loading...
دانلود بازی وبرنامه ی اندروید
تبلیغات

 

 

                          

فروشگاه سایت

ویژگی های مجموعه Maximum Android Pack 2 در یک نگاه:
- دارای اتوران فوق العاده، زیبا و کامل شامل توضیح فارسی تمامی چندهزار بازی و نرم افزار مجموعه + تصاویر محیط آنها
- به همراه آموزش و راهنمای آشنایی استفاده از مجموعه
- همراه با هدیه ویژه : 4 بازی برتر HD اندروید از چهار ژانر مهم و برتر:
اکشن(ندای وظیفه)، اتومبیل رانی(آسفالت 8)، ورزشی(فیفا 14)، استراتژیک(گیاهان و زامبی ها 2)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 18.800 تـومان

  

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

طرح اصلی Samsung Galaxy S4 اندروید 4

قیمت=۳۱۰/۰۰۰ هزارتومن 

طرح اصلی 

باکیفیت ترین محصل دربازار 

جهت خرید وتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلیک نمایید

آخرین ارسال های انجمن
مهدی کارگر بازدید : 21 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

TalisMan

 

Talisman نسخه دیجیتالی بازی کلاسیک تخته‌ای با همین نام است که از یک تا چهار نفر می‌توانند آن را بازی کنند. در این بازی شما عازم مأموریتی خطرناک می‌شوید تا به گنج نهایی یعنی تاج پادشاهی دست پیدا کنید. از میان ۱۴ شخصیت مختلف مانند جنگجو، آدمکش، دزد و یا جادوگر یکی را انتخاب کنید و در قلمرویی خطرناک با حریفان خود به رقابت بپردازید، هر شخصیت در نقاط قوت و ضعف و قدرت‌های ویژه‌اش منحصربه‌فرد است. 

 

ویژگی‌ها:

 

دارای حالت بازی چند نفره بر روی دستگاه

 

قابلیت بازی آنلاین برای ۲ تا ۴ بازیکن

 

می‌توانید با هوش مصنوعی بازی به صورت آفلاین بازی کنید

 

دارای جدول امتیازات

مهدی کارگر بازدید : 21 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Doom-Buggy-3D-Racing

 

Doom Buggy 3D Racing یک بازی مسابقه اتوموبیلرانی سرعتی و چالش برانگیز به سبک کارتینگ است: مسابقه واقعی قدرت و سرعت! با اتوموبیل باگی خود گاز بدهید و از بقیه سبقت بگیرید، برای برنده شدن به اندازه کافی سریع هستید؟ با دارا بودن گرافیک شگفت‌انگیز و سرعتی باور نکردنی این بازی از بقیه بازی‌های اتوموبیلرانی متمایز می‌شود. از موشک‌ها در مواقع مناسب استفاده کنید تا رقیبان خود را منفجر کرده و از دور خارج کنید. باگی خود را ارتقاء دهید تا قدرتمندتر و کنترل آن آسانتر شود. سلاح‌های خود را نیز می‌توانید ارتقاء دهید تا ویرانگری بیشتری داشته باشند.

 

 

مهدی کارگر بازدید : 25 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Rochard v1.50.41

 

جان و گروهی از معدنچیان به صورت کاملا تصادفی در اعماق یکی از سیاره های ناشناخته یک ساختمان کشف کرده اند ! دزدان دریایی به معدن حمله کرده اند و همه چیز را غارت نموده اند . اکنون جان ناپدید شده و هیچ کس هم نمی داند که او الان کجاست ! توضیحات فوق مربوط به بازی Rochard می باشند . اکنون وظیفه شما این است که معدنچیان بیمار را درمان نموده و سلامت آن ها را تامین کنید . لازم به ذکر است که آیتم های متنوع و باور نکردنی ای در این بازی وجود داشته که در طول مراحل آن ها را به دست خواهید آورد . آیا فکر می کنید که بتوانید دزدان دریایی را نابود کرده و آن ها را به سزای اعمال خود برسانید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . لازم به ذکر است که این بازی مخصوص پردازنده تگرا ۴ بوده و بر روی سایر پردازنده های دیگر قابل اجرا نمی باشد ! به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب را از دست ندهید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

