

 

ویژگی‌ها:

 

سه حالت بازی مختلف

 

تعداد زیادی ماشین برای انتخاب

 

گرافیک سه بعدی عالی

 

موسیقی شگفت‌انگیز

 

سرگرمی بی‌نهایت

مهدی کارگر بازدید : 24 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

Drift-Zone 

 

آیا شما هم طرفدار مسابقات دریفت هستید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Drift Zone را از دست ندهید . سرعت ؛ شتاب ، گرافیک ، گیم پلی ، هیجان ، چالش ، رقابت ، سفارشی سازی اتومبیل ، دریفت همه و همه را در این بازی تجربه نمایید . این بازی شامل ۱۶ مرحله منحصر به فرد و رقابتی بوده که بایستی آن ها را به انجام برسانید . تمام کوشش خود را به کار برده و با برنده شدن در مسابقات امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . با جمع آوری امتیازات قادر به سفارشی سازی خودروی مورد علاقه خود خواهید بود . جالب است بدانید که در پایان مسابقات تنها دو جفت لاستیک سوخته برایتان باقی خواهد ماند ، بنابراین با نهایت سرعت ممکن حرکت نمایید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن اتومبیل های جدید و متنوع

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 27 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

Wings-on-Fire 

 

آیا برای سوزاندن بال های هواپیما آماده هستید ؟ ماموریت شما کاملا مشخص است ، بمباران کردن پایگاه های دشمن ! در محیط های کاملا سه بعدی پرواز کرده و پایگاه های دشمن را از بین ببرید . از میان هواپیماهای مختلف یکی را انتخاب نموده و سپس مراحل را آغاز نمایید . تمامی این ها در بازی Wings on Fire وجود دارند .  پس از جمع آوری امتیازات و سکه ها قادر به ارتقا هواپیمای خود خواهید بود . تمام توان و کوشش خود را به کار ببرید و از موانع های سرسخت عبور نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است . در نهایت به خودتان امتیاز داده و سپس امتیازات خود را بشمارید . اگر عاشق بازی های هوایی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب را از دست ندهید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن دستاوردهای جدید

 

کاهش قیمت هواپیما

مهدی کارگر بازدید : 15 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Differential-FPL

 

مدیریت تیم فانتزی خود را عهده گرفته و بر آن ها نظارت داشته باشید . از پیگیری ها و یادداشت های تیم مورد علاقه خود آگاه شده و همه چیز را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . اطلاعیه های مربوط به  اهداف ، تغییر قیمت بلیط ورزشگاه ها ، تغییرات در تیم ها ، آخرین نقل و انتقالات و … را مشاهده نموده و سعی کنید تا تیم خود را به رده ی بالای جدول برسانید . Differential FPL نام این بازی جذاب است که با نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید تجربه داشتن یک تیم فوتبال و مدیریت آن را برای خود به ارمغان آورید . اگر به رشته ورزشی فوتبال علاقه مندید و البته عاشق مدیریت نیز هستید ، دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزی

 

بهبود عملکرد برنامه

مهدی کارگر بازدید : 24 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

BSPlayer

 

BSPlayer بهترین پخش کننده فیلم برای سیستم عامل اندروید می باشد . ویدیوهای خود را همراه با زیرنویس تماشا کرده و نهایت لذت را ببرید . اگر فیلم هایی در گوشی خود دارید که قابل اجرا با پلیر اصلی گوشی نمی باشند می توانید از این برنامه استفاده کنید . دیگر نیاز نیست نگران پخش فیلم با فرمت های مختلف باشید ، زیرا این پلیر از بیشتر فرمت ها پشتیبانی می نماید . و در نهایت لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل با سیستم عامل اندروید کیت کت سازگاری دارد .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن گزینه های بیشتر

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

پیشرفت های جزئی

 

بهبود عملکرد برنامه

مهدی کارگر بازدید : 23 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

ES-File-Explorer-File-Manager

 