اضافه شدن خدمان گوگل

 

پشتیبانی کامل از گیم پد

 

رفع برخی اشکالات

مهدی کارگر بازدید : 23 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

Guardians-of-the-Galaxy-LWP

 

این زمان برای نجات جهان است ! با با رهبران دوست داشتی دیدار داشته باشید و خشم خود را به همگان نشان دهید . آیا شما آماده هستید تا از کهکشان مراقبت کنید ؟ اکنون می توانید وال پیپرهای Guardians of the Galaxy LWP را بر روی صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید . والپیپر را سفارشی ساخته و آن را بر روی صفحه تزیین نمایید . قابل توجه است که انیمیشن های به کار رفته در این مجموعه فوق العاده حرفه ای طراحی شده اند .

 

ویژگی های اصی:

 

به کار رفتن شخصیت های دوست داشتنی در وال پیپر

 

انیمیشن های حرفه ای و جذاب

مهدی کارگر بازدید : 52 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

RunSanity-–-Fun-running-game

 

با RunSanity – Fun running game تجربه بسیار خوب و عالی ای از دوندگی را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید ! با چالش های جدیدی رو به رو شده و دستاوردهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید . شخصیت های موجود در بازی را انتخاب نموده و به سلامت از مراحل عبور نمایید . بیش از ۲۵ لباس خنده دار در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها برای بازیکنان خود خریداری کرده و آن ها را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که صداگذاری ها و جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده لذت بخش و حرفه ای طراحی شده اند .

 

ویژگی های اصلی:

 

صداگذاری و جلوه های صوتی بی نظیر

 

گرافیک خیلی خوب بازی

 

حالت داستان بی پایان

 

وجود ۲۵ لباس

مهدی کارگر بازدید : 61 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Dirt-Rider

 

Dirt Rider نام تنها بازی رسمی موتور سواری حرفه ای برای گوش های اندرویدی می باشد ! در این بازی بایستی در جنگل ، سواحل و بیابان با دوستان خود مسابقه داده و آن ها را شکست دهید . بدون شک مسابقه در جنگل به لطف موسیقی های هیجان انگیز و جذاب کاملا لذت بخش خواهد بود . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی مبتنی بر قوانین فیزیک بوده و مطمئنا مجذوب گیم پلی واقع بینانه  آن خواهد شد . پس از برنده شدن در مسابقات و کسب پول و امتیازات فراوان قادر خواهید بود موتور خود را سفارشی ساخته و یا آن را ارتقا دهید . با دوستان خود مسابقه داده و پیروز مسابقات شوید !

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

اضافه شدن حالت های جدید

 

بهبود عملکرد بازی

مهدی کارگر بازدید : 60 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Z Steel Soldiers

 

خودتان را برای حمله به سربازان فولادی آماده کنید ! آیا تا به اکنون تجربه جنگ با سلاح های هسته ای را داشته اید ؟ مسلما خیر ! در بازی Z Steel Soldiers  بایستی به جنگ با دشمنان رفته و با سلاح های هسته ای و شیمیایی آن ها را نابود کنید . کنترل سربازان خود را بر عهده گرفته و سپس به قملرو دشمنان نفوذ نمایید . بیشترین مانور این بازی بر روی قسمت گرافیک سه بعدی آن است ، به طوری که انیمیشن های به کار رفته و جزئیات موجود بسیار عالی بوده و هیچ گونه کمبودی را از نظر گرافیک احساس نخواهید کرد . بیش از ۹ جنگنده در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با پول خود یکی از آنان را انتخاب نمایید . زمین در حال نابودی است ، پس وقت را تلف نکیند و سلاح خود را برداشته و آماده جنگ با دشمنان شوید . توجه داشته باشید که سبک این بازی به صورت استراتژیک بوده و مطمئنا مجذوب آن خواهید شد . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب و هیجانی را از دست ندهید .

 

ویژگی های اصلی:

 

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی همراه با انیمیشن های شیک

 

وجود سلاح های هسته ای و شیمیایی در بازی

 

ارائه تصویر های گرافیکی و جذاب

 

وجود ۹ ربات مختلف در بازی

مهدی کارگر بازدید : 52 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Now-Browser-Pro-(Material)

 

Now Browser Pro (Material) سریعترین و سبک‌ترین مرورگر وب برای اندروید است! که حالا با طراحی جدید متریال ارائه شده است. این مرورگر دارای تمی مانند گوگل نو (Google Now) است.

 

ویژگی‌ها:

 

تعداد نامحدود تب

 

حالت جاوا اسکریپت بسیار سریع

 

فشرده سازی کش برای بهینه سازی فضای اشغال شده

 

فشرده سازی وب برای کاهش مصرف دیتا

 

موتور قدرتمند و بسیار سریع

مهدی کارگر بازدید : 44 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

Violett 

 

 اگر همیشه به دنبال بازی هایی هستید که ذهن تان را به چالش بکشاند بی شک Violett یکی از آنها خواهد بود .

 

 داستان بازی در رابطه با یک دختر جوان و البته یاغی است که از سوی والدینش در حومه شهر رها گردیده و اکنون در یک خانه قدیمی شبح وار زندگی می کند . زندگی کردن در شرایطی که نه تنها دور از دوستان است بلکه به طور کل به دور از آدمیان ، فضایی سخت وحشت آور را پدید خواهد آورد و اکنون قرار است شما این نقش را بازی کنید !

 

اشعه ی نوری که از سوراخ موشی در اطرافش به چشمان او رسید ، گویی پرده هایی را که پیش چشمانش بودند از آنها کنار زده و به او فهماند که گویی جایی که در آن قرار دارد بسیار متفاوت است از آنچه می پندارد ؛ جایی آشنا اما فوق العاده خطرناک  و البته عجیب ! جایی که در آن هر روز قورباغه آواز اپرا از خود سر می دهد و کوتوله هایی که با قدرت های فراتصور خود کارهایی می کنند بس شگرف .

 

اکنون در این شرایط می بایست به این دخترک تنها کمک کنید تا با آنالیز دقیق موقعیتی که در آن قرار دارد و البته استفاده از تمامی ابزارهای موجود ، راهی بیابد برای بازگشت به خانه ، جایی که به آن تعلق دارد .

مهدی کارگر بازدید : 50 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

mediaU-Radio

 

آیا دوست دارید به ایستگاه های رادیویی دسترسی داشته باشید ؟ آیا موج های رادیویی AM/FM را در اختیار دارید اما کیفیت آن مناسب نیست ؟ اگر این چنین است mediaU Radio Full می تواند مشکل شما را برطرف سازید . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به صورت کاملا آنلاین به ایستگاه های رادیویی متصل شده و سپس به آن ها گوش فرا دهید . این ابزار از یک ویدجت کاملا اختصاصی پشتیبانی نموده که می توانید برای کنترل بهتر آن را در صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود قرار دهید . قابل توجه است که این اپلیکیشن به صورت کامل از فرمت های MP3 /AAC /AAC+ /OGG, ASX/M3U/PLS پشتیبانی می نماید .

 

تغییرات نسخه اخیر:

 

رفع برخی اشکالات جزئی

 

بهبود عملکرد برنامه

 

تغییر آیکان برنامه

آموزش برنامه نویسی اندروید

مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی:
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 16800 تـومان

  

فروشگاه سایت

 

قیمت=۳۹۵/000هزار تومن 

برای خریدوتوضیحات بیشتر برروی تصویر کلید نمایید 

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درموردسایت
    تبلیغات متنی

    بیگ2موزیک...دانلود آهنگ وفیلم

    تبليغات متني شما در اين مکان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 2,062
  • بازدید سال : 9,385
  • بازدید کلی : 117,047
  • آرشیو برترین مطالب

     

     

     

     

        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سخنی از امام محمد باقر(ع)