تا کنون نرم افزار های مدیریت فایل ( فایل منیجر ) های بسیاری برای اندروید طراحی و ارایه گردیده اند اما تنها تعداد معدودی از آنها توانسته اند نظر بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر را به خود جلب کند و این دقیقا همان افتخاری است که ES File Explorer File Manager  با داشتن آن به خود می بالد . با استفاده از این فایل منیجر می توانید به صورت حرفه ای بر روی فایل های خود مدیریت کنید . از جمله ویژگی های این اپلیکیشن که به صورت رایگان ارایه شده است می توان به امکان میدریت کردن فایلها و پرونده ها ، مدیریت کردن برنامه های در حال اجرا ، سازگاری با سرویس های ابری ، به اشتراک گذاری فایلها بین دستگاه شما و دوستانتان از طریق شبکه وای فای و یا شبکه های مخابراتی ۳G و ۴G اشاره نمود . باز کردن و ساخت فایلهای zip و rar رمزگذاری شده در کنار پلیر داخلی ، از دیگر قابلیت های مهم این نرم افزار به شمار می آیند .

مهدی کارگر بازدید : 21 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Epic-Skater

 

در بازی اسکیت‌سواری هیجان‌انگیز Epic Skater در خیابان‌های لس‌انجلس به انجام حرکت‌های نمایشی مختلف بپردازید. پس از کمی بازی و یاد گرفتن تکنیک‌های این بازی که با انجام حرکت‌های مختلف می‌توانید بی‌نهایت ترکیب مختلف ایجاد کنید، آن را هرگز رها نخواهید کرد. می‌توانید بر اساس بیشترین فاصله طی شده، طولانی‌‌ترین حرکت ترکیبی و یا بالاترین امتیاز به رقابت بپردازید.

 

ویژگی‌ها:

 

بیش از ۲۵ حرکت نمایشی منحصربه‌فرد که میلیون‌ها ترکیب مختلف را ایجاد می‌کنند

 

برای شکست دوستانتان در جدول امتیازات تلاش کنید

 

توانایی‌های خود را ارتقاء دهید تا بتوانید بیشتر بپرید و حرکات نمایشی بهتر و طولانی‌تری را به نمایش بگذارید

مهدی کارگر بازدید : 28 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Drive-Angry-Racing-2

 

Drive Angry Racing 2 محبوب‌ترین بازی مسابقه اتوموبیلرانی برای اندروید در راه است! این بازی با گرافیکی چشمگیر دارای یک ویژگی جالب به نام برگشت زمان است! با استفاده از آن در مواقعی که موفق به عبور از یک پیچ سخت نمی‌شوید و یا تصادف می‌کنید، می‌توانید دوباره آن قسمت را امتحان کنید. مسیر بازی قابل تغییر است و بعضی عناصر در آن فرو می‌ریزند و یا منفجر می‌شوند.

 

ویژگی‌ها:

 

دارای سیستم کنترل نرم و روان

 

موسیقی جذاب هماهنگ با بازی

 

صحنه‌ها و آیتم‌های قدرتی مختلف

مهدی کارگر بازدید : 20 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

YoWindow-Weather

 

YoWindow Weather یک برنامه جدید و منحصربه‌فرد برای نمایش و پیش‌بینی وضعیت آب و هوا برای دستگاه‌های اندرویدی است. جادوی این برنامه این است که به صورت یک منظره زنده که آب و هوای منطقه شما را به نمایش می‌گذارد عمل می‌کند. به عنوان مثال اگر هوا بارانی باشد، در YoWindow نیز باران می‌بارد. طلوع و غروب آفتاب نیز در این برنامه دقیقاً در سر موقع به نمایش درمی‌آید. جالبترین قسمت این برنامه این است که می‌توانید زمان را به جلو ببرید و اوضاع آب و هوا را در آینده مشاهده کنید. این برنامه ساده، زیبا و کاربردی را از دست ندهید!

مهدی کارگر بازدید : 21 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Perfect-Ear's-Realistic-Piano

 

Perfect Ear’s Realistic Piano یک افزونه کاربردی  برای برنامه‌های Perfect Ear، Perfect Ear Pro و Perfect Ear 2 است که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. دقت داشته باشید که برای استفاده از این افزونه باید حتماً یکی از این برنامه ها را نصب کرده باشید که پس از نصب، این افزونه در قسمت تنظیمات برنامه فعال می‌شود. این افزونه به جای صدای MIDI، صدای واقعی پیانو را اجرا می‌کند.

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 2,055
  • بازدید سال : 9,378
  • بازدید کلی : 117,040
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)